T'ig keer F5 en toen maar naar de WC gegaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:33 schreef bwt het volgende:
en de FIPO!!!
Wat ligt daar in het waterquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef Patrick281 het volgende:
Hi I got an offer for a realy nice bike.
[[url=http://img260.echo.cx/img260/8828/specialoffer0du.th.jpg]afbeelding][/URL]
Schitterende aanbiedingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef Patrick281 het volgende:
Hi I got an offer for a realy nice bike.
[[url=http://img260.echo.cx/img260/8828/specialoffer0du.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, als Pepijn even de feiten en cijfers opnoemt en de eventuele gevolgen van zwaar slecht weer e.d. Wat mij betreft gaan meetings te alle tijden door... maar OPM heb ik laatste tijd weer even niet zien posten dus weet niet hoe hij erover denkt...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:36 schreef bwt het volgende:
Zaterdag gaat FOK! plat dus om het compleet te maken
Waar en wanneer is de stuntelmeet?
Wie gaan er komen en wie niet?
Ik doe mijn hand om de ketting en spuit er dan op met de spuitbus kettingspray.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nessy.![]()
![]()
Handschoentjes om je ketting te smeren.
er bestaat ook zoiets als msnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:36 schreef bwt het volgende:
Zaterdag gaat FOK! plat dus om het compleet te maken
Waar en wanneer is de stuntelmeet?
Wie gaan er komen en wie niet?
lijkt het monster van loch ness welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat ligt daar in het water![]()
Ik heb van die handschoentjes geregeld om mijn ketting te smeren. Maar ik ga sowieso wat minder vaak smeren aangezien ik er net een hele klodder onder vandaan peuterde
[[url=http://img238.echo.cx/img238/4713/handschoenen7jx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hej pepijn, neem martie ook maar meteen op in het schema.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
lijkt op het monster van loch ness wel![]()
Mietjes handschoenen![]()
Maar je weet toch ook dat als FOK! geplanned plat gaat voor groot onderhoud dat je dan bezoek kan verwachten van Murphy? en je weet nooooit wanneer ie weer weg is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er bestaat ook zoiets als msnen stuntelgedoe is a.s zondag
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nessy.![]()
![]()
Handschoentjes om je ketting te smeren.
Als Murphy er is ga ik tv kijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:47 schreef bwt het volgende:
Maar je weet toch ook dat als FOK! geplanned plat gaat voor groot onderhoud dat je dan bezoek kan verwachten van Murphy? en je weet nooooit wanneer ie weer weg is.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej pepijn, neem martie ook maar meteen op in het schema.
Leuke smiley nijntjequote:
wat over mijn broodtrommel ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Leuke smiley nijntje![]()
Heb hier nog een leuke kinderfoto van OPM, weet niet of ik die al een keer hebt gepost
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat over mijn broodtrommel ? [afbeelding]
Wat zijn jullie van plan op de motor? Of bedoel je niet voor de motorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
we hebben net 2 hele lieve mini opklapbare stoeltjes gekocht die perfect in een baggagerol passen
![]()
pas na 2 maanden zoeken![]()
Gewoon je zadel op de grond leggen. handoekje over de motor als rugsteun.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:36 schreef Youssef het volgende:
Wat zijn jullie van plan op de motor? Of bedoel je niet voor de motor
Kan je toch ook gewoon een krukje achterop binden
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat zijn jullie van plan op de motor? Of bedoel je niet voor de motor
Kan je toch ook gewoon een krukje achterop binden
Ga zo op vakantie.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
voor vakantie
![]()
veel meenemen en weinig volume![]()
quote:Op vrijdag 03 juni 2005 18:53 schreef Zeeuwse Klei het volgende:
Hey WB. Meestal kun je er een parker in draaien, waar je met een tang dan weer aan kunt trekken of een schroevendraaier onder de kop kunt zetten om hem eruit te frunniken. Een flinke parker met een scherp puntje does the trick. Pas wel op dat je hem niet dieper draait als de keerring dik is anders schroef je hem in je lager, en das nie goe...
Kijk eerst ff wat er op de keerring staat, de maat staat er bijna altijd op.
Als je er een parker in hebt gedraaid en er flink aan hebt zitten morrelen is ie meestal niet meer "leesbaar"
b.v. 52-30-8 (buitendiameter=52-binnendiameter=30-dikte=8)
De nieuwe kun je er zo in tikken, maar plak dan eerst de splines van de as ff af met een stukje gewoon huis-tuin-en-keuken-tape. Dat voorkomt dat je gelijk je nieuwe keerring beschadigd aan de splines. Altijd ff alles invetten, keerring nooit droog monteren. En let er op dat je hem er netjes recht inzet, als ie scheef gaat, op de andere kant tikken. Probeer dan wel op de buitenrand te mikken, daar is ie het sterkst, de binnenrand buigt zo om, dan issie alweer waardeloos...
quote:
quote:Nu 'slechts' 60 procent kans op regen zondag.
Was Honda na de eerste innovatie eind jaren zestig, begin zeventig maar gestopt, dan hadden we nu wel genoeg aan Kawa en Soes.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
stelletje kutkneuzen hierik begin het helemaal spuugzat te worden die klote geintjes over Honda, als Honda niet bestaan had reden jullie nu allemaal rond op een Harley
of een of ander Engels geval.
oh ja ? als je ziet wat voor zooi Kawasaki nu op de markt brengt terwijl ze kunnen afkijken van Honda, ik had het resultaat niet willen zien als ze het zouden moeten doen zonder een goed voorbeeldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goedzo, jij hebt al notes genoeg.
![]()
[..]
Gaat voorruit.
Heb regen nog nooit zo hard zien neerkomen zojuist.
Alsof het letterlijk afgeschoten wordt vanuit de hemel, en de aarde zo hard mogelijk moet raken.![]()
[..]
Was Honda na de eerste innovatie eind jaren zestig, begin zeventig maar gestopt, dan hadden we nu wel genoeg aan Kawa en Soes.![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:39 schreef Youssef het volgende:
Wat mij betreft gaan meetings te alle tijden door... maar OPM heb ik laatste tijd weer even niet zien posten dus weet niet hoe hij erover denkt...
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou rellen schiet ook niet op![]()
straks thuis nog maar eens poging wagen
quote:
leuke stuntel meet in de regenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:58 schreef Youssef het volgende:
Ik heb alvast een overzichtje gemaakt.
1 ste ronde:
Pepijn vs. Youssef
Makster vs. Raus
Martie vs. Hicham
OPM is gediskwalificeerd vanwege deregen
quote:
zo'n klein rood mannetje is een makkie voor Rausquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:09 schreef Makster het volgende:
Trap jullie allemaal neer, al is het alleen maar om ff te laten zien wie zich hier koest moet houden
Owja, Honda
Speelfiets,wat bedoel je daar nou mee manquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
speelfietsje voor 1100 euroFJ1200:
[afbeelding]
jij weet ook niet wat je wil heh ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:11 schreef Makster het volgende:
Hee Peppo, tot hoe laat ben je thuis morgen
Anders kom ik zeker ff kwijlen bij die Honda vanEN kom ik ff mijn bokkie halen, ga ik misschien beginnen met het demonteren van de zooi
Die druk ik met 1 vinger omhoog, zelfs voor PatM hoefde ik met niet in te spannen dus dat zegt wel watquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zo'n klein rood mannetje is een makkie voor Raus![]()
te duur maar wel een potentiele kanshebberquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
speelfietsje voor 1100 euroFJ1200:
[afbeelding]
ik houd mijn motor liever heelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:19 schreef Youssef het volgende:
Speelfiets,wat bedoel je daar nou mee man![]()
Ik speel gewoon met 1 fiets, backups en reserves zijn voor nurds!
Ik weet precies wat ik wil, die bok moet ik hebben. en gelijk wat banden halen En die CR is inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat je wil heh ?
eerst kotsen op Honda en daarna in de reet van pep duiken met zijn mooie Honda CR![]()
en dat alleen maar omdat je nog van hem iets tegoed heb![]()
die neem je mee voor 750quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
te duur maar wel een potentiele kanshebber![]()
![]()
Zullen we die 2 ook uitnodigenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Die druk ik met 1 vinger omhoog, zelfs voor PatM hoefde ik met niet in te spannen dus dat zegt wel wat![]()
![]()
![]()
Heldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Speelfiets,wat bedoel je daar nou mee man![]()
Ik speel gewoon met 1 fiets, backups en reserves zijn voor nurds!
Kunnen we aardig dagje beuken organiseren ben ik bangquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zullen we die 2 ook uitnodigenff daar ook meteen de frustratie eruit slaan
![]()
![]()
kijk dat is al iets beterquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
750 euro dan
[afbeelding]
naked cbr 600 f uit 1990maarja, tis wel een 'onda, he
![]()
zou het opluchten ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Kunnen we aardig dagje beuken organiseren ben ik bang
Wat lul je nou man? Minderwaardigheidscomplex zekerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik houd mijn motor liever heelmet zo'n speelfietsje snap je meteen wat ik bedoel
kun je tenminste een keer vallen...iets wat je zeker zult doen als je gaat oefenen op stoppies en wheelies
en zolang je je motor niet zachtjes kunt laten landen - wheelie of stoppie - verneuk je hem alleen maarliefhebbers doen dat niet
jij heb gewoon een ragbike voor 5000 euroquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat lul je nou man? Minderwaardigheidscomplex zeker![]()
![]()
![]()
Ik koop een motor om hem te gebruiken, stoppies, wheelies etc oefenen hoort daar gewoon bij
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik koop een motor om hem te gebruiken, stoppies, wheelies etc oefenen hoort daar gewoon bij
Niet te zeggen, maar proberen kan geen kwaad tochquote:
aan je slopelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou ga ik er vandoor ff lekker sleutelen![]()
Held againquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ik wil, die bok moet ik hebben. en gelijk wat banden halen En die CR is inderdaad![]()
De rest van Honda zuigt, met als toppunt van burgelijkheid een rooie VFR uit '94![]()
![]()
Hey Limquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
Welke flapdrol heeft trouwens de afkorting Lim verzonnen?
Klinkt voor geen meter, bekt niet lekker en heeft totaal geen toegevoegd waarde
Geen idee, doet mij altijd denken aan Lemming. Lim, Lemming 1 pot natquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
quote:
dim limquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
Dim sumquote:
Jij bent nogal zeker van je zaak over zondag.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:11 schreef Makster het volgende:
Hee Peppo, tot hoe laat ben je thuis morgen
Anders kom ik zeker ff kwijlen bij die Honda vanEN kom ik ff mijn bokkie halen, ga ik misschien beginnen met het demonteren van de zooi
:^quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
Owja zo laat, nee das duidelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent nogal zeker van je zaak over zondag.![]()
![]()
Maar ik vlieg er vandaar zodra de spullen er zijn van de CR.
Vraag misschien nog even hulp van de buurman met monteren van de ketting als het een beetje op tijd is. Wil z.s.m. naar die Dynobank.En ook bij die streetfighter meet wil ik niet al te laat aankomen.
![]()
Die bandenban monteert die bandjes eventueel ook nog voor je, maar dat kan je zeker ook bij die garage laten doen waar je sloof bent geweest.![]()
![]()
Nieuwe bandjes kan je ook checken op www.motorband.nlheb het blaadje van de beurs meegenomen begin van het jaar, kijk er nu pas op.
![]()
Vanuit Spanje is trouwens helemaal goedkoop...............................
Nee Reetsmeerder dacht ikquote:
Asl Fokkkerdefok dan niet plat ligt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:33 schreef Makster het volgende:
Goed werk
Nou ik post morgenochtend wel ff of ik eraan kan komen
Ben nu ff filmpie sjekken, misschien tot zo![]()
volgens mij OPMquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
dat glimmende is geen olie keerringquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:28 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
[[url=http://img260.echo.cx/img260/2743/p10102841si.th.jpg]afbeelding][/url]
Die glimmende ring om de uitgaande as is al direct de oliekeerring.![]()
Parkertje erin, en je trekt hem er zo uit...
dat was zweten
![]()
Nieuwe erop plaatsen, voorzichtig erin slaan met de hamer.
Klaar.![]()
En het is vrij normaal dat die dingen kapot gaan bij machines die in het terrein gebruikt zijn.
quote:
Ook een soort van jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat glimmende is geen olie keerring![]()
dat beetje blauwige is de keerring![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:29 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stelletje kutkneuzen hierik begin het helemaal spuugzat te worden die klote geintjes over Honda, als Honda niet bestaan had reden jullie nu allemaal rond op een Harley
of een of ander Engels geval. Honda's zijn innovatief, baanbrekend, stijlvol en bedoeld om plezier te hebben aan het motor RIJDEN
inplaats van alleen maar te sleutelen of nergens kunnen komen omdat het ding het niet aankan
![]()
als er 1 merk is waar je totaal niet van op aan kan is het wel dat groene spul wat er allemaal rondrijdnou ja rijden vaak is het een poging tot
kut clubjeik ga jullie a.s zondag allemaal de tering meppen
OPMquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
Vraag over banden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:01 schreef Youssef het volgende:
Hmm, ik wilde iets posten maar werd gebelt en nu weet ik niet meer wat ik wilde posten
quote:Goed ...beter....best...Pilot Power
De pilot power is volgens de technologien die er nu beschikbaar zijn, de beste band op deze planeet. Sprekend over banden die op de weg gebruikt worden. Maar ook op het circuit is Michelin het meest succesvolle merk.
Bron: www.motorband.nlquote:Beste S & G,
Afgelopen zaterdag de 21e februari 2004 heb ik een nieuw setje bandengemonteerd gekregen bij jullie in Numansdorp.
Ik heb beloofd om een kort verslagje over de nieuwe Michelin Pilot Power te schrijven aan jullie.
Nou daar gaan we dan, de Michelins zijn superb, fenomenaal goed geschikt voor alle snelle motoren.De opwarmtijd van de koude band is nihil heeft meteen grip op nat/droog wegdek.
In de bochten met koude banden gedraagt deze, zich subliem lijkt alsof je op een droog wegdek rijdt. De Michelins zijn zo goed dat je in de bocht gewoon van spoor kunt veranderen zonder enige angsten te hoeven uitstaan dat men onderuit gaat. De remweg wordt aanzienlijk verkort door deze Michelins.
De handelbaarheid is ook uitmuntend alsof je met een lichte motorfiets op stap bent. Terwijl een Blackbird toch wel een zware jongen is, maar met deze Pilot Power banden wordt dat naar het land vd fabeltjes verwezen.
Het lijk wel of je met deze Michelins nog platter door de bochten kunt gaan.
Hoe de levensduur vd band is moet ik nog ervaren, maar ik schat toch wel dat ik een kleine 10.000 km kan rijden.
Dit was het dan voorlopig het verslag, in de levensloop van de Michelins zal ik over een aantal gereden kms weer een verslagje sturen.
Hopende dat jullie met deze gegevens voorlopig de nieuwe klanten kunt inlichten over de beste band op dit moment voor wegmotoren.
Met vriendelijke groeten,
Alwin Cheung.
Volgens mij stond jouw beemer op Pilot Sportsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
Even wat topics op M-F over kettingklinken doorgelezen.
Motor-meet.nl![]()
Ga nu zo nokken, eerst nog ff op Speurders naar Kawa kleding kijken.![]()
[..]
Vraag over banden.![]()
![]()
[..]
[..]
Bron: www.motorband.nl![]()
De BMW stond ook op Powers, opwarmtijd was niet echt dat je zegt goed![]()
maar de grip was verder fenomenaal. Nu is de Pilot sport erbij gekomen in de serie, Power kwaliteit verder verbeterd.
Setje kost 223,00 volgens het beursfoldertje.![]()
Dat was het.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgens mij stond jouw beemer op Pilot Sportshet profiel was totaal anders dan de mijne
![]()
en opwarmen van de Sports was veel langer dan Powers![]()
My thoughts exactly.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:10 schreef Makster het volgende:
MAar een nieuw setjes sports 233 euroDan ga ik dus geen 150 dokken voor een gebruikt setje Rennsports
Aan die avatar te zien heeft hij nog het oude Office pakket.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:48 schreef bwt het volgende:
Breuls meld dat de downtime ergens tussen 12 en 1 zal beginnen
Aankondiging downtime en servermigratie
24 uur te gaan, positief blijvenquote:
Owkee, mzzl met Micheal en zijn illegale stornt handelquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
My thoughts exactly.![]()
De prijzen zijn van zijn site af ivm concurrentiebeding, maar hieronder de oude beursaanbiedingen van dit jaar.
[[url=http://img190.echo.cx/img190/8426/bandennl6dk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Pirelli Evo Dragon de set ¤ 189,00 euro..
Pilot Sport is veroudert, maar blijkbaar had/heeft hij de laatsten ingekocht.
Was ook een prima band.![]()
Het wachten op de pakketdienst is begonnen.
Wil verdomme weg.. zat te doen.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:16 schreef Makster het volgende:
Owkee, mzzl met Micheal en zijn illegale stornt handel
Ja maar dan moet ik ook gaan douchen dus.quote:Stel heh, ik ga nu douchen en cross dan naar Hoogvliet, ben je er dan nog
Het is dat ik ongeveer nog kon herrinderen dat je om 12 uur weg zou zijn anders had ik ook zeker nog op 1 oor gelegenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja maar dan moet ik ook gaan douchen dus.![]()
![]()
Normaal had ik nog wel minimaal een uurtje willen maffen overigens.![]()
En de deur bel doet het niet, dus moest een briefje ophangen vanochtend.
Gisteren regende het teveel daarvoor.![]()
Wachten.![]()
Kom snel pakkettenman.![]()
Geduld was'da?![]()
Damn, maar ik ga niet mietig doen als OPM!!quote:Komende nacht trekt de zone met regen over het land in oostelijke
richting weg. De temperatuur daalt dan naar een graad of 11. Zondag
overdag is het wisselend bewolkt en vooral landinwaarts ontstaan weer
enkele buien. Het wordt ongeveer 16 graden, bij een zwakke tot matige
westelijke wind.
ik doe juist niet meetigquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:48 schreef Youssef het volgende:
Neerslagkans is weer 80%, maar uiteraard is dat een gemiddelde
[..]
Damn, maar ik ga niet mietig doen als OPM!!Voel me bijna een mooiweerrijder met al dat gezanik om dat weer
Pff, heeft er ook eentje ambities gekregen een vermogende motor te kopenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heeft er ook 1 zijn knietje aan de grond gekregenkrijgt meteen kap-zones
heb niet meer dan 400cc nodig om de dim sums zoek te rijdenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Pff, heeft er ook eentje ambities gekregen een vermogende motor te kopenkrijgt meteen ster-allure
Nee, maar om de pimp uit te kunnen hangen heb je nog wel een rombo compensatieuitlaatje nodig.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb niet meer dan 400cc nodig om de dim sums zoek te rijden![]()
ach gut, heb je last van een honda-stofzuiger-geluid-je-traumaquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, maar om de pimp uit te kunnen hangen heb je nog wel een rombo compensatieuitlaatje nodig.![]()
Ik pasquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ach gut, heb je last van een honda-stofzuiger-geluid-je-trauma![]()
Stap net uit de douche, ik kan niet kort besproeid worden, zelfs niet als ik te laat ben voor mijn werk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:43 schreef Makster het volgende:
Nou ik ben er klaar voor![]()
![]()
Niks supermarkt, ben er over 30 minuten ofzo
Neem wel ter compensatie een mooi crossblad mee, staan ook leuke SM dingen in enzo. Na 34 keer lezen op de plee vind ik het mooi geweest en mag die van eigenaar wisselen
ff je adres kopieren van hotmail en dan stap ik in de voiture![]()
Inclusief cholera bacterie?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:43 schreef Makster het volgende:
Neem wel ter compensatie een mooi crossblad mee, staan ook leuke SM dingen in enzo. Na 34 keer lezen op de plee vind ik het mooi geweest en mag die van eigenaar wisselen
De Maasvlakte is niet bepaald landinwaarts toch? De buien welquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:48 schreef Youssef het volgende:
Neerslagkans is weer 80%, maar uiteraard is dat een gemiddelde
[..]
Damn, maar ik ga niet mietig doen als OPM!!Voel me bijna een mooiweerrijder met al dat gezanik om dat weer
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die van mij maakt ook wel een lekker geluidje hoor, zeker geen Honda naai machine geluid
quote:Geregeld vallen vandaag buien,met een
kleine kans op onweer.Veel wolken zijn
er,maar hier en daar komt de zon ook
door.Verder wordt het vanmiddag aan de
kust iets droger met wat zon.
Het is vrij koel met een maximum van
ongeveer 17 graden.Verder waait een
frisse wind uit het zuidwesten,bij zee
eerst krachtig tot hard,6-7 Bft.
Morgen verandert er weinig in het
buiige en frisse weertype.Het wordt dan
16 graden.In de loop van de week neemt
de buiigheid af en zien we meer zon.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:24 schreef bwt het volgende:
En dan is het pakketje binnen en zit er het verkeerde onderdeel in (heb ik een x meegemaakt)
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:25 schreef bwt het volgende:
En FOK! blijft het maar doen
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:03 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik dacht dat we vandaag helemaal niet op Fok konden, maar tot nu toe dus nog wel.![]()
quote:
Het was ebquote:
Komt ook erg gelegen jaquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:06 schreef RB het volgende:
Heb eerst een motorweekend in duitsland gehad en dat was echt super![]()
![]()
mooi parcour met veel bochten en heuvels![]()
![]()
We gaan volgend jaar weer die kant op hopende dat het iets minder warm is,
Zaterdag hebben we de pijp aan maarten gegeven , was veel te warmom te rijden, zeker als je een lederen motorpak aan had.
Zondag laat thuis gekomen en maandagmorgen in de vrachtwagen richting rotjeknor gereden en gisteren avond weer terug gekomen.![]()
uitlaat was wel geschikt voor duitslandquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:11 schreef hicham het volgende:
Maar ik dacht dat je uitlaten niet helemaal geschikt waren voor Duitsland toch?
springvloed duurt nog evenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:08 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
Goed uitgezochte woordspeling of gewoon een toevallig foutje?
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:23 schreef Youssef het volgende:
En daarna ben ik weer stil omdat Raus, RB en Plo dat ook altijd doen
Maar zo weer wel. Echt welquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:23 schreef Youssef het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:23 schreef Youssef het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, is dat nou een schaamrand van 3 meter?quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef Patrick281 het volgende:
Klaar!
[[url=http://img43.echo.cx/img43/8988/p1010313web6vb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik mis alleen iets, weet alleen niet wat..![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:24 schreef Patrick281 het volgende:
Kan er wel plat een schroevedraaier op leggen, en dan een flinke ram met de hamer.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maargoed, ik zie dat je je ketting niet ingesmeerd heb, bedoel je dat
Ja, die lekt olie als een zwangere tiet.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:28 schreef hicham het volgende:
Lekker dan
Gelukkig heb je nog wel een KLX als reserve staan toch?
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:31 schreef RB het volgende:
De tang op een pennetje zetten en de andere kant op het visje en dan voorzichtig aanknijpen, en de draairichting in de gaten houden
quote:
Wat ik afspreek zeg ik nooit afquote:Op zondag 5 juni 2005 00:42 schreef hicham het volgende:
Nou, wordt spannende meet morgen dan![]()
Ik lees het nog wel of het nog wat wordt, en anders stellen we het nog even uit tot een zomerdagje
Ketting inkorten is niet zo`n probleem mits je hem niet te kort maaktje zult niet de eerste zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 00:52 schreef Patrick281 het volgende:
Dat ziet er goed uit Ralf, snapte het bij de vorige foto al.![]()
Maar het wordt niets meer, was net beneden om alvast de boutjes voor de verstelling in de lengte aan te draaien zodat e.a. wat strakker kwam te zitten, maar de ketting is standaard veeeeeel te lang![]()
![]()
![]()
zelfs als de achterbrug op de achterste stand staat dan hangt de ketting nog zo slap alsof hij er los opligt.
![]()
Morgenmiddag dus maar de buurman inroepen om hem in te korten.![]()
De cross zaak deed als alsof het de gewoonste zaak van de wereld is een ketting inkorten.![]()
Ik dacht dat het wel mee zou vallen. Heb al de kortste lengte besteld die er is.![]()
Als je pech hebt kun je na de meet meteen weer een nieuwe ketting kopenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat ik afspreek zeg ik nooit afwas al van plan om met het oude voortandwiel te gaan rijden. Wil zo graag met de CR.
![]()
Maar ja, nu is de ketting ook nog eens veels te lang.![]()
En ik lees net een waarschuwing op de doos:
caution, a new chain can never be mounted on a worn - out chain wheel!
Maar nu nog splitten.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:02 schreef RB het volgende:
Ketting inkorten is niet zo`n probleem mits je hem niet te kort maaktje zult niet de eerste zijn![]()
Tip zet je achterwiel in de voorste staand en kijk hoeveel de kettingj ingekort moet worden, tel hier weer 6 á 7 schakels bij voor het doorhangen van de ketting en klaar is Pep![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:04 schreef RB het volgende:
Als je pech hebt kun je na de meet meteen weer een nieuwe ketting kopen
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:05 schreef Patrick281 het volgende:
Oeps, anders kijk je even op de doos.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ben onderhand gewend dat er nergens meer een beschrijving bijzit.
Heb ook een kettingsplitter mee laten komen .. zoek maar uit hoe het werkt.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:05 schreef Patrick281 het volgende:
Oeps, anders kijk je even op de doos.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ben onderhand gewend dat er nergens meer een beschrijving bijzit.
Heb ook een kettingsplitter mee laten komen .. zoek maar uit hoe het werkt.![]()
Met een flex de puntje wegslijpen en niet tever slijpen en dan de schakel eraf halen,quote:Op zondag 5 juni 2005 01:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar nu nog splitten.
Hoe krijg je die schakels uit elkaar.![]()
[..]
En ik dacht, 1 keer mee rijden kan wel..
Goede tandwiel heb ik alweer besteld ondertussen.
Dat gooi ik er dan in de loop van de week wel onder..![]()
Buurman heeft een flex dus.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:11 schreef RB het volgende:
[..]
Met een flex de puntje wegslijpen en niet tever slijpen en dan de schakel eraf halen,
Als je geen flex hebt moet je vijlen , maar daar kun je wel een dag voor uittrekken gehard staal
Dan kopjes weg flexen, en met de kettinngsplitter de pennen eruitdrukkenquote:Op zondag 5 juni 2005 01:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Buurman heeft een flex dus.![]()
Maar ik heb een officiele kettingsplitser gekocht.![]()
[afbeelding]
Geen boekje, niks bij.![]()
Zou mooi zijn als ik de ketting van de KLX nog wat korter kreeg.
Die hangt ook al op de brug.![]()
Ach ja, Google is je beste vriend als je wat moet uitzoeken.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:20 schreef RB het volgende:
[..]
Dan niet flexen, gewoon de kettinngsplitter gebruiken![]()
text aangepastquote:Op zondag 5 juni 2005 01:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ja, Google is je beste vriend als je wat moet uitzoeken.![]()
![]()
[[url=http://img172.echo.cx/img172/8141/kx0031mm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dit stond er net nog niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:20 schreef RB het volgende:
Dan kopjes weg flexen, en met de kettinngsplitter de pennen eruitdrukken![]()
suc6 morgenquote:Op zondag 5 juni 2005 01:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit stond er net nog niet.Gezien.
Ik zie dat het middelste staafje bij die splitter in te draaien is.
Zou dat stiftje soms de pen eruit duwen?![]()
Morgen eens proberen op de oude ketting. Nu![]()
.
quote:Op zondag 5 juni 2005 08:41 schreef hicham het volgende:![]()
we staan stand-by ...
maar niemand die even kan confirmeren
Slaapkoppe
Makster wil zijn motor restaureren, dus niet even een halve dag voor de lol strippen.quote:Op zondag 5 juni 2005 07:04 schreef hicham het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat Maksters brommer ook weer in elkaar zit en draait?
En waar kom jij nou mee Pep (naja, wij komen naar jou) met de CR of KLX?
Ben het helemaal kwijt
quote:Op zondag 05 juni 2005 09:11 schreef Nelizz het volgende:
Nice, ik opstaan, halve kater erbij... JAAAHOOR REGEN:rB||('(
Ik ga nog wel ff op m'n nest liggen, mocht het later op de dag nog een kans krijgen hoor ik het wel...
quote:Op zondag 5 juni 2005 09:15 schreef Youssef het volgende:
Ok, hier ook eerst een ontbijt dan maar
Was weer me bed ingedoken
Ik hoorde 11:36 geopperd worden.quote:Op zondag 5 juni 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
Euh, tot 12:00 uur uitstellen anders.
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2005 09:18 schreef Youssef het volgende:
Voortaan trouwens die meets toch maar nietzo plannen![]()
Gewoon mooi weer, iemand die oppert ergenste gaan rijden en een aantal comfirmerende mede FokMC kneuzen whehe
Waarom postte hij dit danquote:Op zondag 5 juni 2005 09:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Makster wil zijn motor restaureren, dus niet even een halve dag voor de lol strippen.![]()
Vandaag zal hij dan ook proberen de zaak af te ronden en het blok, vering en de wielen afbouwen.
Komende week wil hij de zooi laten spuiten, en uiteraard zo snel mogelijk -2-3 wekenweer opbouwen.
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:53 schreef Makster het volgende:
Krijg nou teffus hij doet het weer als een apeborst
quote:Ik ga maar met de KLX, beetje zonde van het oude CR tandwiel, en de ketting is nu waardeloos zoals die erop ligt. Bij de KLX hangt die ook al op de brug, maar misschien krijgen we/ik die nog inkort.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 09:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dat is nou een mooie tijddat redden wij ook wel
quote:Op zondag 5 juni 2005 09:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom postte hij dit dan
[..]
[..]... * hicham duwt Mercy voorzichtig naar voren...
![]()
[..]Mooi uitgekozen
is weer eens wat anders dan saai om precies 11:00 of 12:00 afspreken
Hoe denk je dat ik me nu voel, na 3 keer wakker geworden te zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 09:23 schreef Patrick281 het volgende:
Nou, deal 11:36.![]()
Ga ik even douchen en wakker worden, ben een beetje verrot van vannacht/gisteravond.![]()
Rustig ontbijten en zo ook nog even een gil naar de buurman kraaien.![]()
We zien nog wel hoe het geheel zich houdt onder de druk van een aantal wannabe stoppiesquote:Op zondag 5 juni 2005 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb 2 linkerhanden
Volgens mij is Yoessef de enige die het gelezen heeft
![]()
![]()
Ik al vier keer.quote:Op zondag 5 juni 2005 09:26 schreef Youssef het volgende:
Hoe denk je dat ik me nu voel, na 3 keer wakker geworden te zijn![]()
5 uur, 8uur, 9 uurBuurman
i told her to beat yous ass on the trackquote:Op zondag 5 juni 2005 09:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
We zien nog wel hoe het geheel zich houdt onder de druk van een aantal wannabe stoppies*krak*
Plassen kan je slaapwandelend doenquote:Op zondag 5 juni 2005 09:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik al vier keer.
3 keer plassen, 1 keer een mug.![]()
En verder heel licht geslapen.
Komt er dus nog eens bovenop.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 09:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
i told her to beat yous ass on the track![]()
heHquote:Op zondag 5 juni 2005 09:23 schreef Patrick281 het volgende:
Rustig ontbijten en zo ook nog even een gil naar de buurman kraaien.![]()
Motor-meet nog steeds downquote:Op zondag 5 juni 2005 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb 2 linkerhanden
Volgens mij is Yoessef de enige die het gelezen heeft
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 09:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
i told her to beat yous ass on the track![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 09:31 schreef hicham het volgende:
[..]
heHKan je dat gedeelte even toelichten?
[..]
Motor-meet nog steeds downben nu wel benieuwd
[..]
heb je het nu over je motor of raus?
Raus heeft nog een appeltje te schillen met Makster maar als ie niet komt is Youssef de pineut dus
Kan je d'r aangelijnd houden tot na het stuntelen, we gaan het volgende oefenen namelijkquote:Op zondag 5 juni 2005 09:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zoiets, moet toch wat met de opgefokte emoties
![]()
EDIT gespot!quote:
droogquote:Op zondag 5 juni 2005 09:44 schreef Youssef het volgende:
Moederfiets
Wat voor weer is het in Belgie het zuiden
quote:Op zondag 5 juni 2005 09:50 schreef hicham het volgende:
[..]
EDIT gespot!
Je hebt al meer dan een half uur wakker kunnen worden en nog maak je fouten
Raus, vul eens een emmer met koud water![]()
mooie tijdquote:Op zondag 5 juni 2005 10:00 schreef hicham het volgende:
11:36 hebben we afgesproken dus je hebt nog genoeg tijd om te komen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 10:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooie tijdmaar ik ga niet in de regen wegrijden...t wordt sowieso een natte dag vandaag
eens met joesgewoon een dag van te voren of missch zelfs dezelfde ochtend een meet plannen...vooruitplannen in nederland met Fok suckt
Nou nou nou, niet zo negatief hequote:
en huppakee, je staat weer op 20 spamlijsten met je mail adres zo openbaar hiierquote:Op zondag 5 juni 2005 10:11 schreef Youssef het volgende:![]()
![]()
OPM moet zijn "het regent"
Martie, Pepijn! Stuur dat adres!!+ tel nummer
![]()
-knip-
Ja, godver... alleen omdat het kwartje anders niet valt bij die IQ-lozenquote:Op zondag 5 juni 2005 10:13 schreef hicham het volgende:
[..]
en huppakee, je staat weer op 20 spamlijsten met je mail adres zo openbaar hiier
dus mijn bewering klopt dan toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 10:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet zo negatief heAls het mooi weer wordt gaat het perfect
![]()
Laatste meet
Jij "iemand zin om zaterdagmiddag te rijden?"
OPM "ja"
bwt "ja"
hicham "ja"
Raus "ik volg Mercy"
Youssef "nee moet werken"
pepijn "nee heb een SM"
makster "nee heb een SM"
RB "ga al naar Duitsland"
Fulcrum "heb geen rijbewijs"
ondeugend "heb geen motor en geen rijbewijs"
Dus laat dat Fok maar achterwege, dat SM gedeelte magblijven![]()
Ben ik nog iemand vergeten![]()
?
Hmpfquote:Op zondag 5 juni 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus mijn bewering klopt dan toch?
ook deze meet was al veel langer gepland en jouw voorbeeld was een spontane meet en je heb gezien wat de opkomst was![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 10:13 schreef hicham het volgende:
[..]
en huppakee, je staat weer op 20 spamlijsten met je mail adres zo openbaar hiier
Oh ja, ook nog vergeten:
Riet "Nee, hoor niet meer bij jullie cluppie"
PatM "Nee, insgelijks * PatM doet horloge af en smeert vaseline op arm..."
sorry
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg avondrit.quote:Er is vandaag veel bewolking en lokaal kan er een enkele bui vallen. De wind is matig, aan zee af en toe krachtig, uit het westen. Het wordt vanmiddag 16 graden.
Vanavond en vannacht zijn er wolkenvelden, die worden afgewisseld door opklaringen. De kans op een bui is klein. Het koelt bij een matige noordwestelijke wind af naar 8 graden.
Morgen is er opnieuw veel bewolking met een kleine kans op een bui. In de loop van de dag volgen er enkele opklaringen. De wind is matig en waait uit het noorden. Met 15 graden wordt het een koele dag.
Moet je maar msn'enquote:Op zondag 5 juni 2005 10:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, godver... alleen omdat het kwartje anders niet valt bij die IQ-lozen![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 10:17 schreef Patrick281 het volgende:
Ketting.![]()
[[url=http://img234.echo.cx/img234/3965/p1010322web3wo.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 5 juni 2005 10:27 schreef hicham het volgende:
Als je nou dat maatje groter neemt, kan je die dan niet door midden knippen zodat je 2 kettingen hebt?
quote:Op zondag 5 juni 2005 10:29 schreef hicham het volgende:
Is het trouwens ook goed als youssef en ik gewoon met 13k toeren je wijk binnen komen rijden en dat jij dan met vlag gaat zwaaien pep? Dan hoeven we niet zo te zoeken maar vinden we elkaar makkelijker
quote:ja hoor maar waaar rom laat jy de zehuur open staan de heele nacht
iihihihi
dat hoort tochquote:Op zondag 5 juni 2005 10:17 schreef Patrick281 het volgende:
Ketting.![]()
[[url=http://img234.echo.cx/img234/3965/p1010322web3wo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Toch niet te geloven hoeveel te lang.![]()
SM.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |