even een lurkvraagje:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:47 schreef creno het volgende:
[snip]
LOL doet me denken aan m'n ex-vriend. Zijn 2 broertjes waren ook homo. Ik had het toen echt te doen met z'n ouders!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef error het volgende:
[..]
even een lurkvraagje:
begrijp ik goed dat jij en je broertje homowzijn?
dat klopt ja !quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef error het volgende:
[..]
even een lurkvraagje:
ja jij toch ook homoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef error het volgende:
[..]
even een lurkvraagje:
ja, feauteau dus!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[die doe ik niet thuis heb mijn vaste sex vriendje]
you read my mindquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:55 schreef xman het volgende:
[..]
LOL doet me denken aan m'n ex-vriend. Zijn 2 broertjes waren ook homo. Ik had het toen echt te doen met z'n ouders!![]()
Ik heb de fotows nog nie gezien, dus nog niet erg SHOCKED.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja jij toch ook homo
ik ben ho en hij is mo![]()
je beide homo erg voor onze ouders he!!
en we hebben ook nog een zusje .... en nee dies geen homo maar hetero maar heeft al een kind op haar 22 SHOCKED???![]()
nee .. jammer![]()
You've could have fooled me!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:02 schreef error het volgende:
[..]
Ik heb de fotows nog nie gezien, dus nog niet erg SHOCKED.
maar dat kan natuurlijk altijd nog komen.
en ik ben geen homo
jij bent zo'n twijfelaar...nog in de kast? zo van ff kijken wat ze te vertellen hebben en dan als de tijd rijp is ga je het ook vertellen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:02 schreef error het volgende:
[..]
Ik heb de fotows nog nie gezien, dus nog niet erg SHOCKED.
maar dat kan natuurlijk altijd nog komen.
en ik ben geen homo
tja, een beetje acteur kan overal voor doorgaanquote:
speciaal voor jou danquote:
o, jij herkent twijfelaars? En, wat vind je van mij?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij bent zo'n twijfelaar...nog in de kast? zo van ff kijken wat ze te vertellen hebben en dan als de tijd rijp is ga je het ook vertellen?of
![]()
Ja hoi.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[afbeelding]
Wie is da?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij bent zo'n twijfelaar...nog in de kast? zo van ff kijken wat ze te vertellen hebben en dan als de tijd rijp is ga je het ook vertellen?of
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |