abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 juni 2005 @ 08:15:22 #276
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_27698559
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 08:03 schreef lady-wrb het volgende:
help, gisteren schoot het ineens in mijn rug (meer schouder/nek eigenlijk) en vandaag kan ik me nog niet fatsoenlijk bewegen! wat helpt? (paracetamolletje in elk geval niet )
Smeren met midalgan of nog beter: met het ouderwetse Sloan's Balsem.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_27699996
http://www.ourhope.web-log.nl/

Rwimo, ik kwam je huppelend schaap plaatje hier ook al tegen!!!
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 09:44:16 #278
43556 miss_dynastie
pi_27700031
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 08:03 schreef lady-wrb het volgende:
help, gisteren schoot het ineens in mijn rug (meer schouder/nek eigenlijk) en vandaag kan ik me nog niet fatsoenlijk bewegen! wat helpt? (paracetamolletje in elk geval niet )
Warmte en ibuprofen.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 09:49:48 #279
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27700181
ik loop nu op slippers (kan mijn veters zelfs niet vastmaken)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 juni 2005 @ 10:02:22 #280
13151 crew  Rewimo
pi_27700474
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 09:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
http://www.ourhope.web-log.nl/

Rwimo, ik kwam je huppelend schaap plaatje hier ook al tegen!!!
Mijn schaapje roelt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_27700967
Over schoolfoto's gesproken.

Ik kreeg laatst de schoolfoto. Was het alleen een klassefoto. Leuk hoor maar ik had ook op een foto van Damon alleen gehoopt. Bij navraag zei de juf dat ouders geklaagd hadden dat er ieder jaar foto's werden gemaakt. Nu doen ze het dus om het jaar en dit jaar toevallig niet
pi_27701016
misschien werkt een warm bad wel, lady-wrb (als je tijd en bad hebt)
pi_27702049
Lily....bij ons op school is het sinds dit jaar juist omgekeerd.Bij ons deden ze het om het jaar een foto van het kind alleen en ieder jaar de klasse foto.Dat vonden wij niet leuk en nu gaat iedereen ieder jaar op de foto.Oh ja en vanaf dit jaar ook digitaal,dus kan ie meteen zien,of ze leuk zijn en er anders nog 1 maken.

Groetjes,Minoes
pi_27707460
Zo, ook weer terug. Bloeddruk nu niet ok, te snelle pols, weer andere medicijnen en volgende week weer terugkomen. Maar goed dat ik nu weer tijd over heb
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 juni 2005 @ 14:04:34 #285
13151 crew  Rewimo
pi_27707801
Is je bloeddruk te hoog of te laag? Balen dat het nog steeds niet lekker gaat joh

Babyfeet, hoe is het nu met jou?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:06:45 #286
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_27707873
WAAAAAH ik moét even wat kwijt. Een week of 2 geleden heb ik een klachtenbrief gestuurd naar Kraft Foods, omdat ik in mijn overheerlijke Cote d'Or reep (bonusaanbieding van Albert Heijn) een steentje aantrof. Die klachtenbrief was natuurlijk lekker dramatisch, dat ik heel erg geschrokken was, en dat ik nu bang was om weer eens iets van Cote d'Or te kopen, blablabla. Wat brengt de postbode me vandaag? Niet alleen een keurige excuusbrief, maar ook een doosje met:
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné puur
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné wit
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné noisette
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné
- een Cote d'Or reep Wit Hazelnoten
- een Cote d'Or reep Melk Stukjes Hazelnoot
- een Cote d'Or reep Melk Hazelnoten
- een Cote d'Or reep Puur Hazelnoten

In totaal 1,4 kilo chocola!
pi_27707882
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef Rewimo het volgende:
Is je bloeddruk te hoog of te laag? Balen dat het nog steeds niet lekker gaat joh

Babyfeet, hoe is het nu met jou?
Te hoog.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  FOK!fossiel dinsdag 7 juni 2005 @ 14:14:32 #288
2628 Karin
pi_27708124
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef Spuuglokje het volgende:
WAAAAAH ik moét even wat kwijt. Een week of 2 geleden heb ik een klachtenbrief gestuurd naar Kraft Foods, omdat ik in mijn overheerlijke Cote d'Or reep (bonusaanbieding van Albert Heijn) een steentje aantrof. Die klachtenbrief was natuurlijk lekker dramatisch, dat ik heel erg geschrokken was, en dat ik nu bang was om weer eens iets van Cote d'Or te kopen, blablabla. Wat brengt de postbode me vandaag? Niet alleen een keurige excuusbrief, maar ook een doosje met:

Zoheee Dat is lekker

Clauwhee wat een gedoe joh elke keer. Ik hoop dat deze medicijnen wel hun werk gaan doen.

Ik heb vanmorgen nieuwe schoenen gekocht voor Bram Dat vind ik altijd het leukste he, nieuwe schoenen kopen voor hem (alleen mijn portemonnee vind het wat minder). Hij zei "auw" vanmorgen dat ik hem zijn schoenen aantrok. Hij heeft een flinke groeispurt gemaakt want hij heeft meteen een maat overgeslagen! Ik controleer toch zeer regelmatig of ze niet te klein worden.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 14:18:14 #289
7074 moussy
kuttekop
pi_27708252
Wij hebben een winkel gevonden waar ze nike's hebben vanaf een euro of 15 vorige seizoen modelen alsof Cas zich daar druk om maakt

spuuglokje ik wil ook. Ik krijg alleen maar, bedankt voor uw mededeling briefjes als er een stuk bot in mn kippendingennuggetsgevallen zitten
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:20:30 #290
30488 coolbabe
My little pwny
pi_27708311
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef Spuuglokje het volgende:

Ik heb liga wel eens een mailtje gestuurd dat m`n gevulde liga`s bijna niet gevuld waren, toen kreeg ik ook zoveel spullen van liga
Geweldig
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  FOK!fossiel dinsdag 7 juni 2005 @ 14:22:49 #291
2628 Karin
pi_27708380
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:20 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Ik heb liga wel eens een mailtje gestuurd dat m`n gevulde liga`s bijna niet gevuld waren, toen kreeg ik ook zoveel spullen van liga
Geweldig
Dat ik laatst Blue Band een mailtje had gestuurd dat Brams bordje (dat ik ooit eens gratis toegestuurd had gekregen) stuk was en dat hij nou niet zo lekker kon eten omdat hij niet meer het schapie, varkentje, hondje enzo kon voeren en benoemen enz enz enz. *jank jank*, kreeg ik een mailtje terug dat ik eerst 3 streepjescodes op moest sturen en dan kon ik wel een nieuw bordje krijgen
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:31:20 #292
30488 coolbabe
My little pwny
pi_27708665
muhahhaha
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:31:21 #293
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_27708668
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:20 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Geweldig
Bedankt voor de tip!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:32:19 #294
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27708707
* Spindizzy ploft naast haar nieuwe beste vriendin Spuuglokje neer
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 14:32:32 #295
7074 moussy
kuttekop
pi_27708717
ook gewoon stuk gevallen karin? Dat heb ik nu al een paar keer gehoord.

Hier brak ie gewoon in tig stukken toen René er op ging staan
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 14:32:51 #296
43556 miss_dynastie
pi_27708723
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:22 schreef Karin het volgende:

[..]

Dat ik laatst Blue Band een mailtje had gestuurd dat Brams bordje (dat ik ooit eens gratis toegestuurd had gekregen) stuk was en dat hij nou niet zo lekker kon eten omdat hij niet meer het schapie, varkentje, hondje enzo kon voeren en benoemen enz enz enz. *jank jank*, kreeg ik een mailtje terug dat ik eerst 3 streepjescodes op moest sturen en dan kon ik wel een nieuw bordje krijgen
Proest
Wat een verschillen he, met die bedrijven soms
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:33:00 #297
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_27708728
Wat een knieperds, Karin
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:35:01 #298
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_27708799
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:32 schreef Spindizzy het volgende:
* Spindizzy ploft naast haar nieuwe beste vriendin Spuuglokje neer
Slijmjurk Je mag best een stukje hoor! Hahaha ben ik blij dat het virtueel is
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 14:35:17 #299
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_27708806
Bij Hak sturen ze ook zoveel op als je een klacht indient. Ik had laatst een potje appelmoes met een half klokhuis erin en prompt kreeg ik een week later een doosje met 4 potjes groenten en een potje appelmoes. Liga is ook een goeie en daar heb ik tot nu toe twee pakketjes van ontvangen. Kortom, als je niet tevreden bent of er zit iets in wat er niet in hoort, echt even bellen hoor (er staat altijd een tel.nummer op de verpakking). Scheelt toch weer in de voorraadkast
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:36:25 #300
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_27708838
Zo, ik ga maar eens mijn kleinste kereltje uit bed halen, hij ligt lekker te kletsen. Normaal doet ie geen slaapje meer, maar vanmorgen is hij naar de peuterspeelzaal geweest, en daar was ie behoorlijk bekaf van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')