Spannendquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:38 schreef creno het volgende:
de hypotheek is nu ook ondertekend, volgende stap: de notaris !
Je gaat de notaris ondertekenen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:38 schreef creno het volgende:
de hypotheek is nu ook ondertekend, volgende stap: de notaris !
Dat wordt dus even naar de wc toe.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:49 schreef Ang3l het volgende:
D’r staat hier een overheerlijke gebruinde gespierde zwartgekrulde glazenwasser m’n raampjes te zemen op het werk
Ik zit hier in een soort van glazen kantoor, windows all around mequote:
de glazenwasser is hier ook!!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit hier in een soort van glazen kantoor, windows all around me
Gaar pand is dat trouwensquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de glazenwasser is hier ook!!!!
alleen hij is nie zo hunky...
in made, op de tue zitten alleen turken bij de schoonmakersquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:46 schreef Hillary het volgende:
[..]
Gaar pand is dat trouwens
of waar zit je nu?![]()
Oh?quote:
McKroketquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
te lui om te stemmen.. als ze nou een gratis mckroket gaven als ik ja stem.. maar nee hoor..
ik ben altijd luiquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik was trouwens ook lui ... heb pup mijn volmacht gegeven
Ik heb al gestemdquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, moet nog stemmen zo.
jij stemt tegen, dan is het goedquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, moet nog stemmen zo.
zo slecht dat het bijna weer grappig wordtquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hellbent
Een gay slasher horror movie
Zoiets jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zo slecht dat het bijna weer grappig wordt![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hellbent
en wat heb je gestemd?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb trouwens gestemd of ik zou gaan stemmen.
blanco stem?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb niets gestemdom mijn moeder dwars te zitten
Van 49,5% moest ik stemmen en van 50,5% mocht ik niet gaan stemmen.quote:
Exit polls... Ik hecht meer waarde aan de officiële telling. Dat zal ook wel 'TEGEN' zijn, maar ik wil weten met hoeveel.quote:
Boeie...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:05 schreef tech het volgende:
[..]
Exit polls... Ik hecht meer waarde aan de officiële telling. Dat zal ook wel 'TEGEN' zijn, maar ik wil weten met hoeveel.
Het is niet te volgen inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:05 schreef Vlarp het volgende:
Wel grappig dat CNN de NOS rechtstreeks overneemt en op bagger manier nasynchroniseert
Je hebt gewoon verloren.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:05 schreef tech het volgende:
Exit polls... Ik hecht meer waarde aan de officiële telling. Dat zal ook wel 'TEGEN' zijn, maar ik wil weten met hoeveel.
niet iedereen is het zelfde alsquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat wordt dus even naar de wc toe.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hellbent
Ik vind het een beetje dom dat 63% tegen heeft gestemd, maar het is niet dat we ineens een 3e wereldland worden. Wel jammer dat m'n "voor" stem niet geholpen heeftquote:
www.afff.nlquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en waar kan je die lenen, huren, kopen, kijken ect?!!
alhoewel meestal van die homo films zo slecht zijn......![]()
Ik vind het verstandig dat zo'n hoog percentage tegen heeft gestemd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind het een beetje dom dat 63% tegen heeft gestemd, maar het is niet dat we ineens een 3e wereldland worden. Wel jammer dat m'n "voor" stem niet geholpen heeft
Nee, ik geloof Donner En JP. we storten in een diep dal nuquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind het verstandig dat zo'n hoog percentage tegen heeft gestemd..
Nee, dat is leuk voor de Internationale kijkersquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CNN is leuker ja!
Who voted JA?
Who voted NEE?
alsof we Yes en No niet snappen
aaahquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat is leuk voor de Internationale kijkers
Wel irritant dat het beelden in NTSC formaat zijn die weer naar PAL worden gezet, vreselijk lage beeldkwaliteit en van dat vegerige beeld..
En weer cliché bruggetjes en fietsen, en standaard Hollandse dingetjes...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CNN is leuker ja!
Who voted JA?
Who voted NEE?
alsof we Yes en No niet snappen
Goedgelovige mensen moeten er ook zijn...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:20 schreef Vlarp het volgende:
Nee, ik geloof Donner En JP. we storten in een diep dal nu
janksmoelquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En weer cliché bruggetjes en fietsen, en standaard Hollandse dingetjes....
tis un wiggerquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mep op z'n kano mot ie hebbe!
*PROEST*quote:
Hit me *pingel* baby one mooooore *pingel pingel* Tiiiiiimequote:
Dat is normaal als je net shoarma besteld heb.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kheb een turk achter me aan ..... Wizje: roep jij Team America even?*
nee op MSNquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is normaal als je net shoarma besteld heb.
om my.. wat is dat met die zakdoek en pet nieuwe hoofd versiering?! en wat voor wit prutje hangt er aan zijn oor?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kheb een turk achter me aan ..... Wizje: roep jij Team America even?*
heeft jouw msn geen blockeerfunctiequote:
doet mij denken aan dat dikkertje....quote:
heeft jouw forum geen FAQ & Policy??quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:12 schreef tech het volgende:
[..]
Heeft jouw bezittelijk voornaamwoord geen 'w'?
Aardbeienquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:27 schreef petre86 het volgende:
ik zit in een dillemma..
[[url=http://img150.echo.cx/img150/6332/borden4bz.th.jpg]afbeelding][/URL]
welk bord moet ik als eerste aan beginnen?
( de aardbeien ruiken fantastisch! maar de bokkepootjes ookik kan niet kiezen!
ik zit hier echt met het water in mijn mondquote:
deeeeeeelicious op een tè-tè-tè-Dora manier? ( voor de vroege kindernet kijkers)quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:35 schreef Cybart het volgende:
ik heb net om 10 uur nog lekker tournedo's staan bakken.... (met rode wijn saus)
deeeeeeelicious
aardbei meloen.... 2 stuks fruit dan houd je het een stuk langer uit!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:27 schreef petre86 het volgende:
ik zit in een dillemma..
[[url=http://img150.echo.cx/img150/6332/borden4bz.th.jpg]afbeelding][/URL]
welk bord moet ik als eerste aan beginnen?
( de aardbeien ruiken fantastisch! maar de bokkepootjes ookik kan niet kiezen!
mmmm, dat ken ik dan weer niet...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
deeeeeeelicious op een tè-tè-tè-Dora manier? ( voor de vroege kindernet kijkers)
Veel plezierquote:
Ja, en nu zijn we helemaal uitgeputquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:58 schreef Excess_All het volgende:
wat een stilte, hebben jullie ook allemaal braaf gestemd
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:01 schreef Weemz het volgende:
hallo...
... zie je een leuke jongen... kom je achter zijn email (hij zit op dezelfde uni)... hoor je van andere mensen dat zij overtuigd zijn dat 'ie op jongens valt... stuur je een mail... krijg je een email terug.... ïk vind het dapper maar kan je helaas niet helpen"...![]()
Zo heeft er ook ooit eens iemand contact met me gezochtquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:01 schreef Weemz het volgende:
hallo...
... zie je een leuke jongen... kom je achter zijn email (hij zit op dezelfde uni)... hoor je van andere mensen dat zij overtuigd zijn dat 'ie op jongens valt... stuur je een mail... krijg je een email terug.... "ik vind het dapper maar kan je helaas niet helpen"...![]()
ik vind het wel heel schattig!!! koester dat maar hij had ook niks kunnen laten horen of je verrot schelde?!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:01 schreef Weemz het volgende:
hallo...
"ik vind het dapper maar kan je helaas niet helpen"...![]()
erg is dat he !quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:01 schreef Weemz het volgende:
hallo...
... zie je een leuke jongen... kom je achter zijn email (hij zit op dezelfde uni)... hoor je van andere mensen dat zij overtuigd zijn dat 'ie op jongens valt... stuur je een mail... krijg je een email terug.... "ik vind het dapper maar kan je helaas niet helpen"...![]()
Aww. *knuffel geef* Arme jij.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:01 schreef Weemz het volgende:
hallo...
ook voor jou loopt er een paard rondquote:
Krijgt Shrek visioenen...quote:
en je kon hem wel helpen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:03 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Zo heeft er ook ooit eens iemand contact met me gezocht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |