ja welke??quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:47 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje was vroeger fan van 2 unlimited :p
"vroeger"quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja welke??
deze de enige echte?!
[afbeelding]
of de neppers?!
[afbeelding]
deze twee ganzen?!![]()
Ik luisterde in die tijd naar de beegees en whitney houston. Ik vond House maar baggerquote:
ray slijgaard en anita doth!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:57 schreef petre86 het volgende:
ray en anita doth!
Ik heb m hier liggen..quote:
rippen rippen!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m hier liggen..
Zal k m rippen?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen....Heb slecht geslapen.....viel ik eindelijk in slaap, maakte m'n vriendje me wakker....om te zeggen dat tie niet kon slapen...
Toen zijn we maar wat anders gaan doen.
Speelt hij dan ook WOW?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen....Heb slecht geslapen.....viel ik eindelijk in slaap, maakte m'n vriendje me wakker....om te zeggen dat tie niet kon slapen...
Toen zijn we maar wat anders gaan doen.
eigenlijk zou je met WOW ook moete kunnen doen dat je net als bij de powerrangers 1 heel groot ding wordt..quote:
Ja, klopt... Deze week loopt wat anders dan anders... Daarom heb ik na een poos op mijn werk toch maar mijn ochtend-TVP geplaatstquote:
Neuh en das best wel jammer....aan de andere kant om nou de hele tijd met computers te gaan slepen om de ene keer bij hem thuis te gaan spelen en dan de andere keer bij mij is ook zo vervelend.quote:
He nee hoor...Ben namelijk erg tevreden dat ik niet smaen hoef te werken als ik dat nie wil....daarom ben ik ook van FFXI over gestapt naar WOW...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
eigenlijk zou je met WOW ook moete kunnen doen dat je net als bij de powerrangers 1 heel groot ding wordt..een grote robot
![]()
*rent naar de 16 *quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ok, ik ben over 10 minuten te spotten in de AH onder het museumplein.
En hoe waren de Hamsterweken ?quote:
Ik haat alle supermarkten, maar er moeten toch boodschappen gedaan worden. Als ik vanaf de deur naar links ga loop ik naar AH Overtoom, die ik helemaal haat en als ik naar rechts ga loop ik naar de AH Museumplein, die ook kut is maar waar ze over het algemeen wel de artikelen hebben die ik nodig heb.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En hoe waren de Hamsterweken ?
God wat haat ik de AH Museumplein, heb dr 6 maanden gewerkt
Wat ongeveer verraad waar je zitquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik haat alle supermarkten, maar er moeten toch boodschappen gedaan worden. Als ik vanaf de deur naar links ga loop ik naar AH Overtoom, die ik helemaal haat en als ik naar rechts ga loop ik naar de AH Museumplein, die ook kut is maar waar ze over het algemeen wel de artikelen hebben die ik nodig heb.
Is en blijft een groot gebiedquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat ongeveer verraad waar je zit
Naja het is nauwkeuriger dan Amsterdamquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is en blijft een groot gebied
Nou je het zegt...quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:28 schreef creno het volgende:
als ik oversteek loop ik de kerk binnen
AH Frederik Hendrikstraat is fijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik haat alle supermarkten, maar er moeten toch boodschappen gedaan worden. Als ik vanaf de deur naar links ga loop ik naar AH Overtoom, die ik helemaal haat en als ik naar rechts ga loop ik naar de AH Museumplein, die ook kut is maar waar ze over het algemeen wel de artikelen hebben die ik nodig heb.
Je zit in de Van Baerlestraat..wedden!quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dat allemaal binnen 3 minuten.
wat is er dan gebeurt joh?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:28 schreef Cybart het volgende:
toch maar liefst 2 uur stage kunnen lopen
toen hield ik het niet meer voor
*flink baal*
ik heb morgen praktijk examen keuken...
en dat duurt dus ruim 6 uur...
en nu houd ik het dus ook amper 2 uur vol, en kan nog steeds amper lopen
worst case scenario kan ik dus pas volgend (school) jaar het examen doen
En de 1 en de 2 en de 3!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:52 schreef Semisane het volgende:Ik heb net gehoord dat ik vanaaf ga "work-outen"
iiieeeeeee eng!
![]()
Ik denk dat ik me erg verloren ga voelen daaro.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:58 schreef xman het volgende:
[..]
En de 1 en de 2 en de 3!![]()
Kom op Semisane doorgaan..sneller...je bent toch geen mietje?![]()
Tja de Libelle wordt ook vaak gelezen door de truttige homos onder ons, dus dit is ook niet zo vreemd!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:30 schreef Semisane het volgende:
http://www.gaysite.nl/nieuws/0522/052206.html <-- Dat je het maar even weet!![]()
Ook goedemorgen, Excess_All...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:21 schreef Excess_All het volgende:
ah rules
ik ben medewerker daar
en tech (k)
Probeer het anders op mijn manier. Flink wat pijnstillers nemen en gaan met die handelquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:28 schreef Cybart het volgende:
toch maar liefst 2 uur stage kunnen lopen
toen hield ik het niet meer voor
*flink baal*
ik heb morgen praktijk examen keuken...
en dat duurt dus ruim 6 uur...
en nu houd ik het dus ook amper 2 uur vol, en kan nog steeds amper lopen
worst case scenario kan ik dus pas volgend (school) jaar het examen doen
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Probeer het anders op mijn manier. Flink wat pijnstillers nemen en gaan met die handel
Stappen in Antwerpen? :")quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:19 schreef tech het volgende:
[..]
Sorry, Vlarp
Als jij iets anders leuks bedenkt, ga ik wel mee
Dan heb ik de B&A locatietoer, dus dan kan ik niet mee. Tenzij jullie in Rotterdam gaan stappenquote:
Dan moet ik afwassen voor een tafel van 60 manquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:44 schreef tech het volgende:
[..]
Waarom nou weer die dag? Een week later zou beter zijn
Ach dat kunnen die 60 toch wel een weekje eerder doen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan moet ik afwassen voor een tafel van 60 man
Ehmm..nou ik werk op het circuit van zandvoort dus ik moet dan rekening houden met de tijd. Als ik voor 1600 weg kan, wat heel vaak het geval is, dan kom ik welquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:42 schreef tech het volgende:
[..]
Kom je toch meteen daarna? We zijn er nog tot sluit, dus.
Ook goedenavond Achterchaamertje!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:55 schreef creno het volgende:
goedenavond
Zelfs al zou je om 16:00 pas van Zandvoort vertrekken, dan nog ben je hier vast vóór 18:30... Je kunt 't dus sowieso doen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef xman het volgende:
[..]
Ehmm..nou ik werk op het circuit van zandvoort dus ik moet dan rekening houden met de tijd. Als ik voor 1600 weg kan, wat heel vaak het geval is, dan kom ik wel
Okidokie..trouwens moet je niet rond deze tijd iets posten met de letters TVP erin?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:02 schreef tech het volgende:
[..]
Zelfs al zou je om 16:00 pas van Zandvoort vertrekken, dan nog ben je hier vast vóór 18:30... Je kunt 't dus sowieso doen...
Die letters zijn rond 10:45 vanmorgen al geweest... N.a.v. een post om 9:01.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:07 schreef xman het volgende:
[..]
Okidokie..trouwens moet je niet rond deze tijd iets posten met de letters TVP erin?![]()
Ja, klopt... Dat wilde ik ook eerst typen, als alternatief. Maar ik dacht: ik doe moeilijk!quote:
En zo te zien weer rond 21.09quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:09 schreef tech het volgende:
[..]
Die letters zijn rond 10:45 vanmorgen al geweest... N.a.v. een post om 9:01.
achterchaamertje is nog te snappenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:00 schreef tech het volgende:
[..]
Ook goedenavond Achterchaamertje!
En afvraagster, natuurlijk!
Spinazie...Andyvie, tis toch hetzelfdequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:12 schreef tech het volgende:
[..]
Ja, klopt... Dat wilde ik ook eerst typen, als alternatief. Maar ik dacht: ik doe moeilijk!
Sorry Andy!
wonderer: she wonders.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:15 schreef creno het volgende:
[..]
achterchaamertje is nog te snappen
maar afvraagster, dat moet je ff uitleggen !
neem er dan ook pillen voorquote:
ja he !quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:48 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat is nou een verschrikkelijk mooie foto!
Ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:50 schreef creno het volgende:
[..]
ja he !
ik krijg gewoon helemaal zin om te zoenen
Yep. Beetje warm hier. En ik heb ook zin in zoenen, maar ik moet wachten tot manlief thuiskomtquote:
Hoe was het in de bergen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Beetje warm hier. En ik heb ook zin in zoenen, maar ik moet wachten tot manlief thuiskomt
stirbquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
neem er dan ook pillen voor![]()
of tegen
Ik moet ook wachten tot manlief thuiskomt, maar manlief weet mijn huis nog niet te staan, denk ik. Misschien moet ik manlief eerst even leren kennen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Beetje warm hier. En ik heb ook zin in zoenen, maar ik moet wachten tot manlief thuiskomt
Moet je je nodig als vrouw blijven kleden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:07 schreef keizerpinguin het volgende:
ik wil weer eens heerlijk verliefd
worden op iemand die mij ook helemaal gewelidig vind!!
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:07 schreef keizerpinguin het volgende:
![]()
*fluit onschuldig*quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:09 schreef tech het volgende:
[..]
Ik moet ook wachten tot manlief thuiskomt, maar manlief weet mijn huis nog niet te staan, denk ik. Misschien moet ik manlief eerst even leren kennen...
I know the feeling, maar laat dat weer maar wegquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:07 schreef keizerpinguin het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:07 schreef keizerpinguin het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:09 schreef tech het volgende:
[..]
Ik moet ook wachten tot manlief thuiskomt, maar manlief weet mijn huis nog niet te staan, denk ik. Misschien moet ik manlief eerst even leren kennen...
jullie komen alledrie zwemmen zaterdag?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:15 schreef Andyvie het volgende:
[..]
I know the feeling, maar laat dat weer maar weg
Ik ga niet, heb sowieso een verjaardagquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:16 schreef petre86 het volgende:
dat zwemmen is zonder stappen erna?
(mijn laatste trein gaat om 22:15 ... wat zal ik doen? wie gaat er?)
Nee, ze gaan een trio doen nou goed?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie komen alledrie zwemmen zaterdag?
SAJ, als ik jou toch niet hadquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ze gaan een trio doen nou goed?
waar slaat dat nou weer op dat vind ik dus zo erg gezeik en bewijs van preuts en bekrompenheid van mensen he!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Moet je je nodig als vrouw blijven kleden.
Hapquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op dat vind ik dus zo erg gezeik en bewijs van preuts en bekrompenheid van mensen he!!![]()
ik noem het verkleden, als ik als zwarte piet verkleed ga vinden ze het lachen als ik als prins ga zie ik er lekker uit..... als ik als Broeder met carnaval rondhuppel is het leuk
maar oh jee als je eens vrouwen kleren aan trekt dan ben je gelijk een travo.....
en wil heel homo nederland het liefst geen relatie met je....
over vooroordelen gesproken altijd gaat het maar om de buitenkant nooit eens om de binnenkant sommige daar gelaten natuurlijk (ook ik maar me hier aan schuldig kijk toch eerst naar de buiten kant, maar als iemand er niet zo leuk uit zie kan ik daar nog veel lol mee hebben, vele mensen waar ik sex mee heb gehad of mee gezoend heb vinden vrienden van mij meestal vreselijk!! stuk voor stuk vind ik het bijzondere mensen die een speciale uitstraling hebben maar goed om ff verder te gaan)
nou pffffffffffff scheit aan hun dan maar niet..... ben ik je toch lekker niet waard...
sorry voor mijn geziek maar moest er even uit!!!!
![]()
popedopje.. niet zo happenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op dat vind ik dus zo erg gezeik en bewijs van preuts en bekrompenheid van mensen he!!![]()
ik noem het verkleden, als ik als zwarte piet verkleed ga vinden ze het lachen als ik als prins ga zie ik er lekker uit..... als ik als Broeder met carnaval rondhuppel is het leuk
maar oh jee als je eens vrouwen kleren aan trekt dan ben je gelijk een travo.....
en wil heel homo nederland het liefst geen relatie met je....
over vooroordelen gesproken altijd gaat het maar om de buitenkant nooit eens om de binnenkant sommige daar gelaten natuurlijk (ook ik maar me hier aan schuldig kijk toch eerst naar de buiten kant, maar als iemand er niet zo leuk uit zie kan ik daar nog veel lol mee hebben, vele mensen waar ik sex mee heb gehad of mee gezoend heb vinden vrienden van mij meestal vreselijk!! stuk voor stuk vind ik het bijzondere mensen die een speciale uitstraling hebben maar goed om ff verder te gaan)
nou pffffffffffff scheit aan hun dan maar niet..... ben ik je toch lekker niet waard...
sorry voor mijn geziek maar moest er even uit!!!!
![]()
Ik wist het ik wist het ik wist het!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*Weer live vanaf de Van Baerlestraat.*
Ik vraag me alleen af hoe je de kerk kan verklaren?quote:
Ja ik weet wel leven in die luie broer van je te krijgen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:28 schreef creno het volgende:
er zat hier naast me net toch iemand driftig op het toetsenbord te rammen !
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:28 schreef creno het volgende:
En jij waarschuwt hem niet even dat ie niet moet happen? Lekkere broerquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:28 schreef creno het volgende:
ja maar dan nogquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
popedopje.. niet zo happen
Doe lekker je ding enzo. Kunnen mensen daar niet mee leven dan is dat hun probleem
dankjequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
En jij waarschuwt hem niet even dat ie niet moet happen? Lekkere broer
Thermos?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe je de kerk kan verklaren?
ik ben er iig niet bijquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:32 schreef creno het volgende:ik vind een foto... die na een [homo]meet is gemaakt ! maar ik kan niet goed ontdekken wie wie nu is
verrek zeg inderdaad, en is dat kugari ken die achter je ligt ?quote:
wacht maar ik kom lekker stiekum zwemmen en trek je onder water snij je pik er af en laat je weer verder zwemmen kijken wie er dan zo lekker hapt...quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik weet wel leven in die luie broer van je te krijgen.
spelfoutjequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wacht maar ik kom lekker stiekum zwemmen en trek je onder water snijt je pik er af en laat je weer verder zwemmen kijken wie er dan zo lekker hapt...![]()
Jij Lorena Bobbitquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wacht maar ik kom lekker stiekum zwemmen en trek je onder water snijt je pik er af en laat je weer verder zwemmen kijken wie er dan zo lekker hapt...![]()
Welke Bas?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:39 schreef petre86 het volgende:
oja ene bas wil wel mee zwemmen hoorde ik van de vogeltjes
uhm.. neequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
heeft "een bas" jou soms geblocked op msn?
www.tongelreep.nlquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:43 schreef petre86 het volgende:
en zwemmen lijkt mij ook wel wat.. hoewel ik geen echte ster in het water ben..
heeft iemand een linkje naar dat bad eigelijk?
Als die mee gaat zwemmen, zou ik maken dat je wegkomt! Een bommetje en er zit geen water meer in het badquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:46 schreef creno het volgende:
[..]
je kent Bas toch wel
van bassie en adriaan, bassie en adriaan, lalalalala... maar dan anders
formaly known as... DE POESquote:
zou je wel willen he!!quote:
Zo erg is ie niet hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
formaly known as... DE POES![]()
geblocked op msn? mij is hij al dagen aan het stalken door mailtjes te sturen en een verzoekje hem toe tevoegen op msn NO WAY!!![]()
HA HAquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zou je wel willen he!!
helaas ik moet werken en mijn broeder moet werken als trol in de droomvlucht in de Efteling![]()
[afbeelding]
wat voor voordelen heeft het om in jouw lijstje te staan dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb er gewoon geen zin in niet iedereen mag zo maar in mijn msn lijstje!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat voor voordelen heeft het om in jouw lijstje te staan dan?
krijg ik ergens korting??
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik zie het voor me, jij onder de douche... idd horrorfilmquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik had een bloedneus onder de douchehet leek wel een horrorfilm
![]()
maar daar is ook niet zoveel voor nodigquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef Andyvie het volgende:
Rad van Fortuin is leuk!
Helemaal als je van XMN8R wint
Nou...wel als het Engels isquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
maar daar is ook niet zoveel voor nodig![]()
tegen bloedneuzen....quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
![]()
dus ook onder de douche.. dus voor de volgende keer....quote:Voordelen tampons:; Je kunt gewoon gaan zwemmen
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:13 schreef creno het volgende:
[..]
ik zie het voor me, jij onder de douche... idd horrorfilm![]()
um ik kan een één persoonskamer voor je regelen als je bij mij op de afdeling komt te liggen....quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
ah wel handigquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
tegen bloedneuzen....
[..]
dus ook onder de douche.. dus voor de volgende keer....!
Je kunt via MSN veel meer spelletjes spelen dan er standaard genoemd worden in je MSN. En XMN8R en ik hebben Wheel of Fortune gespeeld samen.quote:
Doe es lief, hij werkt in Veenendaal, da's al erg genoegquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:13 schreef creno het volgende:
[..]
ik zie het voor me, jij onder de douche... idd horrorfilm![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef Andyvie het volgende:
Rad van Fortuin is leuk!
Helemaal als je van XMN8R wint
lief doen! NU!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
maar daar is ook niet zoveel voor nodig![]()
moet je niet zoveel snuiven!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
![]()
is het vandaag nationale "doe lief dag" ? NEE !quote:
aha, ikke begrijp.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je kunt via MSN veel meer spelletjes spelen dan er standaard genoemd worden in je MSN. En XMN8R en ik hebben Wheel of Fortune gespeeld samen.
wat zeg ik nou netquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:21 schreef Vlarp het volgende:
En hij zit vast al de hele avond te lurken
als troost maar eenquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ah wel handig
was wel apart.. stond zo een beetje mn gezicht te wassen, ineens me hele gezicht en handen onder het bloed en vermengd met water ziet et er nog 10x erger uit
Het is altijd doe lief dagquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:21 schreef creno het volgende:
[..]
is het vandaag nationale "doe lief dag" ? NEE !
het is vandaag nationale "zere knieen dag"
moet je maar sneller werken.. dan hoef je niet zo lang op je knieën te liggenquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:21 schreef creno het volgende:
[..]
is het vandaag nationale "doe lief dag" ? NEE !
het is vandaag nationale "zere knieen dag"
Spelletjes op MSN met rijmeneer zijn helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je kunt via MSN veel meer spelletjes spelen dan er standaard genoemd worden in je MSN. En XMN8R en ik hebben Wheel of Fortune gespeeld samen.
ik niet alleen hoor... 2 collega's van me hadden het ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet je maar sneller werken.. dan hoef je niet zo lang op je knieën te liggen
okay dat komt nu dus heel fout overquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:27 schreef creno het volgende:
[..]
ik niet alleen hoor... 2 collega's van me hadden het ook
uhhh niet waar, 1 april nietquote:
Kun je het niet van hem winnen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Spelletjes op MSN met rijmeneer zijn helemaal niet leuk..
.
Daar heeft het toevallig haske heul niks mee te maken!quote:
Niet dus, das duidelijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar heeft het toevallig haske heul niks mee te maken!.
Hmpf..
.
Ja, zowel betaald als voor privezaken. Druk maar wel leukquote:
quote:
Hehehehe draadje vergeten aan te sluiten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:37 schreef error het volgende:
Ik had vandaag wel een leuk gesprekje. Denk er een beetje koloniale setting bij.
(ivm een aangelegde alarminstallatie)
- jullie hebben alle sensoren getest?
- ja meneer
- dus als ik hier ga staan bewegen dan geeft ie alarm?
- ja meneer
- zet hem eens aan dan?
- ja meneer
...... stil.......
- is niet goed he?
- nee meneer
![]()
Nee, waarschijnlijk slechte sensoren. Dus die moeten vervangen worden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:39 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hehehehe draadje vergeten aan te sluiten?
vroeg.. wat is vroeg.. Ach, het ligt eraan van welke kant je het bekijkt. he?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:42 schreef error het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk slechte sensoren. Dus die moeten vervangen worden.
(gelukkig heb ik zelf ook nog wel ergens verstand van)
Moet ik morgen weer vroeg mun bed uit
Tegen wie speel jij?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben nu al 3 keer op bankroet gekomen met dat vervloekte spelletje
da gaat u nix aanquote:
Ahhh, wat zielig!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
da gaat u nix aan![]()
en ben nu al 5 keer bankroet in 2 potjes
........vies?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:54 schreef creno het volgende:
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is.....
een opengereten appendix?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:54 schreef creno het volgende:
kop dicht keizerpinguin
tech!!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:12 schreef tech het volgende:
Speciaal voor Waxxer, short notice, satisfaction guaranteed
Poll: Za 4 juni 2005, 16:00-22:00: Zwemmen in Tongelreep Eindhoven
Ja leuk, ik ga mee!
Ik wil wel, maar kan (miss.) niet.
Nee, ik kom ZEKER niet!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
tis een gavequote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:01 schreef creno het volgende:
blubberzwijn... hoe weet jij wat mijn persoonlijke fetisch is ?
tuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga misschien eind juni paintballen in de bossenop 1 of andere manier als ik met m'n handen omhoog wegloop gaat iedereen expres op me schieten
nee dat is gemeen.. vooral van 1 meter afstand.. dan voel je et behoorlijkquote:
als je maar propt... dan past er vanalles inquote:
Das dus vet leuk, todat ze het bij jou doenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee dat is gemeen.. vooral van 1 meter afstand.. dan voel je et behoorlijk![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:09 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Das dus vet leuk, todat ze het bij jou doen![]()
mij........of bedoel jequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:54 schreef creno het volgende:
kop dicht keizerpinguin
mogen ze de blauwe plekken masserenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee dat is gemeen.. vooral van 1 meter afstand.. dan voel je et behoorlijk![]()
mag blij zijn dat ik niet nog een trap na krijgquote:
tis natuurlijk ook altijd leuk om het homowtje te pestenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mag blij zijn dat ik niet nog een trap na krijg![]()
"hit the homo"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:17 schreef error het volgende:
[..]
tis natuurlijk ook altijd leuk om het homowtje te pesten
ja toen ik niet door een plas die me veel te diep wou mountainbiken heb ik daar ook nog weken opmerkingen over gehadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:17 schreef error het volgende:
[..]
tis natuurlijk ook altijd leuk om het homowtje te pesten
quote:
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja toen ik niet door een plas die me veel te diep wou mountainbiken heb ik daar ook nog weken opmerkingen over gehad![]()
hoe doe je die pijltjes zooo ?quote:
'k gebruik de fokblockquote:
Tssk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
'k gebruik de fokblockgeen idee hoe jij dat normaal doet.. ik kan PI's gebruiken en quoten in het nel reageren venster.. en mensne blocken dan.. maar die optie gebuik ik dan weer niet..
Goedemorgen allemaal!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
tech!!!!!
heb je de openingstijden gezien??
Hoe groot is jouw bad?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 06:05 schreef tech het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!
Nee, wist ik niet... Tot 17:30 op zaterdag... Wat een stom zwembad, zeg.
Tja. Ehm. Wat nu?
De Noordzee is altijd open hoor...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 06:05 schreef tech het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!
Nee, wist ik niet... Tot 17:30 op zaterdag... Wat een stom zwembad, zeg.
Tja. Ehm. Wat nu?
Ik neem aan dat dat ook niet goed is voor je voeten?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:22 schreef Cybart het volgende:
ik heb gewoon een eigen zwembad
maar die heb ik nog niet opgezet...
volgende week denk ik
ik ben al paar weken niet op mijn kamer geweest.... wil niet wetenw at er is gebeurd daarbinnenquote:
die ga ik er voorlopige nog niet aan wagen inderdaad...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat ook niet goed is voor je voeten?
Moest je vandaag eigenlijk niet lang in de keuken staan of loop ik hopeloos achter?
Een goede koeling houdt al uw eten net zo vers als toe u het erin smeet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben al paar weken niet op mijn kamer geweest.... wil niet wetenw at er is gebeurd daarbinnen
En je heb je voeten je dreigend toegesproken?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
die ga ik er voorlopige nog niet aan wagen inderdaad...
en ja straks om 2 uur begint mn examen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |