quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doen ze bij ons ook altijd.En ze dan achter het doel neerzetten van de tegenstander
Zou hij in Korea dan goedkoper zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:45 schreef pascalheister het volgende:
leuk stuk van Hans idd
Als hij goedkoper was wel bos
Ja, dan zou het denk ik wel mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja als het met films en muziekdvd's kan (vergeleken met hier ) waarom niet
http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=25765quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dan zou het denk ik wel mogelijk zijn.
Valt wel mee tochquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:48 schreef Dos37 het volgende:
alleen hij geeft het nou weer uit handen die nadal
ja nou wel weer ja iddquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Valt wel mee tochBlijft het spannend van
Hoop dat ze um nog ff afmaken, leuk verjaardagscadeau dan voor die jongenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja nou wel weer ja idd
jamemr dat ze er zo mee gaan stoppen denk ik
quote:
mooie inkomer voor 7 juliquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:13 schreef JaWi het volgende:
PopSecret: ColdplayRegistratie
van het geheime concert van Coldplay. BNN organiseerde op woensdag 6 april, in samenwerking met EMI en 3FM een exclusief tv- en radio-optreden van Coldplay. Het geheime optreden was alleen toegankelijk voor een klein aantal fans die via 3FM en de (leden)site van BNN kaartjes hadden gewonnen.
23.10 NL 2
.
dat kwam door Nadalquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
wel jammer dat Federer zijn niveau niet haalde.
Sterkte - maar ik haat dat soort programma's.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:35 schreef clauwheee het volgende:
Vermist nu op Ned2, er komt ook iets over Isra in.
Klein beetje misschien. Ik stormde in mijn boxershort de tuin in vannacht omdat ik dacht dat er nog vrienden zaten, dus ik zeg doe verdomme eens rustig, rot op uit mijn tuin.quote:
Ja ik ook. Maar ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Sterkte - maar ik haat dat soort programma's.
ja ik wist niet dat ie nog zo sterk zou terug komenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoop dat ze um nog ff afmaken, leuk verjaardagscadeau dan voor die jongen
Nee idd. En 19 nog maar.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja ik wist niet dat ie nog zo sterk zou terug komen
Je moest eens weten SCHquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Die bovenarmen clauw, daar kan jouw noca alleen maar van dromen![]()
Ha, ik weet wat jij niet weetquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Die bovenarmen clauw, daar kan jouw noca alleen maar van dromen![]()
Als ik voetballen kijk wil ik kunnen posten dat ik het een mooi doelpunt vind. Ze kijken me ook altijd raar aan als ik bij NIVO-Sparta met m'n laptop langs de lijn staquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:43 schreef SCH het volgende:
Heb je nou al een cold turkey tong?
Dat gaat dus wel even durenquote:
om s'avonds weer 50% meer uit te geven?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:49 schreef JaWi het volgende:
Morgen badmeesteren van 10 tot 6.
50% extra betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |