even een lurkvraagje:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:47 schreef creno het volgende:
[snip]
LOL doet me denken aan m'n ex-vriend. Zijn 2 broertjes waren ook homo. Ik had het toen echt te doen met z'n ouders!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef error het volgende:
[..]
even een lurkvraagje:
begrijp ik goed dat jij en je broertje homowzijn?
dat klopt ja !quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef error het volgende:
[..]
even een lurkvraagje:
ja jij toch ook homoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef error het volgende:
[..]
even een lurkvraagje:
ja, feauteau dus!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[die doe ik niet thuis heb mijn vaste sex vriendje]
you read my mindquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:55 schreef xman het volgende:
[..]
LOL doet me denken aan m'n ex-vriend. Zijn 2 broertjes waren ook homo. Ik had het toen echt te doen met z'n ouders!![]()
Ik heb de fotows nog nie gezien, dus nog niet erg SHOCKED.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja jij toch ook homo
ik ben ho en hij is mo![]()
je beide homo erg voor onze ouders he!!
en we hebben ook nog een zusje .... en nee dies geen homo maar hetero maar heeft al een kind op haar 22 SHOCKED???![]()
nee .. jammer![]()
You've could have fooled me!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:02 schreef error het volgende:
[..]
Ik heb de fotows nog nie gezien, dus nog niet erg SHOCKED.
maar dat kan natuurlijk altijd nog komen.
en ik ben geen homo
jij bent zo'n twijfelaar...nog in de kast? zo van ff kijken wat ze te vertellen hebben en dan als de tijd rijp is ga je het ook vertellen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:02 schreef error het volgende:
[..]
Ik heb de fotows nog nie gezien, dus nog niet erg SHOCKED.
maar dat kan natuurlijk altijd nog komen.
en ik ben geen homo
tja, een beetje acteur kan overal voor doorgaanquote:
speciaal voor jou danquote:
o, jij herkent twijfelaars? En, wat vind je van mij?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij bent zo'n twijfelaar...nog in de kast? zo van ff kijken wat ze te vertellen hebben en dan als de tijd rijp is ga je het ook vertellen?of
![]()
Ja hoi.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[afbeelding]
Wie is da?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij bent zo'n twijfelaar...nog in de kast? zo van ff kijken wat ze te vertellen hebben en dan als de tijd rijp is ga je het ook vertellen?of
![]()
Volgens de logica van de voorgaande posts zou dit het neukvriendje moeten zijnquote:
Hijs zo'n goeie acteur dattie naar een eiland is verkast met z'n fok!vriendje. En ze leefden nog lang en gelukkig!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:10 schreef error het volgende:
[..]
Volgens de logica van de voorgaande posts zou dit het neukvriendje moeten zijn
Geilquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[afbeelding]
Ok en wat is z'n nummer?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
![]()
tien punten voor de niet homo onder ons!
jij dat was al lang en breed bekend toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
o, jij herkent twijfelaars? En, wat vind je van mij?
Ja, maar ze kwamen ook af en toe nog terug. Zo ver is Vlieland nou ook weer nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:11 schreef xman het volgende:
[..]
Hijs zo'n goeie acteur dattie naar een eiland is verkast met z'n fok!vriendje. En ze leefden nog lang en gelukkig!
ja ach... misschien twijfel jij bij mijquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij dat was al lang en breed bekend toch?![]()
haha geef me jou nummer maar geef ik het wel aan hem door!quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:13 schreef error het volgende:
[..]
Ja, maar ze kwamen ook af en toe nog terug. Zo ver is Vlieland nou ook weer niet![]()
Twijfel jij aan het vertellen of aan het geheel?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
o, jij herkent twijfelaars? En, wat vind je van mij?
Oi!quote:
nee hoor na die pijpbeurt van twee weken terug zijn mijn twijfels weg gevaagd als sneeuw voor de zon!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:13 schreef woutabest het volgende:
[..]
ja ach... misschien twijfel jij bij mijinteressant om te weten
tsja, ehh...quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:15 schreef error het volgende:
[..]
Twijfel jij aan het vertellen of aan het geheel?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee hoor na die pijpbeurt van twee weken terug zijn mijn twijfels weg gevaagd als sneeuw voor de zon!![]()
Tsja, tis geen W. natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:16 schreef creno het volgende:
hahaha iedereen doet
ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom
je weet niet eens waar je aan twijfelt?quote:
word aan gewerkt, ff geduldquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:16 schreef error het volgende:
Hebben jullie ook een gezellige broertjes foto?
en dankjewelquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:17 schreef error het volgende:
[..]
je weet niet eens waar je aan twijfelt?
Poeh, je hebt nog een lange weg te gaan
Ow, was niet lullig bedoeld hoor, maar wel gemeend.quote:
dat die een eind gaat wegrotten ofzo met zun "kleuter/relnichterig/ ik wil wel ik wil niet" -gedrag !quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:20 schreef creno het volgende:
dat die een eind gaat wegrotten ofzo met zun "kleuter/relnichterig/ ik wil wel ik wil niet" -gedrag !
Punten! Scores! Posities! Rugnummers!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja ..... ik ben met hem al verder geweest dan Creno met heel die W![]()
quote:Nou,
Ehm, ik ben Alex, 18 jaar.. ik ben model.. ik heb zelfs bij Kenzo gewerkt(!)..
Hoge IQ,tweetalig(Engels ook moedertaal)
ik ben heel artistiek en creatief.(maak kleding en computer graphics, video clips enzovoort.)
ik weet veel voor mijn leeftijd.Mensen zeggen dat ik speciaal ben, nou ja, let's believe in it then!(blush)
ik weet het zelf wel beter natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:20 schreef error het volgende:
[..]
Ow, was niet lullig bedoeld hoor, maar wel gemeend.![]()
zoek op gay.nl omg roermond en u zult vinden.....quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oi!.
Er staat bij "speciaal voor jou" That's me..
Maarum... wat is z'n nummer?.
Hartelijk dank!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
de middelste is crenorechts is keizerpinguin
ikke dus
![]()
Ik wel iig.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:23 schreef woutabest het volgende:
het valt me overigens op dat veel mensen in dit topic voor de grondwet gaan stemmen...
wat zeg je nu????? heb ik net tegen W gezegt dat hij hier eens mee moet lezen leuk!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:20 schreef creno het volgende:
[..]
dat die een eind gaat wegrotten ofzo met zun "kleuter/relnichterig/ ik wil wel ik wil niet" -gedrag !
Ik wou wel gaan stemmen, maar ik kreeg vandaag te horen dat ik te laat wasquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:23 schreef woutabest het volgende:
het valt me overigens op dat veel mensen in dit topic voor de grondwet gaan stemmen...
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:16 schreef error het volgende:
Hebben jullie ook een gezellige broertjes foto?
is dat zo?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:23 schreef woutabest het volgende:
Kijk! dat is het soort fotows waar ik op zit te wachtenquote:
het is vandaag 1 juni dus je kan vanaf morgen ochtend tot 9 uur stemmen hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:25 schreef error het volgende:
[..]
Ik wou wel gaan stemmen, maar ik kreeg vandaag te horen dat ik te laat was
dus symbolisch je oproepkaart verbranden heeft ook geen nut meer?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:25 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik wel iig.
Ik ben alleen mijn oproepkaart kwijtgeraakt maar ik heb begrepen dat je zonder ook alsnog kunt stemmen, als je identificatie meeneemt.
Ik was niet aanwezig om mijn kaart in ontvangst te kunnen nemenquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:25 schreef error het volgende:
[..]
Ik wou wel gaan stemmen, maar ik kreeg vandaag te horen dat ik te laat was
ppfff nog niet verhuist?!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
Oh gut meiden, me internet doed het noch!
JOEHOE!!!!HALLOOOO???
nog redelijk dichtbij ook nogquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:23 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zoek op gay.nl omg roermond en u zult vinden.....
nee, het is 31 mei en ik had me ergens in maart moeten aanmelden, maar dat kon toen nog nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
het is vandaag 1 juni dus je kan vanaf morgen ochtend tot 9 uur stemmen hoor!![]()
Heeft creno daar nou een matje?quote:
tja de waarheid zal hard aankomen bij hem !quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wat zeg je nu????? heb ik net tegen W gezegt dat hij hier eens mee moet lezen leuk!!!![]()
iedereen krijgt een stemgevalletje thuis gestuurt hoor?!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:29 schreef error het volgende:
[..]
nee, het is 31 mei en ik had me ergens in maart moeten aanmelden, maar dat kon toen nog niet
Hallo Z.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
Oh gut meiden, me internet doed het noch!
JOEHOE!!!!HALLOOOO???
ik had een matje ja ! maar wat je op de foto ziet is een meisje verstopt achter me ! zooo lang was ie niet hoorquote:
Quick thinking!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
iedereen krijgt een stemgevalletje thuis gestuurt hoor?!
of ben je asielzoeker?
Zeker weten?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:31 schreef creno het volgende:
[..]
ik had een matje ja ! maar wat je op de foto ziet is een meisje verstopt achter me ! zooo lang was ie niet hoor
Het zal je broer maar wezen.quote:
Ben je sneller, dan ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Poes, ik heb net de sleutelssinds vandaag joh!!!
Hey!!!
Ja, je hebt maar een klein groepje ervaren volspammers nodigquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:34 schreef woutabest het volgende:
als we zo doorgaan is dit topic voor 9en weer dicht
quote:
Test 1-2 naar V.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hallo Z.
Kom binnen Z.
We horen uit luid en duidelijk.
Over.
Helaas zijn die nu afwezig.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:35 schreef error het volgende:
[..]
Ja, je hebt maar een klein groepje ervaren volspammers nodig
dan kan je het best mij gebruiken!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:35 schreef error het volgende:
[..]
Ja, je hebt maar een klein groepje ervaren volspammers nodig
Morgen komt 'r een gozer om te kijken wat er allemaal moet worden opgeknapt, dat gaan we dan dit weekend ws doen en nog een week komt'ie weer om ff te helpen met overhuizenquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:34 schreef error het volgende:
[..]
Ben je sneller, dan ik![]()
Ben je al aan het sjouwen?
omdat leuke mensen 's nachts leven :pquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:38 schreef creno het volgende:
waarom begint het hier nu pas te lopen, net op het punt dat ik naar mijn bed wil...
Hulptroepen zijn ingeschakeld. Ik herhaal: hulptroepen zijn ingeschakeld. Verwachte aankomst 900 uur. Over.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Test 1-2 naar V.
Test 1-2 naar V.
Connectie loopt op haar laatste adem.
Bericht overgekomen. Begrepen. Morgen is basta. Danku voor uw bericht, V.-crew. Over.
Er is een verschil tussen volspammen en baggeren.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:38 schreef woutabest het volgende:
[..]
dan kan je het best mij gebruiken!
alleen is het dan geen leuke discussie
yeah babyquote:
pff heb vaak zat tot laat zitten chatten hoor, dus ik ben leukquote:
DP heeft klonen?! Nee toch?!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:40 schreef keizerpinguin het volgende:
Even voor alle duidelijkheid als er straks weer eens nieuwe personen op het forum komen en me belachelijk gaan maken is dat de president weer met kloon alleen omdat ik hem niet in mijn msn lijst wil hebben!!!![]()
Gaaf!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Morgen komt 'r een gozer om te kijken wat er allemaal moet worden opgeknapt, dat gaan we dan dit weekend ws doen en nog een week komt'ie weer om ff te helpen met overhuizen!!
Echt.... ik stond er vanmiddag voor het eerst helemaal alleen.... en ik ben 'r nog geen vijf minuten of er kwam al een boot voorbij![]()
quote:
Hey!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
joeppie
... ik leef ook vaak 's nachts!!
volgens mij ben je toch stiekum homo..... een asielzoeker die hier leest?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:43 schreef error het volgende:
[..]
Hey!
Dat hoort bij de inburgeringscursus, hoor!![]()
Die zijn bij XMN8R tegen betaling te verkrijgenquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:42 schreef creno het volgende:
foto van error aub ?!
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:43 schreef error het volgende:
[..]
Hey!
Dat hoort bij de inburgeringscursus, hoor!![]()
Betaling? Ik heb ze gratis gekregen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:44 schreef error het volgende:
[..]
Die zijn bij XMN8R tegen betaling te verkrijgen
mag dat lieve huisgenootje nog eens op de koffie komen? of allen als ze dat zelf afwast hahaquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Morgen komt 'r een gozer om te kijken wat er allemaal moet worden opgeknapt, dat gaan we dan dit weekend ws doen en nog een week komt'ie weer om ff te helpen met overhuizen!!
Echt.... ik stond er vanmiddag voor het eerst helemaal alleen.... en ik ben 'r nog geen vijf minuten of er kwam al een boot voorbij![]()
XMN8R mag naar eigen blieven en goedvinden de prijs en de betalingsvorm vaststellenquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Betaling? Ik heb ze gratis gekregen.
Nou ja, gratis...
Ze ken een plastic bekertje krijgequote:Op woensdag 1 juni 2005 00:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mag dat lieve huisgenootje nog eens op de koffie komen? of allen als ze dat zelf afwast haha![]()
je asiel is toch goed gekeurd?! daar heeft heel nederland aan mee betaald...quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:44 schreef error het volgende:
[..]
Die zijn bij XMN8R tegen betaling te verkrijgen
En dat doet ie dus ook.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:46 schreef error het volgende:
[..]
XMN8R mag naar eigen blieven en goedvinden de prijs en de betalingsvorm vaststellen
Leeg. Uiteraard.quote:
Daar heb ik nou helemaal nooit last van.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:49 schreef creno het volgende:
hmmm ik krijg allemaal virtuele kussen van latijns-amerikaanse kerels....
die ze mee naar huis moet nemen en iedere keer als ze weer komt dat zelfde bekertje mee nemen hahaquote:
ik krijg van iedereen kussenquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar heb ik nou helemaal nooit last van..
je mag ze hebben hoor, deze latino's komen niet uit een J.LO clipje !quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar heb ik nou helemaal nooit last van..
Truste!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:53 schreef creno het volgende:
en nu ga ik slapen
En daarna zelf afwassen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En een doekje erbij, tegen het kwijlen
Ow.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:52 schreef creno het volgende:
[..]
je mag ze hebben hoor, deze latino's komen niet uit een J.LO clipje !
je bent douchen!!! wie liegt er hier nu eigelijk!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:53 schreef creno het volgende:
en nu ga ik slapen
Wordt er hier gelogen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je bent douchen!!! wie liegt er hier nu eigelijk!!!![]()
Onder de douche. Dat is eens wat anders dan op de wc.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je bent douchen!!! wie liegt er hier nu eigelijk!!!![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Onder de douche. Dat is eens wat anders dan op de wc.
Creno houdt van afwisseling. [afbeelding].
quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:02 schreef Waxxer het volgende:
Dat zou voor mij een dra-ma zijn, als familie van mij op hetzelfde forum zou zitten - laat staan hetzelfde topic!! Echt....![]()
gelukkig weten mijn broer en ik bijna alles van elkaar.... we hebben dezelfde vrienden en we gaan samen op stap dus.... ik zie het probleem niet...quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:02 schreef Waxxer het volgende:
Dat zou voor mij een dra-ma zijn, als familie van mij op hetzelfde forum zou zitten - laat staan hetzelfde topic!! Echt....![]()
Ja maar dat bedoel ik ook niet!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gelukkig weten mijn broer en ik bijna alles van elkaar.... we hebben dezelfde vrienden en we gaan samen op stap dus.... ik zie het probleem niet...
wij zijn niet de broertjes die elkaar niet kunnen luchten of zien en elkaar in elkaar vechten die tijd is pasé
bijdehand ik.....?quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:06 schreef Waxxer het volgende:
Ow
Hallo!!
Ja maar stel, ik bedoel, denk je lekker even te hangen en de grootste waanzin op het Internet te kunnen zetten zonder gedoe, en dan kwebbelt er de hele tijd een bijdehand figuur met je mee
Volgens mij zijn er wel een paar mensen uit Z. die weten dat ik ben wie ik ben zonder dat ik dat weet dat zij dat weten en meelezenHoi, voor hen!
Láát je ook eens gaan!
echt waar vermoorden dat is een serieuze zaak ik ga Peter .R de Vries een brief schrijven!quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik ook niet!!![]()
Ik bedoel het in mijn eigen situatie
Ze vermoorden me thuis
ja maar over jou ga ik geen brief schrijven?!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:15 schreef Waxxer het volgende:
Nog een week extra in dít huis en ik ben zelf een bloedlustige moordmachine, KP....
Spannendquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:38 schreef creno het volgende:
de hypotheek is nu ook ondertekend, volgende stap: de notaris !
Je gaat de notaris ondertekenen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:38 schreef creno het volgende:
de hypotheek is nu ook ondertekend, volgende stap: de notaris !
Dat wordt dus even naar de wc toe.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:49 schreef Ang3l het volgende:
D’r staat hier een overheerlijke gebruinde gespierde zwartgekrulde glazenwasser m’n raampjes te zemen op het werk
Ik zit hier in een soort van glazen kantoor, windows all around mequote:
de glazenwasser is hier ook!!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit hier in een soort van glazen kantoor, windows all around me
Gaar pand is dat trouwensquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de glazenwasser is hier ook!!!!
alleen hij is nie zo hunky...
in made, op de tue zitten alleen turken bij de schoonmakersquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:46 schreef Hillary het volgende:
[..]
Gaar pand is dat trouwens
of waar zit je nu?![]()
Oh?quote:
McKroketquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
te lui om te stemmen.. als ze nou een gratis mckroket gaven als ik ja stem.. maar nee hoor..
ik ben altijd luiquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik was trouwens ook lui ... heb pup mijn volmacht gegeven
Ik heb al gestemdquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, moet nog stemmen zo.
jij stemt tegen, dan is het goedquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, moet nog stemmen zo.
zo slecht dat het bijna weer grappig wordtquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hellbent
Een gay slasher horror movie
Zoiets jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zo slecht dat het bijna weer grappig wordt![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hellbent
en wat heb je gestemd?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb trouwens gestemd of ik zou gaan stemmen.
blanco stem?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb niets gestemdom mijn moeder dwars te zitten
Van 49,5% moest ik stemmen en van 50,5% mocht ik niet gaan stemmen.quote:
Exit polls... Ik hecht meer waarde aan de officiële telling. Dat zal ook wel 'TEGEN' zijn, maar ik wil weten met hoeveel.quote:
Boeie...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:05 schreef tech het volgende:
[..]
Exit polls... Ik hecht meer waarde aan de officiële telling. Dat zal ook wel 'TEGEN' zijn, maar ik wil weten met hoeveel.
Het is niet te volgen inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:05 schreef Vlarp het volgende:
Wel grappig dat CNN de NOS rechtstreeks overneemt en op bagger manier nasynchroniseert
Je hebt gewoon verloren.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:05 schreef tech het volgende:
Exit polls... Ik hecht meer waarde aan de officiële telling. Dat zal ook wel 'TEGEN' zijn, maar ik wil weten met hoeveel.
niet iedereen is het zelfde alsquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat wordt dus even naar de wc toe.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hellbent
Ik vind het een beetje dom dat 63% tegen heeft gestemd, maar het is niet dat we ineens een 3e wereldland worden. Wel jammer dat m'n "voor" stem niet geholpen heeftquote:
www.afff.nlquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en waar kan je die lenen, huren, kopen, kijken ect?!!
alhoewel meestal van die homo films zo slecht zijn......![]()
Ik vind het verstandig dat zo'n hoog percentage tegen heeft gestemd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind het een beetje dom dat 63% tegen heeft gestemd, maar het is niet dat we ineens een 3e wereldland worden. Wel jammer dat m'n "voor" stem niet geholpen heeft
Nee, ik geloof Donner En JP. we storten in een diep dal nuquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind het verstandig dat zo'n hoog percentage tegen heeft gestemd..
Nee, dat is leuk voor de Internationale kijkersquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CNN is leuker ja!
Who voted JA?
Who voted NEE?
alsof we Yes en No niet snappen
aaahquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat is leuk voor de Internationale kijkers
Wel irritant dat het beelden in NTSC formaat zijn die weer naar PAL worden gezet, vreselijk lage beeldkwaliteit en van dat vegerige beeld..
En weer cliché bruggetjes en fietsen, en standaard Hollandse dingetjes...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CNN is leuker ja!
Who voted JA?
Who voted NEE?
alsof we Yes en No niet snappen
Goedgelovige mensen moeten er ook zijn...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:20 schreef Vlarp het volgende:
Nee, ik geloof Donner En JP. we storten in een diep dal nu
janksmoelquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En weer cliché bruggetjes en fietsen, en standaard Hollandse dingetjes....
tis un wiggerquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mep op z'n kano mot ie hebbe!
*PROEST*quote:
Hit me *pingel* baby one mooooore *pingel pingel* Tiiiiiimequote:
Dat is normaal als je net shoarma besteld heb.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kheb een turk achter me aan ..... Wizje: roep jij Team America even?*
nee op MSNquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is normaal als je net shoarma besteld heb.
om my.. wat is dat met die zakdoek en pet nieuwe hoofd versiering?! en wat voor wit prutje hangt er aan zijn oor?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kheb een turk achter me aan ..... Wizje: roep jij Team America even?*
heeft jouw msn geen blockeerfunctiequote:
doet mij denken aan dat dikkertje....quote:
heeft jouw forum geen FAQ & Policy??quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:12 schreef tech het volgende:
[..]
Heeft jouw bezittelijk voornaamwoord geen 'w'?
Aardbeienquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:27 schreef petre86 het volgende:
ik zit in een dillemma..
[[url=http://img150.echo.cx/img150/6332/borden4bz.th.jpg]afbeelding][/URL]
welk bord moet ik als eerste aan beginnen?
( de aardbeien ruiken fantastisch! maar de bokkepootjes ookik kan niet kiezen!
ik zit hier echt met het water in mijn mondquote:
deeeeeeelicious op een tè-tè-tè-Dora manier? ( voor de vroege kindernet kijkers)quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:35 schreef Cybart het volgende:
ik heb net om 10 uur nog lekker tournedo's staan bakken.... (met rode wijn saus)
deeeeeeelicious
aardbei meloen.... 2 stuks fruit dan houd je het een stuk langer uit!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:27 schreef petre86 het volgende:
ik zit in een dillemma..
[[url=http://img150.echo.cx/img150/6332/borden4bz.th.jpg]afbeelding][/URL]
welk bord moet ik als eerste aan beginnen?
( de aardbeien ruiken fantastisch! maar de bokkepootjes ookik kan niet kiezen!
mmmm, dat ken ik dan weer niet...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
deeeeeeelicious op een tè-tè-tè-Dora manier? ( voor de vroege kindernet kijkers)
Veel plezierquote:
Ja, en nu zijn we helemaal uitgeputquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:58 schreef Excess_All het volgende:
wat een stilte, hebben jullie ook allemaal braaf gestemd
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:01 schreef Weemz het volgende:
hallo...
... zie je een leuke jongen... kom je achter zijn email (hij zit op dezelfde uni)... hoor je van andere mensen dat zij overtuigd zijn dat 'ie op jongens valt... stuur je een mail... krijg je een email terug.... ïk vind het dapper maar kan je helaas niet helpen"...![]()
Zo heeft er ook ooit eens iemand contact met me gezochtquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:01 schreef Weemz het volgende:
hallo...
... zie je een leuke jongen... kom je achter zijn email (hij zit op dezelfde uni)... hoor je van andere mensen dat zij overtuigd zijn dat 'ie op jongens valt... stuur je een mail... krijg je een email terug.... "ik vind het dapper maar kan je helaas niet helpen"...![]()
ik vind het wel heel schattig!!! koester dat maar hij had ook niks kunnen laten horen of je verrot schelde?!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:01 schreef Weemz het volgende:
hallo...
"ik vind het dapper maar kan je helaas niet helpen"...![]()
erg is dat he !quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:01 schreef Weemz het volgende:
hallo...
... zie je een leuke jongen... kom je achter zijn email (hij zit op dezelfde uni)... hoor je van andere mensen dat zij overtuigd zijn dat 'ie op jongens valt... stuur je een mail... krijg je een email terug.... "ik vind het dapper maar kan je helaas niet helpen"...![]()
Aww. *knuffel geef* Arme jij.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:01 schreef Weemz het volgende:
hallo...
ook voor jou loopt er een paard rondquote:
Krijgt Shrek visioenen...quote:
en je kon hem wel helpen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:03 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Zo heeft er ook ooit eens iemand contact met me gezocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |