Exit polls... Ik hecht meer waarde aan de officiële telling. Dat zal ook wel 'TEGEN' zijn, maar ik wil weten met hoeveel.quote:
Boeie...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:05 schreef tech het volgende:
[..]
Exit polls... Ik hecht meer waarde aan de officiële telling. Dat zal ook wel 'TEGEN' zijn, maar ik wil weten met hoeveel.
Het is niet te volgen inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:05 schreef Vlarp het volgende:
Wel grappig dat CNN de NOS rechtstreeks overneemt en op bagger manier nasynchroniseert
Je hebt gewoon verloren.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:05 schreef tech het volgende:
Exit polls... Ik hecht meer waarde aan de officiële telling. Dat zal ook wel 'TEGEN' zijn, maar ik wil weten met hoeveel.
niet iedereen is het zelfde alsquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat wordt dus even naar de wc toe.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hellbent
Een gay slasher horror movie
Ik vind het een beetje dom dat 63% tegen heeft gestemd, maar het is niet dat we ineens een 3e wereldland worden. Wel jammer dat m'n "voor" stem niet geholpen heeftquote:
www.afff.nlquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en waar kan je die lenen, huren, kopen, kijken ect?!!
alhoewel meestal van die homo films zo slecht zijn......![]()
Ik vind het verstandig dat zo'n hoog percentage tegen heeft gestemd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind het een beetje dom dat 63% tegen heeft gestemd, maar het is niet dat we ineens een 3e wereldland worden. Wel jammer dat m'n "voor" stem niet geholpen heeft
Nee, ik geloof Donner En JP. we storten in een diep dal nuquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind het verstandig dat zo'n hoog percentage tegen heeft gestemd..
Nee, dat is leuk voor de Internationale kijkersquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CNN is leuker ja!
Who voted JA?
Who voted NEE?
alsof we Yes en No niet snappen
aaahquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat is leuk voor de Internationale kijkers
Wel irritant dat het beelden in NTSC formaat zijn die weer naar PAL worden gezet, vreselijk lage beeldkwaliteit en van dat vegerige beeld..
En weer cliché bruggetjes en fietsen, en standaard Hollandse dingetjes...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CNN is leuker ja!
Who voted JA?
Who voted NEE?
alsof we Yes en No niet snappen
Goedgelovige mensen moeten er ook zijn...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:20 schreef Vlarp het volgende:
Nee, ik geloof Donner En JP. we storten in een diep dal nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |