Heel in het kort:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:15 schreef minoes_ het volgende:
Ik heb het verhaal eromheen gemist,wat is er met dat meisje aan de hand?
Groetjes,Minoes![]()
De vader van Isra heeft haar moeder vermoord en Isra ontvoerd naar Lybiëquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:15 schreef minoes_ het volgende:
Ik heb het verhaal eromheen gemist,wat is er met dat meisje aan de hand?
Groetjes,Minoes![]()
Dank!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:13 schreef Luckepuk het volgende:
Done en ook per email het verzoek doorgestuurd!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:27 schreef Luchtbel het volgende:
Uiteraard gedaan.
Ik heb niks gezien. De afstandsbediening is weer eens kwijt. Jolie![]()
Ik denk dat ik de topics beter kan lezen als ik een baan heb, over een tijdjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:40 schreef jessie het volgende:
Ja t is echt lekker hoor. Je moet zeker de topics in lifestyle lezen. Dan wil je niet, dan moet je gewoon iets hebben
Kan gewoon in het Nederlands hoor! En zelfs ik wist gewoon niet wat ik wilde schrijven. Tja, zoveel..eigenlijk..Maar goed, gewoon in twee duidelijke zinnen kenbaar gemaakt dat het voor ons onbeschrijvelijk veel zou betekenen als ze terug komt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:11 schreef bixister het volgende:
ik heb ooit eens wat Lush spul kado gekregen en vond 't niet eens zo super lekker...![]()
ik ben die kaart voor Isra ook aan 't invullen, maar even een domme vraag: wat schrijven jullie in dat tekst-venstertje? en in welke taal? het is toch gericht aan de Libische ambassade geloof ik?
Tis geen Slush-puppyquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:21 schreef poemojn het volgende:
En ik maar denken dat het wel een soort ijs zou zijnNiet dus.
Ik had dus nog nooit van Lush gehoord.
Dankjewelquote:Op zaterdag 4 juni 2005 07:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Clauwheee en Noca, ik heb jullie berichtje in een mail naar al mijn vrienden en familie gestuurd in de hoop dat ze het door sturen en zo veel mogelijk mensen deze kaart ondertekenen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |