Ik ookquote:
AAh! Dat meen je!!! Mazzel dus..issie goed?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:51 schreef Rewimo het volgende:
Ja, de post is binnenOverigens was het steentje bijna verdwenen! Het stak door de envelop heen
Hier was een dikke flits en harde knal en van schrik liet ik de helft van m'n wasgoed vallenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ookIk mag van Taak niet meer zo hard schrikken want Cas en Smek worden nerveus van me
![]()
Ja hier net ook, maar het klaart nu op hoop geloof ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:21 schreef Anitra het volgende:
Hier ook onweer nu.
Het is zo donker dat de lampen al aan zijn.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:27 schreef snoopy het volgende:
Zit Djulian buiten?![]()
Hier varen ook nog gewoon mensen voorbij in open bootjes. En het giet!
Maurits is okquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:33 schreef Spindizzy het volgende:
Hebben jullie net Maurits gezien bij Boulevard? Op de bakfiets zijn nieuwe dochter aangeven
Komt straks ook bij Shownieuws.
Nee, ik heb sinds kort een 90mm macro van Tamronquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:14 schreef E.T. het volgende:
Rewimo, heb je die foto's met de 70-300 gemaakt? (die staat ook nog op m'n verlanglijstje) Of heb je er tussenringen tussengeplaatst?
Hij is te grootquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
AAh! Dat meen je!!! Mazzel dus..issie goed?
miss_d was onderweg... maar haar beste vriendin had wat uh... probleempjes met haar tijdsplanningquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:25 schreef clauwheee het volgende:
De kroeg hier beneden heeft het terras nog gewoon buiten staanDusse, miss_d
Echtquote:
Als je dat zou willen doen, graag. Het moet dan dus kennelijk 1mm zijn. De kleur is primaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:04 schreef clauwheee het volgende:
EchtIk heb ze niet kleiner.. Dit was toch echt 2 mm dacht ik, hoogstens 3 en dat zou dan ook moeten passen. En nu? Moet ik kijken of ik ze als ik een volgende keer ga bestelllen kan krijgen?
Okidoki, je hoort nog van me danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen, graag. Het moet dan dus kennelijk 1mm zijn. De kleur is prima
is gezelligquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:04 schreef moussy het volgende:
1 juli heb ik een avondje zelf sieraden maken
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:04 schreef moussy het volgende:
1 juli heb ik een avondje zelf sieraden maken
Ik zal me er es in verdiepenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:50 schreef E.T. het volgende:
LUSH! Addicts zijn lyrisch na eerste meeting!!! Deel 12
dit is dus al deel 12... (in zeer korte tijd)
Nee, dat niet, maar wel een scriptie die bijna af is na morgenquote:Ow, enne.. morgen rond de middag gaat Fok eruit, dit duurt de hele middag en een groot deel van de avond..
Hebben we over 9 maanden een baby-boom??
zie ook Wanneer is morgen de Downtime ?
Gelijk gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:59 schreef Noca het volgende:
Hoi allemaal!
We willen jullie er niet teveel mee lastig vallen, maar zouden jullie misschien de kaart voor Isra op de website van vermist willen versturen naar de Libische ambassade. Je kunt het gewoon digitaal doen of je kunt de kaart uitprinten, digitaal lijkt mij voor jullie het handigst.
Je kunt het vinden op de hoofdpagina van www.vermist.nl onder de kop 'Breng Isra thuis' linksboven.
Alvast bedankt!!
Heel in het kort:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:15 schreef minoes_ het volgende:
Ik heb het verhaal eromheen gemist,wat is er met dat meisje aan de hand?
Groetjes,Minoes![]()
De vader van Isra heeft haar moeder vermoord en Isra ontvoerd naar Lybiëquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:15 schreef minoes_ het volgende:
Ik heb het verhaal eromheen gemist,wat is er met dat meisje aan de hand?
Groetjes,Minoes![]()
Dank!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:13 schreef Luckepuk het volgende:
Done en ook per email het verzoek doorgestuurd!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:27 schreef Luchtbel het volgende:
Uiteraard gedaan.
Ik heb niks gezien. De afstandsbediening is weer eens kwijt. Jolie![]()
Ik denk dat ik de topics beter kan lezen als ik een baan heb, over een tijdjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:40 schreef jessie het volgende:
Ja t is echt lekker hoor. Je moet zeker de topics in lifestyle lezen. Dan wil je niet, dan moet je gewoon iets hebben
Kan gewoon in het Nederlands hoor! En zelfs ik wist gewoon niet wat ik wilde schrijven. Tja, zoveel..eigenlijk..Maar goed, gewoon in twee duidelijke zinnen kenbaar gemaakt dat het voor ons onbeschrijvelijk veel zou betekenen als ze terug komt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:11 schreef bixister het volgende:
ik heb ooit eens wat Lush spul kado gekregen en vond 't niet eens zo super lekker...![]()
ik ben die kaart voor Isra ook aan 't invullen, maar even een domme vraag: wat schrijven jullie in dat tekst-venstertje? en in welke taal? het is toch gericht aan de Libische ambassade geloof ik?
Tis geen Slush-puppyquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:21 schreef poemojn het volgende:
En ik maar denken dat het wel een soort ijs zou zijnNiet dus.
Ik had dus nog nooit van Lush gehoord.
Dankjewelquote:Op zaterdag 4 juni 2005 07:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Clauwheee en Noca, ik heb jullie berichtje in een mail naar al mijn vrienden en familie gestuurd in de hoop dat ze het door sturen en zo veel mogelijk mensen deze kaart ondertekenen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |