Yep....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:26 schreef SCH het volgende:
Hier in Hilversum is het pikkedonker
Ik vind het eigenlijk wel terecht, kan makkelijk gewoon in VBLquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Meld hier even waarom er apart subforum voor het WK onder 20 moet komen, ze hebben nog een steuntje in de rug nodig.
WK forum?
zeker hier nog welquote:
Het mag van mij ook wel meer onweren....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:28 schreef Suijk het volgende:
Het is hier zo ongeveer nacht, en de bliksem is wel heel fel en dichtbij.
En ik wilde net op mijn fietsje stappen...
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het mag van mij ook wel meer onweren....
knallen met die zooi!!
9 uur dach ik zoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
zeker hier nog wel
hoelaat ga je vanaamp naar de kermis
Hier is het ook nog droogquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil ook noodweer!!
Wahahaha en op het moment dat ik op invoeren drukte barst het lostquote:
zoow dat doe je mooiquote:
Ik heet Jan en ik kom haast elke weekquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil ook noodweer!!
Hmm blijft donker hier en ik mag over 5 min weg... nou gaat lekkerquote:
Ik ben Boer Harm kom uit Twente en hou van discoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heet Jan en ik kom haast elke week
In 't weekend in de discotheek
Dan sta ik altijd uren in een hoek geleund
Ik heb vanavond nog m'n haar gefohnd
Iedereen staat te springen als een vlo
Maar ik steel de show in de disco
Ik ga lekker met de autoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm blijft donker hier en ik mag over 5 min weg... nou gaat lekker
Ik postte de tekst van een liedje van de band Noodweerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben Boer Harm kom uit Twente en hou van disco
Je zult het niet geloven maar het is zo
Dat liedje ken je toch wel Sand, toch wel een Nederpopklassiekerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik postte de tekst van een liedje van de band Noodweer
Ik mag fijn met de trein... heerlijk...quote:
heeeeuyquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben Boer Harm kom uit Twente en hou van disco
Je zult het niet geloven maar het is zo
In de disco, wereldnummer!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:41 schreef SCH het volgende:
Noodweer is een Nederlandstalige (Rotterdamse) popgroep die in 1979 is opgericht. De band bestond uit Jos Bloemkolk (zanger), Theo van Duijl (gitaar), Raoul Klebach (basgitaar) en Luc Everwijn (slagwerk). Hun enige grote hit was 'In de disco' (1983, hoogste notering nr. 11 in de top 40). Noodweer blonk vooral uit door het hoge niveau van de teksten van Bloemkolk. In 1987 gaf Noodweer zijn afscheidsconcert in het Berenei in Rotterdam. De band komt sinds die tijd nog sporadisch bij elkaar voor een reünieconcert.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef Suijk het volgende:
Jij moet aan je project werken, dos.
god wat een stel gekken daar in hengelquote:
wat een hitsquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:48 schreef Blumchen het volgende:
Ik ben gezond enzoalles is weg
..
Ik heb nog een klein beetje virus in me, maar das nie erg
* Blumchen vind gezond zijn oke
goed nieuws meidquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:48 schreef Blumchen het volgende:
..
geweldig nieuwsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:48 schreef Blumchen het volgende:
..
Goed nieuws Blumchen!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:48 schreef Blumchen het volgende:
..
Bij een geldprijs wil ik 10 %. Voor het eigen risico van die voorruit.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:57 schreef Mindlight het volgende:
MM weet je nog dat je een tijdje geleden de antwoorden van die HC quiz had geplaatst? Ik heb die toen aangevuld en op gestuurd. En net vind ik een briefje van de TPG dat er een pakket van HC voor me klaarligt op het postkantoor. Ik heb alleen geen idee wat dat verder kan zijn
Die krijg je van me als het een geldprijs isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij een geldprijs wil ik 10 %. Voor het eigen risico van die voorruit.
Hmm je zit zo dichtbij in de regio, het kan nooit lang meer durenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Ik zet nog steeds kruisjes achter droog.
Maar wel gaaf dat je iets gewonnen hebt! Ik verwacht dus het HCE-fanpakketje met stickers enzo.
waar is hier dan weet ik hoelang ik nog hebquote:
Nee Oud-Beijerlandquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
waar is hier dan weet ik hoelang ik nog heb
ow Rotterdam
Het was wel benauwd hier de hele dag, maar warmer dan een graadje of 23 zal t niet geweest zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier is het nog kei warm! Niks geen regen!
Dat vin ik al warm zat!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:12 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het was wel benauwd hier de hele dag, maar warmer dan een graadje of 23 zal t niet geweest zijn
Zoozoow das een eind wegquote:
Ja was net hier ook, en nu ook weer harde wind en donkerder. Kom maar op met die afkoelingquote:
ik wil ook nachtquote:
Waar huis MM zich?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
De bui waait hier over denk ik.
ja hequote:
Ja ik weet het ik schaam me ook welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lekkere geografische kennis heb jij.
Oeh jij zit hoger en kan verder kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:22 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ja heecht vet erg enzo.. nu ook donders enzo,, bah
* Blumchen houd nie van onweer enzo
Nog altijd niks. Zal wel rond zessen worden of later dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:25 schreef VoreG het volgende:
Nou MM het komt eraan hoor, ik ben buiten nu aan het duwen. Zo breekt het zonnetje hier door.
Het wordt hier alweer lichtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nog altijd niks. Zal wel rond zessen worden of later dan.
Hier enkel en alleen bewolking met een zonnetje. Nog geen donkere lucht te zien. Maar dat zal misschien wel snel komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:33 schreef Dos37 het volgende:
hier in het oosten kan ik nog steeds buiten zitten
Niet eens de 'Ajax Life'.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Is toch leuk om uit te delen.
* methodmich had ook veel post, maar alles was voor m'n vriendin, zie ik nu.
Die heb ik niet Suijk. Jij?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet eens de 'Ajax Life'.
Ben ook weer thuis, in een kleine pauze tussen de hoosbuien doorgefietst.
Ja, is vandaag weer binnengekomen. Altijd wel leuk om even doorheen te lezen.quote:
Nee, geen poster, wel mooie foto's van Raffie in actie.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Okee. Met poster ook?
Er vallen nu wel druppels, de kat vlucht.
Moet nog vastgestelt wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Hoe laat is die downtime morgen?
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:48 schreef Blumchen het volgende:
..
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, nu begint het hier ook dicht te lopen, en ik moest eigenlijk nog naar de snackbar
Stop de kat erinquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
Goeie deal.
* methodmich gaat eens kijken of er nog iets in de magnetron kan.
Tot later!
Das waar, maar om er nu gelijk zulk kl*tenweer van te maken vink niet nodigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:33 schreef rubbereend het volgende:
maar k ben wel blij dat t regent, de hooikoorts was vandaag bijna niet te doen, deed gewoon pijn
alweer je verliest nog wel is een tasquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:44 schreef JaWi het volgende:
Mijn hoofd ontploft.
En sinds vannacht is mijn tas spoorloos.
Maar de knoopjes springen er bijna vanafquote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Rondje op mijn kosten, ik zit nu exact 2 jaar op FOK![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:08 schreef SCH het volgende:
Nadal-Federer - mooie partij
Waar staat die dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Tong weer eerste in de VBL-postlijst zag ik.
Wat moeten we er toch meequote:
Lekkerquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:16 schreef JaWi het volgende:
Ideaal, kan die daar lekker op de bank wegrotten.
Dat is minder, vertraging of standaardquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekkerdat doet een mens goed...
Na 3 kwartier in de kou te hebben staan wachten op de trein
vertraging... en Amersfoort is zo'n rot stationquote:
Treinstation wel, busstation nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vertraging... en Amersfoort is zo'n rot station
6equote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-Café # 726 - To post or not to post....
Tja ik had idd beter met de bus gekund... dan was ik nog sneller volgens mij..quote:
Binnen 3 kwartier in Ermeloquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik had idd beter met de bus gekund... dan was ik nog sneller volgens mij..
Ik ook - logisch dat ManU hem wil inlijven, die jongen is top, kunnen veel voetballers een voorbeeld aannemen, niet zeiken maar buffelen.quote:
Nee, kwoon in Putten, dus fan van SDC Puttenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:29 schreef Dos37 het volgende:
Ermelo ook supporter van FC horst
Dan verwacht ik jou volgend jaar in het hoofdklasse C topic!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:31 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nee, kwoon in Putten, dus fan van SDC Putten
Waar ken jij FC horst van ??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:29 schreef Dos37 het volgende:
laat maar
die moesten tegen ons voetballen voor na competitie maar die komen gewoon uit horstquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar ken jij FC horst van ??
(ik woon wel in Ermelo)
Tja daar had DVS 33 moeten voetballen... maar helaas.. zit er dit jaar niet in..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan verwacht ik jou volgend jaar in het hoofdklasse C topic!
Daar heb ik wel eens moeten overstappen, maar dat was maar heel even wachten, dus nauwelijks op het station gelet. En dat is ook al weer 6 jaar geleden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vertraging... en Amersfoort is zo'n rot station
oke komt goedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan verwacht ik jou volgend jaar in het hoofdklasse C topic!
Horst is een gemeente van Ermeloquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die moesten tegen ons voetballen voor na competitie maar die komen gewoon uit horst
Op 1 of andere manier waait het daar altijd.. en is het altijd koud.. zelfs als het in de rest van Nederland 30 graden is...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens moeten overstappen, maar dat was maar heel even wachten, dus nauwelijks op het station gelet. En dat is ook al weer 6 jaar geleden.
Ja morgen de finale voor een plaats in de 1ste klassequote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Horst is een gemeente van Ermelo![]()
Als je daar naar toe moet, moet je het ff zeggen
Maar Horst had toch gewonnen?
Kga voortaan niet meer van Groningen naar Ede via Amersfoort- Utrechtquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja morgen de finale voor een plaats in de 1ste klasse
ik dacht al dat ik ermelo hoorde in de kantine
hou daar ff mee opquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat is vrij logisch
ligt er echt tegen aan gewoon
[afbeelding]
aha op die manier jammer dat ze het niet hebben gehaaldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat is vrij logisch
ligt er echt tegen aan gewoon
[afbeelding]
Waar woon ijij dan ?? dan woon jij echt dicht tegen Ermelo aanquote:
Ach volgende keer beterquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
aha op die manier jammer dat ze het niet hebben gehaald
Dichtbij afrit nuldequote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar woon ijij dan ?? dan woon jij echt dicht tegen Ermelo aan
Hoe dichtbij is dicht bij ?quote:
Hoezo? Ik vol het nieuws rond SDC niet echt goedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Putten zou zomaar eens in B kunnen komen dit jaar, Lizz-n.
Tong woont ook in Gelderland, maar voel me meer Brabander.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:42 schreef rubbereend het volgende:
Gelderland rules de hools op dit moment
Als ik nu naar buiten kijk kan ik het zienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe dichtbij is dicht bij ?een vriendin van me heeft daar Familie wonen
Wat te denken van de Friezenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
De uitvinding van Brabanders was een onvergeeflijke vergissing van God
Dit is de enige waarheidquote:God schiep uit gouden korenaren de Twentenaren, en uit de resten, de mensen uit het westen
Nee de uitvinding van die primitieve boeren uit het noorden die 10 jaar achter liggen op de rest van Nederland en met hun achterlijke taaltje, was een goede zet van godquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
Afhankelijk van de play-offs morgen tussen Vitesse Delft en Flevo Boys enerzijds en TOGR en Go Ahead Kampen anderzijds.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:45 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vol het nieuws rond SDC niet echt goedvanaf komend seizoen gaat dat veranderen
![]()
Ken jij toevallig ene Eline Huisman ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:47 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Als ik nu naar buiten kijk kan ik het zien(ongeveer 400 meter)
quote:God schiep uit gouden korenaren de Twentenaren Bosschenaren, en uit de resten, de mensen uit het westen
Daarom heeft God in Brabant naast iedere kerk een café neergezet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
sttttt heb k ook last van. Aangezien boven de Waal de stugheid toeneemt en wij hier Carnaval hebben, stappen in Brabant is ook veel leukerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong woont ook in Gelderland, maar voel me meer Brabander.
Nee, de meeste mensen hier in de buurt ken ik wel, maar geen Huismanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ken jij toevallig ene Eline Huisman ?
Nee da's Henniequote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Eline Huisman, is dat die blonde?
Zij woont daar ook niet.. maar heeft daar volgens mij familie wonen... zal eens vragen hoe die heet..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:55 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen hier in de buurt ken ik wel, maar geen Huisman
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:52 schreef JaWi het volgende:
God had zijn beste dag toen hij de mensen uit Amsterdam op aarde zette.
Over de A28 of voor mijn huis langs?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zij woont daar ook niet.. maar heeft daar volgens mij familie wonen... zal eens vragen hoe die heet..
Maar dan rij ik iedere maandag en dinsdag langs![]()
Dat was meer de verdiensten van Peter Kenyonquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Robben zou ook naar Scum gaan, maar ging ook niet door dus ik heb hoop![]()
Oh ok,quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier waait het daar altijd.. en is het altijd koud.. zelfs als het in de rest van Nederland 30 graden is...
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
www.respectthemailman.nl
Goede actie voor de Livestrongers en respectmannen!
Hee, ga eens omhoog poepen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee de uitvinding van die primitieve boeren uit het noorden die 10 jaar achter liggen op de rest van Nederland en met hun achterlijke taaltje, was een goede zet van god![]()
dat heb k altijd al eens willen proberenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee de uitvinding van die primitieve boeren uit het noorden die 10 jaar achter liggen op de rest van Nederland en met hun achterlijke taaltje, was een goede zet van god![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gelijk maar even voor alle forums.
Totaal aantal posts per forum - mei 2005
103234 Onzin voor je leven!
068402 General Chat
066025 Voetbal
055929 School en Studie
051498 Muziek
049884 Klaagbaak
032163 Planes, Trains & Automobiles
031523 Uitgaan & Vrije tijd
030390 Relaties & Psychologie
028455 Soaps, Showbizz & Sterren
028361 Games & Consoles
027543 Film, Tv en Radio
025737 Digital Corner
024529 Theater, Taal en Kunst
024528 Politiek
021871 Lifestyle
017976 FOK!Userfoto's
016011 Sport
014461 Vraag & Aanbod
014031 Werk, Geldzaken & Recht
013729 Wetenschap,Filosofie & Levensbeschouwing
013365 Nieuws en Achtergronden
012594 Examenforum
011907 Cultuur en Historie
011210 Ouder(s)
010257 Feedback
008873 Seksualiteit
007852 Flora & Fauna
007669 Culinesse à gogo
007154 Fotografie
006166 Fok! klust het zelf
005880 The Truth is in Here...
005644 Travel
003768 Babes & Hunks
003606 Gadgets
001356 FOK!features, bugs en development
000168 FOK!mededelingen
Welke worden het ditmaal ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:29 schreef pascalheister het volgende:
Zo maar eens wat dvdtjes bestellen bij m'n koreaanse vrienden
Klik er eens opquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
Niet te lezen helaas Robbie. Gat ie over Lange Jan ?
ik ben bang van nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke worden het ditmaal ?
Zullen ze ook de PSV DVD in hun collectie hebben ?
Dat Hans Kraaij me ooit kippenvel zou bezorgen.quote:
Aktueelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat Hans Kraaij me ooit kippenvel zou bezorgen.Geweldig Robbie, waar stond het in ?
Jammer, zou wel grappig zijn geweest als je die vanuit Korea zou kunnen bestellen (wat je natuurlijk niet doet, wanneer je die gewoon hier in de winkel kunt kopen).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben bang van niet
Le Grand Bleu had ik al in gedachten voor de rest nog ff rondkijken
Ok morgen maar Chinees halen en stiekem de Aktueel meejatten.quote:
Is inderdaad een mooi stukquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat Hans Kraaij me ooit kippenvel zou bezorgen.Geweldig Robbie, waar stond het in ?
leuk goed initiatiefquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:38 schreef just me het volgende:
ik hoor net van de voorzitter dat er komende zondag bij onze promotie-wedstrijd minimaal 80 jeugdleden met een bus vervoerd gaan worden om ons aan te moedigen, het 2e heeft in belgië vuurwerk ingeslagen
![]()
Doen ze bij ons ook altijd.En ze dan achter het doel neerzetten van de tegenstanderquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:38 schreef just me het volgende:
ik hoor net van de voorzitter dat er komende zondag bij onze promotie-wedstrijd minimaal 80 jeugdleden met een bus vervoerd gaan worden om ons aan te moedigen, het 2e heeft in belgië vuurwerk ingeslagen
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doen ze bij ons ook altijd.En ze dan achter het doel neerzetten van de tegenstander
Zou hij in Korea dan goedkoper zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:45 schreef pascalheister het volgende:
leuk stuk van Hans idd
Als hij goedkoper was wel bos
Ja, dan zou het denk ik wel mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja als het met films en muziekdvd's kan (vergeleken met hier ) waarom niet
http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=25765quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dan zou het denk ik wel mogelijk zijn.
Valt wel mee tochquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:48 schreef Dos37 het volgende:
alleen hij geeft het nou weer uit handen die nadal
ja nou wel weer ja iddquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Valt wel mee tochBlijft het spannend van
Hoop dat ze um nog ff afmaken, leuk verjaardagscadeau dan voor die jongenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja nou wel weer ja idd
jamemr dat ze er zo mee gaan stoppen denk ik
quote:
mooie inkomer voor 7 juliquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:13 schreef JaWi het volgende:
PopSecret: ColdplayRegistratie
van het geheime concert van Coldplay. BNN organiseerde op woensdag 6 april, in samenwerking met EMI en 3FM een exclusief tv- en radio-optreden van Coldplay. Het geheime optreden was alleen toegankelijk voor een klein aantal fans die via 3FM en de (leden)site van BNN kaartjes hadden gewonnen.
23.10 NL 2
.
dat kwam door Nadalquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
wel jammer dat Federer zijn niveau niet haalde.
Sterkte - maar ik haat dat soort programma's.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:35 schreef clauwheee het volgende:
Vermist nu op Ned2, er komt ook iets over Isra in.
Klein beetje misschien. Ik stormde in mijn boxershort de tuin in vannacht omdat ik dacht dat er nog vrienden zaten, dus ik zeg doe verdomme eens rustig, rot op uit mijn tuin.quote:
Ja ik ook. Maar ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Sterkte - maar ik haat dat soort programma's.
ja ik wist niet dat ie nog zo sterk zou terug komenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoop dat ze um nog ff afmaken, leuk verjaardagscadeau dan voor die jongen
Nee idd. En 19 nog maar.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja ik wist niet dat ie nog zo sterk zou terug komen
Je moest eens weten SCHquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Die bovenarmen clauw, daar kan jouw noca alleen maar van dromen![]()
Ha, ik weet wat jij niet weetquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Die bovenarmen clauw, daar kan jouw noca alleen maar van dromen![]()
Als ik voetballen kijk wil ik kunnen posten dat ik het een mooi doelpunt vind. Ze kijken me ook altijd raar aan als ik bij NIVO-Sparta met m'n laptop langs de lijn staquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:43 schreef SCH het volgende:
Heb je nou al een cold turkey tong?
Dat gaat dus wel even durenquote:
om s'avonds weer 50% meer uit te geven?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:49 schreef JaWi het volgende:
Morgen badmeesteren van 10 tot 6.
50% extra betaald.
Ik zou eens voor de grap naar het weerbericht kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:50 schreef golfer het volgende:
Mij komt die downtime van morgen eigenlijk wel prima uit met ons BBQ-feestje had ik toch geen tijd gehad om te Fok!-en.
Dat is maar goed ook, voor de wereldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:51 schreef SCH het volgende:
Je bent niet alleen op de wereld jawi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |