Smeren met midalgan of nog beter: met het ouderwetse Sloan's Balsem.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:03 schreef lady-wrb het volgende:
help, gisteren schoot het ineens in mijn rug (meer schouder/nek eigenlijk) en vandaag kan ik me nog niet fatsoenlijk bewegen! wat helpt? (paracetamolletje in elk geval niet)
Warmte en ibuprofen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:03 schreef lady-wrb het volgende:
help, gisteren schoot het ineens in mijn rug (meer schouder/nek eigenlijk) en vandaag kan ik me nog niet fatsoenlijk bewegen! wat helpt? (paracetamolletje in elk geval niet)
Mijn schaapje roeltquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
http://www.ourhope.web-log.nl/
Rwimo, ik kwam je huppelend schaap plaatje hier ook al tegen!!!
Te hoog.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef Rewimo het volgende:
Is je bloeddruk te hoog of te laag? Balen dat het nog steeds niet lekker gaat joh
Babyfeet, hoe is het nu met jou?
Zoheeequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef Spuuglokje het volgende:
WAAAAAH ik moét even wat kwijt.Een week of 2 geleden heb ik een klachtenbrief gestuurd naar Kraft Foods, omdat ik in mijn overheerlijke Cote d'Or reep (bonusaanbieding van Albert Heijn) een steentje aantrof. Die klachtenbrief was natuurlijk lekker dramatisch, dat ik heel erg geschrokken was, en dat ik nu bang was om weer eens iets van Cote d'Or te kopen, blablabla.
Wat brengt de postbode me vandaag? Niet alleen een keurige excuusbrief, maar ook een doosje met:
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné puur
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné wit
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné noisette
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné
- een Cote d'Or reep Wit Hazelnoten
- een Cote d'Or reep Melk Stukjes Hazelnoot
- een Cote d'Or reep Melk Hazelnoten
- een Cote d'Or reep Puur Hazelnoten
In totaal 1,4 kilo chocola!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef Spuuglokje het volgende:
WAAAAAH ik moét even wat kwijt.Een week of 2 geleden heb ik een klachtenbrief gestuurd naar Kraft Foods, omdat ik in mijn overheerlijke Cote d'Or reep (bonusaanbieding van Albert Heijn) een steentje aantrof. Die klachtenbrief was natuurlijk lekker dramatisch, dat ik heel erg geschrokken was, en dat ik nu bang was om weer eens iets van Cote d'Or te kopen, blablabla.
Wat brengt de postbode me vandaag? Niet alleen een keurige excuusbrief, maar ook een doosje met:
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné puur
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné wit
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné noisette
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné
- een Cote d'Or reep Wit Hazelnoten
- een Cote d'Or reep Melk Stukjes Hazelnoot
- een Cote d'Or reep Melk Hazelnoten
- een Cote d'Or reep Puur Hazelnoten
In totaal 1,4 kilo chocola!![]()
![]()
![]()
Dat ik laatst Blue Band een mailtje had gestuurd dat Brams bordje (dat ik ooit eens gratis toegestuurd had gekregen) stuk was en dat hij nou niet zo lekker kon eten omdat hij niet meer het schapie, varkentje, hondje enzo kon voeren en benoemen enz enz enz. *jank jank*, kreeg ik een mailtje terug dat ik eerst 3 streepjescodes op moest sturen en dan kon ik wel een nieuw bordje krijgenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:20 schreef coolbabe het volgende:
[..]Ik heb liga wel eens een mailtje gestuurd dat m`n gevulde liga`s bijna niet gevuld waren, toen kreeg ik ook zoveel spullen van liga
Geweldig
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:20 schreef coolbabe het volgende:
[..]Ik heb liga wel eens een mailtje gestuurd dat m`n gevulde liga`s bijna niet gevuld waren, toen kreeg ik ook zoveel spullen van liga
Geweldig
Proestquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:22 schreef Karin het volgende:
[..]
Dat ik laatst Blue Band een mailtje had gestuurd dat Brams bordje (dat ik ooit eens gratis toegestuurd had gekregen) stuk was en dat hij nou niet zo lekker kon eten omdat hij niet meer het schapie, varkentje, hondje enzo kon voeren en benoemen enz enz enz. *jank jank*, kreeg ik een mailtje terug dat ik eerst 3 streepjescodes op moest sturen en dan kon ik wel een nieuw bordje krijgen![]()
Slijmjurkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:32 schreef Spindizzy het volgende:
* Spindizzy ploft naast haar nieuwe beste vriendin Spuuglokje neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |