tech!!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:12 schreef tech het volgende:
Speciaal voor Waxxer, short notice, satisfaction guaranteed
Poll: Za 4 juni 2005, 16:00-22:00: Zwemmen in Tongelreep Eindhoven
Ja leuk, ik ga mee!
Ik wil wel, maar kan (miss.) niet.
Nee, ik kom ZEKER niet!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
tis een gavequote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:01 schreef creno het volgende:
blubberzwijn... hoe weet jij wat mijn persoonlijke fetisch is ?
tuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga misschien eind juni paintballen in de bossenop 1 of andere manier als ik met m'n handen omhoog wegloop gaat iedereen expres op me schieten
nee dat is gemeen.. vooral van 1 meter afstand.. dan voel je et behoorlijkquote:
als je maar propt... dan past er vanalles inquote:
Das dus vet leuk, todat ze het bij jou doenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee dat is gemeen.. vooral van 1 meter afstand.. dan voel je et behoorlijk![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:09 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Das dus vet leuk, todat ze het bij jou doen![]()
mij........of bedoel jequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:54 schreef creno het volgende:
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is.....
kop dicht keizerpinguin
mogen ze de blauwe plekken masserenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee dat is gemeen.. vooral van 1 meter afstand.. dan voel je et behoorlijk![]()
mag blij zijn dat ik niet nog een trap na krijgquote:
tis natuurlijk ook altijd leuk om het homowtje te pestenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mag blij zijn dat ik niet nog een trap na krijg![]()
"hit the homo"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:17 schreef error het volgende:
[..]
tis natuurlijk ook altijd leuk om het homowtje te pesten
ja toen ik niet door een plas die me veel te diep wou mountainbiken heb ik daar ook nog weken opmerkingen over gehadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:17 schreef error het volgende:
[..]
tis natuurlijk ook altijd leuk om het homowtje te pesten
quote:
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja toen ik niet door een plas die me veel te diep wou mountainbiken heb ik daar ook nog weken opmerkingen over gehad![]()
hoe doe je die pijltjes zooo ?quote:
'k gebruik de fokblockquote:
Tssk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
'k gebruik de fokblockgeen idee hoe jij dat normaal doet.. ik kan PI's gebruiken en quoten in het nel reageren venster.. en mensne blocken dan.. maar die optie gebuik ik dan weer niet..
Goedemorgen allemaal!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
tech!!!!!
heb je de openingstijden gezien??
Hoe groot is jouw bad?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 06:05 schreef tech het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!
Nee, wist ik niet... Tot 17:30 op zaterdag... Wat een stom zwembad, zeg.
Tja. Ehm. Wat nu?
De Noordzee is altijd open hoor...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 06:05 schreef tech het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!
Nee, wist ik niet... Tot 17:30 op zaterdag... Wat een stom zwembad, zeg.
Tja. Ehm. Wat nu?
Ik neem aan dat dat ook niet goed is voor je voeten?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:22 schreef Cybart het volgende:
ik heb gewoon een eigen zwembad
maar die heb ik nog niet opgezet...
volgende week denk ik
ik ben al paar weken niet op mijn kamer geweest.... wil niet wetenw at er is gebeurd daarbinnenquote:
die ga ik er voorlopige nog niet aan wagen inderdaad...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat ook niet goed is voor je voeten?
Moest je vandaag eigenlijk niet lang in de keuken staan of loop ik hopeloos achter?
Een goede koeling houdt al uw eten net zo vers als toe u het erin smeet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben al paar weken niet op mijn kamer geweest.... wil niet wetenw at er is gebeurd daarbinnen
En je heb je voeten je dreigend toegesproken?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
die ga ik er voorlopige nog niet aan wagen inderdaad...
en ja straks om 2 uur begint mn examen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |