quote:
zo'n klein rood mannetje is een makkie voor Rausquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:09 schreef Makster het volgende:
Trap jullie allemaal neer, al is het alleen maar om ff te laten zien wie zich hier koest moet houden
Owja, Honda
Speelfiets,wat bedoel je daar nou mee manquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
speelfietsje voor 1100 euroFJ1200:
[afbeelding]
jij weet ook niet wat je wil heh ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:11 schreef Makster het volgende:
Hee Peppo, tot hoe laat ben je thuis morgen
Anders kom ik zeker ff kwijlen bij die Honda vanEN kom ik ff mijn bokkie halen, ga ik misschien beginnen met het demonteren van de zooi
Die druk ik met 1 vinger omhoog, zelfs voor PatM hoefde ik met niet in te spannen dus dat zegt wel watquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zo'n klein rood mannetje is een makkie voor Raus![]()
te duur maar wel een potentiele kanshebberquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
speelfietsje voor 1100 euroFJ1200:
[afbeelding]
ik houd mijn motor liever heelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:19 schreef Youssef het volgende:
Speelfiets,wat bedoel je daar nou mee man![]()
Ik speel gewoon met 1 fiets, backups en reserves zijn voor nurds!
Ik weet precies wat ik wil, die bok moet ik hebben. en gelijk wat banden halen En die CR is inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat je wil heh ?
eerst kotsen op Honda en daarna in de reet van pep duiken met zijn mooie Honda CR![]()
en dat alleen maar omdat je nog van hem iets tegoed heb![]()
die neem je mee voor 750quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
te duur maar wel een potentiele kanshebber![]()
![]()
Zullen we die 2 ook uitnodigenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Die druk ik met 1 vinger omhoog, zelfs voor PatM hoefde ik met niet in te spannen dus dat zegt wel wat![]()
![]()
![]()
Heldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Speelfiets,wat bedoel je daar nou mee man![]()
Ik speel gewoon met 1 fiets, backups en reserves zijn voor nurds!
Kunnen we aardig dagje beuken organiseren ben ik bangquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zullen we die 2 ook uitnodigenff daar ook meteen de frustratie eruit slaan
![]()
![]()
kijk dat is al iets beterquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
750 euro dan
[afbeelding]
naked cbr 600 f uit 1990maarja, tis wel een 'onda, he
![]()
zou het opluchten ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Kunnen we aardig dagje beuken organiseren ben ik bang
Wat lul je nou man? Minderwaardigheidscomplex zekerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik houd mijn motor liever heelmet zo'n speelfietsje snap je meteen wat ik bedoel
kun je tenminste een keer vallen...iets wat je zeker zult doen als je gaat oefenen op stoppies en wheelies
en zolang je je motor niet zachtjes kunt laten landen - wheelie of stoppie - verneuk je hem alleen maarliefhebbers doen dat niet
jij heb gewoon een ragbike voor 5000 euroquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat lul je nou man? Minderwaardigheidscomplex zeker![]()
![]()
![]()
Ik koop een motor om hem te gebruiken, stoppies, wheelies etc oefenen hoort daar gewoon bij
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik koop een motor om hem te gebruiken, stoppies, wheelies etc oefenen hoort daar gewoon bij
Niet te zeggen, maar proberen kan geen kwaad tochquote:
aan je slopelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou ga ik er vandoor ff lekker sleutelen![]()
Held againquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ik wil, die bok moet ik hebben. en gelijk wat banden halen En die CR is inderdaad![]()
De rest van Honda zuigt, met als toppunt van burgelijkheid een rooie VFR uit '94![]()
![]()
Hey Limquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
Welke flapdrol heeft trouwens de afkorting Lim verzonnen?
Klinkt voor geen meter, bekt niet lekker en heeft totaal geen toegevoegd waarde
Geen idee, doet mij altijd denken aan Lemming. Lim, Lemming 1 pot natquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
quote:
dim limquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
Dim sumquote:
Jij bent nogal zeker van je zaak over zondag.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:11 schreef Makster het volgende:
Hee Peppo, tot hoe laat ben je thuis morgen
Anders kom ik zeker ff kwijlen bij die Honda vanEN kom ik ff mijn bokkie halen, ga ik misschien beginnen met het demonteren van de zooi
:^quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
Owja zo laat, nee das duidelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent nogal zeker van je zaak over zondag.![]()
![]()
Maar ik vlieg er vandaar zodra de spullen er zijn van de CR.
Vraag misschien nog even hulp van de buurman met monteren van de ketting als het een beetje op tijd is. Wil z.s.m. naar die Dynobank.En ook bij die streetfighter meet wil ik niet al te laat aankomen.
![]()
Die bandenban monteert die bandjes eventueel ook nog voor je, maar dat kan je zeker ook bij die garage laten doen waar je sloof bent geweest.![]()
![]()
Nieuwe bandjes kan je ook checken op www.motorband.nlheb het blaadje van de beurs meegenomen begin van het jaar, kijk er nu pas op.
![]()
Vanuit Spanje is trouwens helemaal goedkoop...............................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |