T'ig keer F5 en toen maar naar de WC gegaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:33 schreef bwt het volgende:
en de FIPO!!!
Wat ligt daar in het waterquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef Patrick281 het volgende:
Hi I got an offer for a realy nice bike.
[[url=http://img260.echo.cx/img260/8828/specialoffer0du.th.jpg]afbeelding][/URL]
Schitterende aanbiedingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef Patrick281 het volgende:
Hi I got an offer for a realy nice bike.
[[url=http://img260.echo.cx/img260/8828/specialoffer0du.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, als Pepijn even de feiten en cijfers opnoemt en de eventuele gevolgen van zwaar slecht weer e.d. Wat mij betreft gaan meetings te alle tijden door... maar OPM heb ik laatste tijd weer even niet zien posten dus weet niet hoe hij erover denkt...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:36 schreef bwt het volgende:
Zaterdag gaat FOK! plat dus om het compleet te maken
Waar en wanneer is de stuntelmeet?
Wie gaan er komen en wie niet?
Ik doe mijn hand om de ketting en spuit er dan op met de spuitbus kettingspray.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nessy.![]()
![]()
Handschoentjes om je ketting te smeren.
er bestaat ook zoiets als msnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:36 schreef bwt het volgende:
Zaterdag gaat FOK! plat dus om het compleet te maken
Waar en wanneer is de stuntelmeet?
Wie gaan er komen en wie niet?
lijkt het monster van loch ness welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat ligt daar in het water![]()
Ik heb van die handschoentjes geregeld om mijn ketting te smeren. Maar ik ga sowieso wat minder vaak smeren aangezien ik er net een hele klodder onder vandaan peuterde
[[url=http://img238.echo.cx/img238/4713/handschoenen7jx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hej pepijn, neem martie ook maar meteen op in het schema.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
lijkt op het monster van loch ness wel![]()
Mietjes handschoenen![]()
Maar je weet toch ook dat als FOK! geplanned plat gaat voor groot onderhoud dat je dan bezoek kan verwachten van Murphy? en je weet nooooit wanneer ie weer weg is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er bestaat ook zoiets als msnen stuntelgedoe is a.s zondag
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nessy.![]()
![]()
Handschoentjes om je ketting te smeren.
Als Murphy er is ga ik tv kijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:47 schreef bwt het volgende:
Maar je weet toch ook dat als FOK! geplanned plat gaat voor groot onderhoud dat je dan bezoek kan verwachten van Murphy? en je weet nooooit wanneer ie weer weg is.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej pepijn, neem martie ook maar meteen op in het schema.
Leuke smiley nijntjequote:
wat over mijn broodtrommel ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Leuke smiley nijntje![]()
Heb hier nog een leuke kinderfoto van OPM, weet niet of ik die al een keer hebt gepost
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat over mijn broodtrommel ? [afbeelding]
Wat zijn jullie van plan op de motor? Of bedoel je niet voor de motorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
we hebben net 2 hele lieve mini opklapbare stoeltjes gekocht die perfect in een baggagerol passen
![]()
pas na 2 maanden zoeken![]()
Gewoon je zadel op de grond leggen. handoekje over de motor als rugsteun.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:36 schreef Youssef het volgende:
Wat zijn jullie van plan op de motor? Of bedoel je niet voor de motor
Kan je toch ook gewoon een krukje achterop binden
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat zijn jullie van plan op de motor? Of bedoel je niet voor de motor
Kan je toch ook gewoon een krukje achterop binden
Ga zo op vakantie.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
voor vakantie
![]()
veel meenemen en weinig volume![]()
quote:Op vrijdag 03 juni 2005 18:53 schreef Zeeuwse Klei het volgende:
Hey WB. Meestal kun je er een parker in draaien, waar je met een tang dan weer aan kunt trekken of een schroevendraaier onder de kop kunt zetten om hem eruit te frunniken. Een flinke parker met een scherp puntje does the trick. Pas wel op dat je hem niet dieper draait als de keerring dik is anders schroef je hem in je lager, en das nie goe...
Kijk eerst ff wat er op de keerring staat, de maat staat er bijna altijd op.
Als je er een parker in hebt gedraaid en er flink aan hebt zitten morrelen is ie meestal niet meer "leesbaar"
b.v. 52-30-8 (buitendiameter=52-binnendiameter=30-dikte=8)
De nieuwe kun je er zo in tikken, maar plak dan eerst de splines van de as ff af met een stukje gewoon huis-tuin-en-keuken-tape. Dat voorkomt dat je gelijk je nieuwe keerring beschadigd aan de splines. Altijd ff alles invetten, keerring nooit droog monteren. En let er op dat je hem er netjes recht inzet, als ie scheef gaat, op de andere kant tikken. Probeer dan wel op de buitenrand te mikken, daar is ie het sterkst, de binnenrand buigt zo om, dan issie alweer waardeloos...
quote:
quote:Nu 'slechts' 60 procent kans op regen zondag.
Was Honda na de eerste innovatie eind jaren zestig, begin zeventig maar gestopt, dan hadden we nu wel genoeg aan Kawa en Soes.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
stelletje kutkneuzen hierik begin het helemaal spuugzat te worden die klote geintjes over Honda, als Honda niet bestaan had reden jullie nu allemaal rond op een Harley
of een of ander Engels geval.
oh ja ? als je ziet wat voor zooi Kawasaki nu op de markt brengt terwijl ze kunnen afkijken van Honda, ik had het resultaat niet willen zien als ze het zouden moeten doen zonder een goed voorbeeldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goedzo, jij hebt al notes genoeg.
![]()
[..]
Gaat voorruit.
Heb regen nog nooit zo hard zien neerkomen zojuist.
Alsof het letterlijk afgeschoten wordt vanuit de hemel, en de aarde zo hard mogelijk moet raken.![]()
[..]
Was Honda na de eerste innovatie eind jaren zestig, begin zeventig maar gestopt, dan hadden we nu wel genoeg aan Kawa en Soes.![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:39 schreef Youssef het volgende:
Wat mij betreft gaan meetings te alle tijden door... maar OPM heb ik laatste tijd weer even niet zien posten dus weet niet hoe hij erover denkt...
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou rellen schiet ook niet op![]()
straks thuis nog maar eens poging wagen
quote:
leuke stuntel meet in de regenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:58 schreef Youssef het volgende:
Ik heb alvast een overzichtje gemaakt.
1 ste ronde:
Pepijn vs. Youssef
Makster vs. Raus
Martie vs. Hicham
OPM is gediskwalificeerd vanwege deregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |