ja welke??quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:47 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje was vroeger fan van 2 unlimited :p
"vroeger"quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja welke??
deze de enige echte?!
[afbeelding]
of de neppers?!
[afbeelding]
deze twee ganzen?!![]()
Ik luisterde in die tijd naar de beegees en whitney houston. Ik vond House maar baggerquote:
ray slijgaard en anita doth!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:57 schreef petre86 het volgende:
ray en anita doth!
Ik heb m hier liggen..quote:
rippen rippen!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m hier liggen..
Zal k m rippen?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen....Heb slecht geslapen.....viel ik eindelijk in slaap, maakte m'n vriendje me wakker....om te zeggen dat tie niet kon slapen...
Toen zijn we maar wat anders gaan doen.
Speelt hij dan ook WOW?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen....Heb slecht geslapen.....viel ik eindelijk in slaap, maakte m'n vriendje me wakker....om te zeggen dat tie niet kon slapen...
Toen zijn we maar wat anders gaan doen.
eigenlijk zou je met WOW ook moete kunnen doen dat je net als bij de powerrangers 1 heel groot ding wordt..quote:
Ja, klopt... Deze week loopt wat anders dan anders... Daarom heb ik na een poos op mijn werk toch maar mijn ochtend-TVP geplaatstquote:
Neuh en das best wel jammer....aan de andere kant om nou de hele tijd met computers te gaan slepen om de ene keer bij hem thuis te gaan spelen en dan de andere keer bij mij is ook zo vervelend.quote:
He nee hoor...Ben namelijk erg tevreden dat ik niet smaen hoef te werken als ik dat nie wil....daarom ben ik ook van FFXI over gestapt naar WOW...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
eigenlijk zou je met WOW ook moete kunnen doen dat je net als bij de powerrangers 1 heel groot ding wordt..een grote robot
![]()
*rent naar de 16 *quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ok, ik ben over 10 minuten te spotten in de AH onder het museumplein.
En hoe waren de Hamsterweken ?quote:
Ik haat alle supermarkten, maar er moeten toch boodschappen gedaan worden. Als ik vanaf de deur naar links ga loop ik naar AH Overtoom, die ik helemaal haat en als ik naar rechts ga loop ik naar de AH Museumplein, die ook kut is maar waar ze over het algemeen wel de artikelen hebben die ik nodig heb.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En hoe waren de Hamsterweken ?
God wat haat ik de AH Museumplein, heb dr 6 maanden gewerkt
Wat ongeveer verraad waar je zitquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik haat alle supermarkten, maar er moeten toch boodschappen gedaan worden. Als ik vanaf de deur naar links ga loop ik naar AH Overtoom, die ik helemaal haat en als ik naar rechts ga loop ik naar de AH Museumplein, die ook kut is maar waar ze over het algemeen wel de artikelen hebben die ik nodig heb.
Is en blijft een groot gebiedquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat ongeveer verraad waar je zit
Naja het is nauwkeuriger dan Amsterdamquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is en blijft een groot gebied
Nou je het zegt...quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:28 schreef creno het volgende:
als ik oversteek loop ik de kerk binnen
AH Frederik Hendrikstraat is fijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik haat alle supermarkten, maar er moeten toch boodschappen gedaan worden. Als ik vanaf de deur naar links ga loop ik naar AH Overtoom, die ik helemaal haat en als ik naar rechts ga loop ik naar de AH Museumplein, die ook kut is maar waar ze over het algemeen wel de artikelen hebben die ik nodig heb.
Je zit in de Van Baerlestraat..wedden!quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dat allemaal binnen 3 minuten.
wat is er dan gebeurt joh?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:28 schreef Cybart het volgende:
toch maar liefst 2 uur stage kunnen lopen
toen hield ik het niet meer voor
*flink baal*
ik heb morgen praktijk examen keuken...
en dat duurt dus ruim 6 uur...
en nu houd ik het dus ook amper 2 uur vol, en kan nog steeds amper lopen
worst case scenario kan ik dus pas volgend (school) jaar het examen doen
En de 1 en de 2 en de 3!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:52 schreef Semisane het volgende:Ik heb net gehoord dat ik vanaaf ga "work-outen"
iiieeeeeee eng!
![]()
Ik denk dat ik me erg verloren ga voelen daaro.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:58 schreef xman het volgende:
[..]
En de 1 en de 2 en de 3!![]()
Kom op Semisane doorgaan..sneller...je bent toch geen mietje?![]()
Tja de Libelle wordt ook vaak gelezen door de truttige homos onder ons, dus dit is ook niet zo vreemd!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:30 schreef Semisane het volgende:
http://www.gaysite.nl/nieuws/0522/052206.html <-- Dat je het maar even weet!![]()
Ook goedemorgen, Excess_All...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:21 schreef Excess_All het volgende:
ah rules
ik ben medewerker daar
en tech (k)
Probeer het anders op mijn manier. Flink wat pijnstillers nemen en gaan met die handelquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:28 schreef Cybart het volgende:
toch maar liefst 2 uur stage kunnen lopen
toen hield ik het niet meer voor
*flink baal*
ik heb morgen praktijk examen keuken...
en dat duurt dus ruim 6 uur...
en nu houd ik het dus ook amper 2 uur vol, en kan nog steeds amper lopen
worst case scenario kan ik dus pas volgend (school) jaar het examen doen
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Probeer het anders op mijn manier. Flink wat pijnstillers nemen en gaan met die handel
Stappen in Antwerpen? :")quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:19 schreef tech het volgende:
[..]
Sorry, Vlarp
Als jij iets anders leuks bedenkt, ga ik wel mee
Dan heb ik de B&A locatietoer, dus dan kan ik niet mee. Tenzij jullie in Rotterdam gaan stappenquote:
Dan moet ik afwassen voor een tafel van 60 manquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:44 schreef tech het volgende:
[..]
Waarom nou weer die dag? Een week later zou beter zijn
Ach dat kunnen die 60 toch wel een weekje eerder doen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan moet ik afwassen voor een tafel van 60 man
Ehmm..nou ik werk op het circuit van zandvoort dus ik moet dan rekening houden met de tijd. Als ik voor 1600 weg kan, wat heel vaak het geval is, dan kom ik welquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:42 schreef tech het volgende:
[..]
Kom je toch meteen daarna? We zijn er nog tot sluit, dus.
Ook goedenavond Achterchaamertje!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:55 schreef creno het volgende:
goedenavond
Zelfs al zou je om 16:00 pas van Zandvoort vertrekken, dan nog ben je hier vast vóór 18:30... Je kunt 't dus sowieso doen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef xman het volgende:
[..]
Ehmm..nou ik werk op het circuit van zandvoort dus ik moet dan rekening houden met de tijd. Als ik voor 1600 weg kan, wat heel vaak het geval is, dan kom ik wel
Okidokie..trouwens moet je niet rond deze tijd iets posten met de letters TVP erin?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:02 schreef tech het volgende:
[..]
Zelfs al zou je om 16:00 pas van Zandvoort vertrekken, dan nog ben je hier vast vóór 18:30... Je kunt 't dus sowieso doen...
Die letters zijn rond 10:45 vanmorgen al geweest... N.a.v. een post om 9:01.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:07 schreef xman het volgende:
[..]
Okidokie..trouwens moet je niet rond deze tijd iets posten met de letters TVP erin?![]()
Ja, klopt... Dat wilde ik ook eerst typen, als alternatief. Maar ik dacht: ik doe moeilijk!quote:
En zo te zien weer rond 21.09quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:09 schreef tech het volgende:
[..]
Die letters zijn rond 10:45 vanmorgen al geweest... N.a.v. een post om 9:01.
achterchaamertje is nog te snappenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:00 schreef tech het volgende:
[..]
Ook goedenavond Achterchaamertje!
En afvraagster, natuurlijk!
Spinazie...Andyvie, tis toch hetzelfdequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:12 schreef tech het volgende:
[..]
Ja, klopt... Dat wilde ik ook eerst typen, als alternatief. Maar ik dacht: ik doe moeilijk!
Sorry Andy!
wonderer: she wonders.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:15 schreef creno het volgende:
[..]
achterchaamertje is nog te snappen
maar afvraagster, dat moet je ff uitleggen !
neem er dan ook pillen voorquote:
ja he !quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:48 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat is nou een verschrikkelijk mooie foto!
Ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:50 schreef creno het volgende:
[..]
ja he !
ik krijg gewoon helemaal zin om te zoenen
Yep. Beetje warm hier. En ik heb ook zin in zoenen, maar ik moet wachten tot manlief thuiskomtquote:
Hoe was het in de bergen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Beetje warm hier. En ik heb ook zin in zoenen, maar ik moet wachten tot manlief thuiskomt
stirbquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
neem er dan ook pillen voor![]()
of tegen
Ik moet ook wachten tot manlief thuiskomt, maar manlief weet mijn huis nog niet te staan, denk ik. Misschien moet ik manlief eerst even leren kennen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Beetje warm hier. En ik heb ook zin in zoenen, maar ik moet wachten tot manlief thuiskomt
Moet je je nodig als vrouw blijven kleden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:07 schreef keizerpinguin het volgende:
ik wil weer eens heerlijk verliefd
worden op iemand die mij ook helemaal gewelidig vind!!
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:07 schreef keizerpinguin het volgende:
![]()
*fluit onschuldig*quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:09 schreef tech het volgende:
[..]
Ik moet ook wachten tot manlief thuiskomt, maar manlief weet mijn huis nog niet te staan, denk ik. Misschien moet ik manlief eerst even leren kennen...
I know the feeling, maar laat dat weer maar wegquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:07 schreef keizerpinguin het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:07 schreef keizerpinguin het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:09 schreef tech het volgende:
[..]
Ik moet ook wachten tot manlief thuiskomt, maar manlief weet mijn huis nog niet te staan, denk ik. Misschien moet ik manlief eerst even leren kennen...
jullie komen alledrie zwemmen zaterdag?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:15 schreef Andyvie het volgende:
[..]
I know the feeling, maar laat dat weer maar weg
Ik ga niet, heb sowieso een verjaardagquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:16 schreef petre86 het volgende:
dat zwemmen is zonder stappen erna?
(mijn laatste trein gaat om 22:15 ... wat zal ik doen? wie gaat er?)
Nee, ze gaan een trio doen nou goed?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie komen alledrie zwemmen zaterdag?
SAJ, als ik jou toch niet hadquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ze gaan een trio doen nou goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |