Hahahahahha dan moet ik echt nog flink oefenen merk ik al. Kan ik eigenlijk echt nietquote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
ga je de titel van moussy overnemen, karin
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:42 schreef E.T. het volgende:
Karin is al 200 jaar mod geweest.. die weet niet eens hoe ze moet rellen
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:06 schreef Lois het volgende:
![]()
Clauwhee
![]()
![]()
Echt, echt, echt, ECHT SUPAH!!!! zoals Eva zou zeggen![]()
ongelovelijk is dat he..quote:Op zondag 5 juni 2005 22:04 schreef jessie het volgende:
Hebben jullie pas die reportage op ned 1,2 of 3 gezien van die eicelhandel. Dat was echt schrikken. Vrouwen op internet die zich aanprijzen in badpak en met hun maten erbij!!!!
Van je nieuwe laptoppie? Hoe bevalt ie? Ow ja ships, je ging op bedquote:Op zondag 5 juni 2005 22:48 schreef E.T. het volgende:
Hmz.. m'n batterij is bijna leeg en 't is bedtijd..
tot morgen!
Wie staat er altijd vrolijk te jompelen voor anderen?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:22 schreef clauwheee het volgende:
Ik wordt vrolijk van jullie aanmoedigingenDonderdag gaat goedkomen! En vanaf donderdag, ga ik eerst twee weken vrij nemen!
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:23 schreef Luchtbel het volgende:
Mag ik je pyjama lenen daarnaik moet ook nog een keer afstuderen
Ah de geur van angstzweet hangt toch al om me heenquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ah de geur van angstzweet hangt toch al om me heen
Alleen ben ik bang dat je de mouwen al voor me hebt afgevreten![]()
Nee hoor. Afstuderen is bijvoorbeeld hét middel om af te vallen enzoquote:
quote:
Wat leuk! En wat toevallig! Ze is een bezige bijquote:Op zondag 5 juni 2005 23:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
![]()
Ze vertelde haar verhaal van Isra en dat kwam me zo bekend voor omdat ik dat verhaal hier van jou had gelezen.
Trouwens, succes voor komende week!
Ja zekerquote:Op zondag 5 juni 2005 23:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat is het toch een kleine wereld van Groningen naar AlmereIk ga zeker een kaartje sturen naar de ambassade hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |