Nee Reetsmeerder dacht ikquote:
Asl Fokkkerdefok dan niet plat ligt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:33 schreef Makster het volgende:
Goed werk
Nou ik post morgenochtend wel ff of ik eraan kan komen
Ben nu ff filmpie sjekken, misschien tot zo![]()
volgens mij OPMquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
Welke flapdrol heeft trouwens de afkorting Lim verzonnen?
Klinkt voor geen meter, bekt niet lekker en heeft totaal geen toegevoegd waarde
dat glimmende is geen olie keerringquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:28 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
[[url=http://img260.echo.cx/img260/2743/p10102841si.th.jpg]afbeelding][/url]
Die glimmende ring om de uitgaande as is al direct de oliekeerring.![]()
Parkertje erin, en je trekt hem er zo uit...
dat was zweten
![]()
Nieuwe erop plaatsen, voorzichtig erin slaan met de hamer.
Klaar.![]()
En het is vrij normaal dat die dingen kapot gaan bij machines die in het terrein gebruikt zijn.
quote:
Ook een soort van jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat glimmende is geen olie keerring![]()
dat beetje blauwige is de keerring![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:29 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stelletje kutkneuzen hierik begin het helemaal spuugzat te worden die klote geintjes over Honda, als Honda niet bestaan had reden jullie nu allemaal rond op een Harley
of een of ander Engels geval. Honda's zijn innovatief, baanbrekend, stijlvol en bedoeld om plezier te hebben aan het motor RIJDEN
inplaats van alleen maar te sleutelen of nergens kunnen komen omdat het ding het niet aankan
![]()
als er 1 merk is waar je totaal niet van op aan kan is het wel dat groene spul wat er allemaal rondrijdnou ja rijden vaak is het een poging tot
kut clubjeik ga jullie a.s zondag allemaal de tering meppen
OPMquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
Welke flapdrol heeft trouwens de afkorting Lim verzonnen?
Klinkt voor geen meter, bekt niet lekker en heeft totaal geen toegevoegd waarde
Vraag over banden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:01 schreef Youssef het volgende:
Hmm, ik wilde iets posten maar werd gebelt en nu weet ik niet meer wat ik wilde posten
quote:Goed ...beter....best...Pilot Power
De pilot power is volgens de technologien die er nu beschikbaar zijn, de beste band op deze planeet. Sprekend over banden die op de weg gebruikt worden. Maar ook op het circuit is Michelin het meest succesvolle merk.
Bron: www.motorband.nlquote:Beste S & G,
Afgelopen zaterdag de 21e februari 2004 heb ik een nieuw setje bandengemonteerd gekregen bij jullie in Numansdorp.
Ik heb beloofd om een kort verslagje over de nieuwe Michelin Pilot Power te schrijven aan jullie.
Nou daar gaan we dan, de Michelins zijn superb, fenomenaal goed geschikt voor alle snelle motoren.De opwarmtijd van de koude band is nihil heeft meteen grip op nat/droog wegdek.
In de bochten met koude banden gedraagt deze, zich subliem lijkt alsof je op een droog wegdek rijdt. De Michelins zijn zo goed dat je in de bocht gewoon van spoor kunt veranderen zonder enige angsten te hoeven uitstaan dat men onderuit gaat. De remweg wordt aanzienlijk verkort door deze Michelins.
De handelbaarheid is ook uitmuntend alsof je met een lichte motorfiets op stap bent. Terwijl een Blackbird toch wel een zware jongen is, maar met deze Pilot Power banden wordt dat naar het land vd fabeltjes verwezen.
Het lijk wel of je met deze Michelins nog platter door de bochten kunt gaan.
Hoe de levensduur vd band is moet ik nog ervaren, maar ik schat toch wel dat ik een kleine 10.000 km kan rijden.
Dit was het dan voorlopig het verslag, in de levensloop van de Michelins zal ik over een aantal gereden kms weer een verslagje sturen.
Hopende dat jullie met deze gegevens voorlopig de nieuwe klanten kunt inlichten over de beste band op dit moment voor wegmotoren.
Met vriendelijke groeten,
Alwin Cheung.
Volgens mij stond jouw beemer op Pilot Sportsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
Even wat topics op M-F over kettingklinken doorgelezen.
Motor-meet.nl![]()
Ga nu zo nokken, eerst nog ff op Speurders naar Kawa kleding kijken.![]()
[..]
Vraag over banden.![]()
![]()
[..]
[..]
Bron: www.motorband.nl![]()
De BMW stond ook op Powers, opwarmtijd was niet echt dat je zegt goed![]()
maar de grip was verder fenomenaal. Nu is de Pilot sport erbij gekomen in de serie, Power kwaliteit verder verbeterd.
Setje kost 223,00 volgens het beursfoldertje.![]()
Dat was het.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgens mij stond jouw beemer op Pilot Sportshet profiel was totaal anders dan de mijne
![]()
en opwarmen van de Sports was veel langer dan Powers![]()
My thoughts exactly.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:10 schreef Makster het volgende:
MAar een nieuw setjes sports 233 euroDan ga ik dus geen 150 dokken voor een gebruikt setje Rennsports
Aan die avatar te zien heeft hij nog het oude Office pakket.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:48 schreef bwt het volgende:
Breuls meld dat de downtime ergens tussen 12 en 1 zal beginnen
Aankondiging downtime en servermigratie
24 uur te gaan, positief blijvenquote:
Owkee, mzzl met Micheal en zijn illegale stornt handelquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
My thoughts exactly.![]()
De prijzen zijn van zijn site af ivm concurrentiebeding, maar hieronder de oude beursaanbiedingen van dit jaar.
[[url=http://img190.echo.cx/img190/8426/bandennl6dk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Pirelli Evo Dragon de set ¤ 189,00 euro..
Pilot Sport is veroudert, maar blijkbaar had/heeft hij de laatsten ingekocht.
Was ook een prima band.![]()
Het wachten op de pakketdienst is begonnen.
Wil verdomme weg.. zat te doen.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:16 schreef Makster het volgende:
Owkee, mzzl met Micheal en zijn illegale stornt handel
Ja maar dan moet ik ook gaan douchen dus.quote:Stel heh, ik ga nu douchen en cross dan naar Hoogvliet, ben je er dan nog
Het is dat ik ongeveer nog kon herrinderen dat je om 12 uur weg zou zijn anders had ik ook zeker nog op 1 oor gelegenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja maar dan moet ik ook gaan douchen dus.![]()
![]()
Normaal had ik nog wel minimaal een uurtje willen maffen overigens.![]()
En de deur bel doet het niet, dus moest een briefje ophangen vanochtend.
Gisteren regende het teveel daarvoor.![]()
Wachten.![]()
Kom snel pakkettenman.![]()
Geduld was'da?![]()
Damn, maar ik ga niet mietig doen als OPM!!quote:Komende nacht trekt de zone met regen over het land in oostelijke
richting weg. De temperatuur daalt dan naar een graad of 11. Zondag
overdag is het wisselend bewolkt en vooral landinwaarts ontstaan weer
enkele buien. Het wordt ongeveer 16 graden, bij een zwakke tot matige
westelijke wind.
ik doe juist niet meetigquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:48 schreef Youssef het volgende:
Neerslagkans is weer 80%, maar uiteraard is dat een gemiddelde
[..]
Damn, maar ik ga niet mietig doen als OPM!!Voel me bijna een mooiweerrijder met al dat gezanik om dat weer
Pff, heeft er ook eentje ambities gekregen een vermogende motor te kopenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heeft er ook 1 zijn knietje aan de grond gekregenkrijgt meteen kap-zones
heb niet meer dan 400cc nodig om de dim sums zoek te rijdenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Pff, heeft er ook eentje ambities gekregen een vermogende motor te kopenkrijgt meteen ster-allure
Nee, maar om de pimp uit te kunnen hangen heb je nog wel een rombo compensatieuitlaatje nodig.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb niet meer dan 400cc nodig om de dim sums zoek te rijden![]()
ach gut, heb je last van een honda-stofzuiger-geluid-je-traumaquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, maar om de pimp uit te kunnen hangen heb je nog wel een rombo compensatieuitlaatje nodig.![]()
Ik pasquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ach gut, heb je last van een honda-stofzuiger-geluid-je-trauma![]()
Stap net uit de douche, ik kan niet kort besproeid worden, zelfs niet als ik te laat ben voor mijn werk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:43 schreef Makster het volgende:
Nou ik ben er klaar voor![]()
![]()
Niks supermarkt, ben er over 30 minuten ofzo
Neem wel ter compensatie een mooi crossblad mee, staan ook leuke SM dingen in enzo. Na 34 keer lezen op de plee vind ik het mooi geweest en mag die van eigenaar wisselen
ff je adres kopieren van hotmail en dan stap ik in de voiture![]()
Inclusief cholera bacterie?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:43 schreef Makster het volgende:
Neem wel ter compensatie een mooi crossblad mee, staan ook leuke SM dingen in enzo. Na 34 keer lezen op de plee vind ik het mooi geweest en mag die van eigenaar wisselen
De Maasvlakte is niet bepaald landinwaarts toch? De buien welquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:48 schreef Youssef het volgende:
Neerslagkans is weer 80%, maar uiteraard is dat een gemiddelde
[..]
Damn, maar ik ga niet mietig doen als OPM!!Voel me bijna een mooiweerrijder met al dat gezanik om dat weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |