SAJ, als ik jou toch niet hadquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ze gaan een trio doen nou goed?
waar slaat dat nou weer op dat vind ik dus zo erg gezeik en bewijs van preuts en bekrompenheid van mensen he!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Moet je je nodig als vrouw blijven kleden.
Hapquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op dat vind ik dus zo erg gezeik en bewijs van preuts en bekrompenheid van mensen he!!![]()
ik noem het verkleden, als ik als zwarte piet verkleed ga vinden ze het lachen als ik als prins ga zie ik er lekker uit..... als ik als Broeder met carnaval rondhuppel is het leuk
maar oh jee als je eens vrouwen kleren aan trekt dan ben je gelijk een travo.....
en wil heel homo nederland het liefst geen relatie met je....
over vooroordelen gesproken altijd gaat het maar om de buitenkant nooit eens om de binnenkant sommige daar gelaten natuurlijk (ook ik maar me hier aan schuldig kijk toch eerst naar de buiten kant, maar als iemand er niet zo leuk uit zie kan ik daar nog veel lol mee hebben, vele mensen waar ik sex mee heb gehad of mee gezoend heb vinden vrienden van mij meestal vreselijk!! stuk voor stuk vind ik het bijzondere mensen die een speciale uitstraling hebben maar goed om ff verder te gaan)
nou pffffffffffff scheit aan hun dan maar niet..... ben ik je toch lekker niet waard...
sorry voor mijn geziek maar moest er even uit!!!!
![]()
popedopje.. niet zo happenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op dat vind ik dus zo erg gezeik en bewijs van preuts en bekrompenheid van mensen he!!![]()
ik noem het verkleden, als ik als zwarte piet verkleed ga vinden ze het lachen als ik als prins ga zie ik er lekker uit..... als ik als Broeder met carnaval rondhuppel is het leuk
maar oh jee als je eens vrouwen kleren aan trekt dan ben je gelijk een travo.....
en wil heel homo nederland het liefst geen relatie met je....
over vooroordelen gesproken altijd gaat het maar om de buitenkant nooit eens om de binnenkant sommige daar gelaten natuurlijk (ook ik maar me hier aan schuldig kijk toch eerst naar de buiten kant, maar als iemand er niet zo leuk uit zie kan ik daar nog veel lol mee hebben, vele mensen waar ik sex mee heb gehad of mee gezoend heb vinden vrienden van mij meestal vreselijk!! stuk voor stuk vind ik het bijzondere mensen die een speciale uitstraling hebben maar goed om ff verder te gaan)
nou pffffffffffff scheit aan hun dan maar niet..... ben ik je toch lekker niet waard...
sorry voor mijn geziek maar moest er even uit!!!!
![]()
Ik wist het ik wist het ik wist het!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*Weer live vanaf de Van Baerlestraat.*
Ik vraag me alleen af hoe je de kerk kan verklaren?quote:
Ja ik weet wel leven in die luie broer van je te krijgen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:28 schreef creno het volgende:
er zat hier naast me net toch iemand driftig op het toetsenbord te rammen !
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:28 schreef creno het volgende:
En jij waarschuwt hem niet even dat ie niet moet happen? Lekkere broerquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:28 schreef creno het volgende:
ja maar dan nogquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
popedopje.. niet zo happen
Doe lekker je ding enzo. Kunnen mensen daar niet mee leven dan is dat hun probleem
dankjequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
En jij waarschuwt hem niet even dat ie niet moet happen? Lekkere broer
Thermos?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe je de kerk kan verklaren?
ik ben er iig niet bijquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:32 schreef creno het volgende:ik vind een foto... die na een [homo]meet is gemaakt ! maar ik kan niet goed ontdekken wie wie nu is
verrek zeg inderdaad, en is dat kugari ken die achter je ligt ?quote:
wacht maar ik kom lekker stiekum zwemmen en trek je onder water snij je pik er af en laat je weer verder zwemmen kijken wie er dan zo lekker hapt...quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik weet wel leven in die luie broer van je te krijgen.
spelfoutjequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wacht maar ik kom lekker stiekum zwemmen en trek je onder water snijt je pik er af en laat je weer verder zwemmen kijken wie er dan zo lekker hapt...![]()
Jij Lorena Bobbitquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wacht maar ik kom lekker stiekum zwemmen en trek je onder water snijt je pik er af en laat je weer verder zwemmen kijken wie er dan zo lekker hapt...![]()
Welke Bas?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:39 schreef petre86 het volgende:
oja ene bas wil wel mee zwemmen hoorde ik van de vogeltjes
uhm.. neequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
heeft "een bas" jou soms geblocked op msn?
www.tongelreep.nlquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:43 schreef petre86 het volgende:
en zwemmen lijkt mij ook wel wat.. hoewel ik geen echte ster in het water ben..
heeft iemand een linkje naar dat bad eigelijk?
Als die mee gaat zwemmen, zou ik maken dat je wegkomt! Een bommetje en er zit geen water meer in het badquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:46 schreef creno het volgende:
[..]
je kent Bas toch wel
van bassie en adriaan, bassie en adriaan, lalalalala... maar dan anders
formaly known as... DE POESquote:
zou je wel willen he!!quote:
Zo erg is ie niet hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
formaly known as... DE POES![]()
geblocked op msn? mij is hij al dagen aan het stalken door mailtjes te sturen en een verzoekje hem toe tevoegen op msn NO WAY!!![]()
HA HAquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zou je wel willen he!!
helaas ik moet werken en mijn broeder moet werken als trol in de droomvlucht in de Efteling![]()
[afbeelding]
wat voor voordelen heeft het om in jouw lijstje te staan dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb er gewoon geen zin in niet iedereen mag zo maar in mijn msn lijstje!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat voor voordelen heeft het om in jouw lijstje te staan dan?
krijg ik ergens korting??
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat voor voordelen heeft het om in jouw lijstje te staan dan?
krijg ik ergens korting??
ik zie het voor me, jij onder de douche... idd horrorfilmquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik had een bloedneus onder de douchehet leek wel een horrorfilm
![]()
maar daar is ook niet zoveel voor nodigquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef Andyvie het volgende:
Rad van Fortuin is leuk!
Helemaal als je van XMN8R wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |