Maillot heb ik niet maar daar is misschien wel wat op te verzinnenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:35 schreef moussy het volgende:
Maillot en een 3/4 broek en die met elastiekje omhoog doen zodat ie op zn knieën blijft hangen![]()
Buurmeisje, klasgenootje? En anders misschien een dikke panty bij zeeman vandaan of zo?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maillot heb ik niet maar daar is misschien wel wat op te verzinnen
Jezus...!!quote:Op maandag 6 juni 2005 01:00 schreef Luckepuk het volgende:
Oja... en dit wilde ik ook nog even delen met jullie...
Brooke heeft de looks van een baby... maar ze is 12 jaar oud...
Ik heb het net pas gehoord...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef lady-wrb het volgende:
waarom kom je daar nou pas mee rewimo
ik heb hier kant en klaar een baard liggen
een maillot heb ik ook
zelfs een heel kerstmanpak, waar je met een beetje fantasie volgens mij best een kabouterpak van kan maken.
alleen heb je daar nu niet zoveel aan, want je komt woensdagmiddag hierheen
dat heb ik gedaan.. en doe ik ook.. heb wel geteld een beschuitje op zonder iets.. en verders een flesje water.. normaliter heb ik hier niet zo'n last van dat de bewegingen aanblijven komen.. er komt niets meer uit ja als k water drink het water.. alleen de beweging is zo misselijk en pijnlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou wel proberen telkens kleine beetjes te eten Neva, beter dan gal spugen...
Ik heb een keer een zware voedselvergiftiging gehad, ben ik maar cola gaan drinken. Dat kwam er ook meteen weer uit, maar het smaakte tenminste naar cola en niet naar gal.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:55 schreef Neva het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan.. en doe ik ook.. heb wel geteld een beschuitje op zonder iets.. en verders een flesje water.. normaliter heb ik hier niet zo'n last van dat de bewegingen aanblijven komen.. er komt niets meer uit ja als k water drink het water.. alleen de beweging is zo misselijk en pijnlijk
heb emesaffene dat is het enige .. maar helpt weinig.. maar goed gotta go creabea spelen op schoolquote:Op maandag 6 juni 2005 11:06 schreef moussy het volgende:
sportdrank![]()
Neva, mag je geen domperidon zetpillen tegen de misselijkheid?
Nou hier dan een foto...ik weet niet of Reni er nog meer heeft maaruh dit is er alvast eenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:08 schreef reni het volgende:
heb al wel foto's .maar kan ze dr niet opzetten zodra githa hier is zal ik vragen of ze ze meeneemt dan kan zij ze dr opzetten![]()
Ze zagen dr ook zo leuk uitben nog steeds heel erg trots
Zou goed kunnen dat ik me vergis....er stond me iets van bij dat energiedrank slecht was... en is isostar geen energie drankquote:Op maandag 6 juni 2005 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
isostar is geen energy/drankje toch=
ben je niet in de war met die red/bullwannabees
met een grote dosis caffeine en taurine
tablet vorm..quote:Op maandag 6 juni 2005 11:13 schreef Githa het volgende:
Als je zwanger bent moet je oppassen met die energiedrankjes Neva .... weet alleen niet meer door welke stof, die daar in zou zittenNouja iig zinvol om even na te checken denk ik.....
Die emesaffene had ik ook...hielp een heel klein beetje. Had jij hem nu in pil zorm Neva of ook in zetpil vorm?
Misschien beter om bij je huisarts de zetpilvorm te vragen ? .... als je het krijgt juist voor het braken en de misselijkheid dan moet je hem natuurlijk ook wel binnen kunnen houdenquote:
binnen nu en 5 weken hoop ikquote:Op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef Githa het volgende:
[..]
Misschien beter om bij je huisarts de zetpilvorm te vragen ? .... als je het krijgt juist voor het braken en de misselijkheid dan moet je hem natuurlijk ook wel binnen kunnen houden![]()
Dat was bij mij nogal een probleem dus vandaar die zetpil....maar neva, het gaat over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |