ben inmiddels expert in kniepijntjequote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:55 schreef babyfeet het volgende:
waar moet ik het laten intapen ben heel bang als er iemand aan zit die sla ik voor zijn kop denk ik
ik had zo'n knieband en kan ik hem vinden nee tuurlijk niet daar kan ik soms zo kwaad om worden
de pijn is niet te harden huil niet snel maar zit echt te janken zal koelen eens gaan doen daar had ik niet aan gedacht neva thanks...
nog steeds niet zoalshet hoort.. en om nu per maand van me stufi ook nog eens dik 200 euro aan fysio kosten te betalen gaat niet lukken.. dus geod koelen en doorbijtenquote:Op zondag 5 juni 2005 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jouw knie, Neva?
minimaal 3 keer per dag 20 minuutjes koelen babyfeet.. helpt als een tierelierquote:Op zondag 5 juni 2005 11:14 schreef babyfeet het volgende:
das ook lekker dan neva....
wat een nachtrust al niet kan doen pijn bijna over dik ja lopen gaat goed alleen heb ik nu een muziek instrument bij
het kraakt langs alle kanten en het is nog een beetje wiebelig maar het gaat goed
Dr. Phil kicks inquote:Op zondag 5 juni 2005 13:17 schreef moussy het volgende:
Ik ben René dr kamer aan het leegtrekken (peukenpauze) en ze is érg blij met meIk heb iig al 2 vuilniszakken troep wat zo de container in gaat
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:24 schreef Spindizzy het volgende:![]()
![]()
"Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Die! Heb! Ik! Nog! Nohodiiiig!"
![]()
![]()
Zoiets?
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
clauwheee ik ben er sinds gisteren achter dat jouw nichtje en ik bij dezelfde theaterclub zitten
karin relt nietquote:Op zondag 5 juni 2005 21:08 schreef jessie het volgende:
Een rel, ik verzin hevig!!!!
Ik wil Karin wel eens zien rellen. Kan me er nou niks bij voorstellen
Sapnnend hoor hoor Lois
Neequote:Op zondag 5 juni 2005 21:21 schreef Karin het volgende:
[..]
Mag ik dat godverdomme wel eventjes zelf bepalen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |