Nou...wel als het Engels isquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
maar daar is ook niet zoveel voor nodig![]()
tegen bloedneuzen....quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik had een bloedneus onder de douchehet leek wel een horrorfilm
![]()
dus ook onder de douche.. dus voor de volgende keer....quote:Voordelen tampons:; Je kunt gewoon gaan zwemmen
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:13 schreef creno het volgende:
[..]
ik zie het voor me, jij onder de douche... idd horrorfilm![]()
um ik kan een één persoonskamer voor je regelen als je bij mij op de afdeling komt te liggen....quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat voor voordelen heeft het om in jouw lijstje te staan dan?
krijg ik ergens korting??
ah wel handigquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
tegen bloedneuzen....
[..]
dus ook onder de douche.. dus voor de volgende keer....!
Je kunt via MSN veel meer spelletjes spelen dan er standaard genoemd worden in je MSN. En XMN8R en ik hebben Wheel of Fortune gespeeld samen.quote:
Doe es lief, hij werkt in Veenendaal, da's al erg genoegquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:13 schreef creno het volgende:
[..]
ik zie het voor me, jij onder de douche... idd horrorfilm![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef Andyvie het volgende:
Rad van Fortuin is leuk!
Helemaal als je van XMN8R wint
lief doen! NU!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
maar daar is ook niet zoveel voor nodig![]()
moet je niet zoveel snuiven!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik had een bloedneus onder de douchehet leek wel een horrorfilm
![]()
is het vandaag nationale "doe lief dag" ? NEE !quote:
aha, ikke begrijp.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je kunt via MSN veel meer spelletjes spelen dan er standaard genoemd worden in je MSN. En XMN8R en ik hebben Wheel of Fortune gespeeld samen.
wat zeg ik nou netquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:21 schreef Vlarp het volgende:
En hij zit vast al de hele avond te lurken
als troost maar eenquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ah wel handig
was wel apart.. stond zo een beetje mn gezicht te wassen, ineens me hele gezicht en handen onder het bloed en vermengd met water ziet et er nog 10x erger uit
Het is altijd doe lief dagquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:21 schreef creno het volgende:
[..]
is het vandaag nationale "doe lief dag" ? NEE !
het is vandaag nationale "zere knieen dag"
moet je maar sneller werken.. dan hoef je niet zo lang op je knieën te liggenquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:21 schreef creno het volgende:
[..]
is het vandaag nationale "doe lief dag" ? NEE !
het is vandaag nationale "zere knieen dag"
Spelletjes op MSN met rijmeneer zijn helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je kunt via MSN veel meer spelletjes spelen dan er standaard genoemd worden in je MSN. En XMN8R en ik hebben Wheel of Fortune gespeeld samen.
ik niet alleen hoor... 2 collega's van me hadden het ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet je maar sneller werken.. dan hoef je niet zo lang op je knieën te liggen
okay dat komt nu dus heel fout overquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:27 schreef creno het volgende:
[..]
ik niet alleen hoor... 2 collega's van me hadden het ook
uhhh niet waar, 1 april nietquote:
Kun je het niet van hem winnen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Spelletjes op MSN met rijmeneer zijn helemaal niet leuk..
.
Daar heeft het toevallig haske heul niks mee te maken!quote:
Niet dus, das duidelijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar heeft het toevallig haske heul niks mee te maken!.
Hmpf..
.
Ja, zowel betaald als voor privezaken. Druk maar wel leukquote:
quote:
Hehehehe draadje vergeten aan te sluiten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:37 schreef error het volgende:
Ik had vandaag wel een leuk gesprekje. Denk er een beetje koloniale setting bij.
(ivm een aangelegde alarminstallatie)
- jullie hebben alle sensoren getest?
- ja meneer
- dus als ik hier ga staan bewegen dan geeft ie alarm?
- ja meneer
- zet hem eens aan dan?
- ja meneer
...... stil.......
- is niet goed he?
- nee meneer
![]()
Nee, waarschijnlijk slechte sensoren. Dus die moeten vervangen worden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:39 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hehehehe draadje vergeten aan te sluiten?
vroeg.. wat is vroeg.. Ach, het ligt eraan van welke kant je het bekijkt. he?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:42 schreef error het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk slechte sensoren. Dus die moeten vervangen worden.
(gelukkig heb ik zelf ook nog wel ergens verstand van)
Moet ik morgen weer vroeg mun bed uit
Tegen wie speel jij?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben nu al 3 keer op bankroet gekomen met dat vervloekte spelletje
da gaat u nix aanquote:
Ahhh, wat zielig!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
da gaat u nix aan![]()
en ben nu al 5 keer bankroet in 2 potjes
........vies?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:54 schreef creno het volgende:
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is.....
een opengereten appendix?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:54 schreef creno het volgende:
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is.....
kop dicht keizerpinguin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |