Bij een geldprijs wil ik 10 %. Voor het eigen risico van die voorruit.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:57 schreef Mindlight het volgende:
MM weet je nog dat je een tijdje geleden de antwoorden van die HC quiz had geplaatst? Ik heb die toen aangevuld en op gestuurd. En net vind ik een briefje van de TPG dat er een pakket van HC voor me klaarligt op het postkantoor. Ik heb alleen geen idee wat dat verder kan zijn
Die krijg je van me als het een geldprijs isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij een geldprijs wil ik 10 %. Voor het eigen risico van die voorruit.
Hmm je zit zo dichtbij in de regio, het kan nooit lang meer durenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Ik zet nog steeds kruisjes achter droog.
Maar wel gaaf dat je iets gewonnen hebt! Ik verwacht dus het HCE-fanpakketje met stickers enzo.
waar is hier dan weet ik hoelang ik nog hebquote:
Nee Oud-Beijerlandquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
waar is hier dan weet ik hoelang ik nog heb
ow Rotterdam
Het was wel benauwd hier de hele dag, maar warmer dan een graadje of 23 zal t niet geweest zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier is het nog kei warm! Niks geen regen!
Dat vin ik al warm zat!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:12 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het was wel benauwd hier de hele dag, maar warmer dan een graadje of 23 zal t niet geweest zijn
Zoozoow das een eind wegquote:
Ja was net hier ook, en nu ook weer harde wind en donkerder. Kom maar op met die afkoelingquote:
ik wil ook nachtquote:
Waar huis MM zich?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
De bui waait hier over denk ik.
ja hequote:
Ja ik weet het ik schaam me ook welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lekkere geografische kennis heb jij.
Oeh jij zit hoger en kan verder kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:22 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ja heecht vet erg enzo.. nu ook donders enzo,, bah
* Blumchen houd nie van onweer enzo
Nog altijd niks. Zal wel rond zessen worden of later dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:25 schreef VoreG het volgende:
Nou MM het komt eraan hoor, ik ben buiten nu aan het duwen. Zo breekt het zonnetje hier door.
Het wordt hier alweer lichtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nog altijd niks. Zal wel rond zessen worden of later dan.
Hier enkel en alleen bewolking met een zonnetje. Nog geen donkere lucht te zien. Maar dat zal misschien wel snel komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:33 schreef Dos37 het volgende:
hier in het oosten kan ik nog steeds buiten zitten
Niet eens de 'Ajax Life'.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Is toch leuk om uit te delen.
* methodmich had ook veel post, maar alles was voor m'n vriendin, zie ik nu.
Die heb ik niet Suijk. Jij?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet eens de 'Ajax Life'.
Ben ook weer thuis, in een kleine pauze tussen de hoosbuien doorgefietst.
Ja, is vandaag weer binnengekomen. Altijd wel leuk om even doorheen te lezen.quote:
Nee, geen poster, wel mooie foto's van Raffie in actie.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Okee. Met poster ook?
Er vallen nu wel druppels, de kat vlucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |