Ik hoop een vergissing want ik had best veel besteld voor de familie omdat het de eerste schoolfoto was waar Djulian bij is. En juist de grote broer/zus foto's mis ik dusquote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef Lois het volgende:
Jeetje hoe kan dat nou Anitra? Een vergissing of gewoon oplichting?
ET het is inderdaad erg herkenbaar maar wees gerust, over een dag of 2,3 is het echt een stuk minder. Sterkte![]()
Ik vind een kroon laten zetten anders behoorlijk heldhaftig! Ik durf niet eens een afspraak te maken voor de halfjaarlijkse controlequote:Op maandag 6 juni 2005 22:37 schreef E.T. het volgende:
Gelukkig geen wortelbehandeling.. als ie dat ooit voorstelt denk ik dat ik die kies maar laat trekken ofzo(ik ben zo'n schijtert bij de tandarts)
Anitra, was er niet toevallig nog een mapje waar die foto's inzaten? Anders ga toch maar uit van een vergissing..
De kleine broer/zus foto's zitten er wel bij, vandaar dat ik het zo raar vind.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:25 schreef moussy het volgende:
Anitra, ik zou er idd ff achter aan gaan, hier zijn ook de broer-zus foto's apart van de "schoolfoto's"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |