ja welke??quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:47 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje was vroeger fan van 2 unlimited :p
"vroeger"quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja welke??
deze de enige echte?!
[afbeelding]
of de neppers?!
[afbeelding]
deze twee ganzen?!![]()
Ik luisterde in die tijd naar de beegees en whitney houston. Ik vond House maar baggerquote:
ray slijgaard en anita doth!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:57 schreef petre86 het volgende:
ray en anita doth!
Ik heb m hier liggen..quote:
rippen rippen!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m hier liggen..
Zal k m rippen?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen....Heb slecht geslapen.....viel ik eindelijk in slaap, maakte m'n vriendje me wakker....om te zeggen dat tie niet kon slapen...
Toen zijn we maar wat anders gaan doen.
Speelt hij dan ook WOW?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen....Heb slecht geslapen.....viel ik eindelijk in slaap, maakte m'n vriendje me wakker....om te zeggen dat tie niet kon slapen...
Toen zijn we maar wat anders gaan doen.
eigenlijk zou je met WOW ook moete kunnen doen dat je net als bij de powerrangers 1 heel groot ding wordt..quote:
Ja, klopt... Deze week loopt wat anders dan anders... Daarom heb ik na een poos op mijn werk toch maar mijn ochtend-TVP geplaatstquote:
Neuh en das best wel jammer....aan de andere kant om nou de hele tijd met computers te gaan slepen om de ene keer bij hem thuis te gaan spelen en dan de andere keer bij mij is ook zo vervelend.quote:
He nee hoor...Ben namelijk erg tevreden dat ik niet smaen hoef te werken als ik dat nie wil....daarom ben ik ook van FFXI over gestapt naar WOW...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
eigenlijk zou je met WOW ook moete kunnen doen dat je net als bij de powerrangers 1 heel groot ding wordt..een grote robot
![]()
*rent naar de 16 *quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ok, ik ben over 10 minuten te spotten in de AH onder het museumplein.
En hoe waren de Hamsterweken ?quote:
Ik haat alle supermarkten, maar er moeten toch boodschappen gedaan worden. Als ik vanaf de deur naar links ga loop ik naar AH Overtoom, die ik helemaal haat en als ik naar rechts ga loop ik naar de AH Museumplein, die ook kut is maar waar ze over het algemeen wel de artikelen hebben die ik nodig heb.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En hoe waren de Hamsterweken ?
God wat haat ik de AH Museumplein, heb dr 6 maanden gewerkt
Wat ongeveer verraad waar je zitquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik haat alle supermarkten, maar er moeten toch boodschappen gedaan worden. Als ik vanaf de deur naar links ga loop ik naar AH Overtoom, die ik helemaal haat en als ik naar rechts ga loop ik naar de AH Museumplein, die ook kut is maar waar ze over het algemeen wel de artikelen hebben die ik nodig heb.
Is en blijft een groot gebiedquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat ongeveer verraad waar je zit
Naja het is nauwkeuriger dan Amsterdamquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is en blijft een groot gebied
Nou je het zegt...quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:28 schreef creno het volgende:
als ik oversteek loop ik de kerk binnen
AH Frederik Hendrikstraat is fijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik haat alle supermarkten, maar er moeten toch boodschappen gedaan worden. Als ik vanaf de deur naar links ga loop ik naar AH Overtoom, die ik helemaal haat en als ik naar rechts ga loop ik naar de AH Museumplein, die ook kut is maar waar ze over het algemeen wel de artikelen hebben die ik nodig heb.
Je zit in de Van Baerlestraat..wedden!quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dat allemaal binnen 3 minuten.
wat is er dan gebeurt joh?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:28 schreef Cybart het volgende:
toch maar liefst 2 uur stage kunnen lopen
toen hield ik het niet meer voor
*flink baal*
ik heb morgen praktijk examen keuken...
en dat duurt dus ruim 6 uur...
en nu houd ik het dus ook amper 2 uur vol, en kan nog steeds amper lopen
worst case scenario kan ik dus pas volgend (school) jaar het examen doen
En de 1 en de 2 en de 3!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:52 schreef Semisane het volgende:Ik heb net gehoord dat ik vanaaf ga "work-outen"
iiieeeeeee eng!
![]()
Ik denk dat ik me erg verloren ga voelen daaro.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:58 schreef xman het volgende:
[..]
En de 1 en de 2 en de 3!![]()
Kom op Semisane doorgaan..sneller...je bent toch geen mietje?![]()
Tja de Libelle wordt ook vaak gelezen door de truttige homos onder ons, dus dit is ook niet zo vreemd!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:30 schreef Semisane het volgende:
http://www.gaysite.nl/nieuws/0522/052206.html <-- Dat je het maar even weet!![]()
Ook goedemorgen, Excess_All...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:21 schreef Excess_All het volgende:
ah rules
ik ben medewerker daar
en tech (k)
Probeer het anders op mijn manier. Flink wat pijnstillers nemen en gaan met die handelquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:28 schreef Cybart het volgende:
toch maar liefst 2 uur stage kunnen lopen
toen hield ik het niet meer voor
*flink baal*
ik heb morgen praktijk examen keuken...
en dat duurt dus ruim 6 uur...
en nu houd ik het dus ook amper 2 uur vol, en kan nog steeds amper lopen
worst case scenario kan ik dus pas volgend (school) jaar het examen doen
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Probeer het anders op mijn manier. Flink wat pijnstillers nemen en gaan met die handel
Stappen in Antwerpen? :")quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:19 schreef tech het volgende:
[..]
Sorry, Vlarp
Als jij iets anders leuks bedenkt, ga ik wel mee
Dan heb ik de B&A locatietoer, dus dan kan ik niet mee. Tenzij jullie in Rotterdam gaan stappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |