Gaaf!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Morgen komt 'r een gozer om te kijken wat er allemaal moet worden opgeknapt, dat gaan we dan dit weekend ws doen en nog een week komt'ie weer om ff te helpen met overhuizen!!
Echt.... ik stond er vanmiddag voor het eerst helemaal alleen.... en ik ben 'r nog geen vijf minuten of er kwam al een boot voorbij![]()
quote:
Hey!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
joeppie
... ik leef ook vaak 's nachts!!
volgens mij ben je toch stiekum homo..... een asielzoeker die hier leest?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:43 schreef error het volgende:
[..]
Hey!
Dat hoort bij de inburgeringscursus, hoor!![]()
Die zijn bij XMN8R tegen betaling te verkrijgenquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:42 schreef creno het volgende:
foto van error aub ?!
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:43 schreef error het volgende:
[..]
Hey!
Dat hoort bij de inburgeringscursus, hoor!![]()
Betaling? Ik heb ze gratis gekregen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:44 schreef error het volgende:
[..]
Die zijn bij XMN8R tegen betaling te verkrijgen
mag dat lieve huisgenootje nog eens op de koffie komen? of allen als ze dat zelf afwast hahaquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Morgen komt 'r een gozer om te kijken wat er allemaal moet worden opgeknapt, dat gaan we dan dit weekend ws doen en nog een week komt'ie weer om ff te helpen met overhuizen!!
Echt.... ik stond er vanmiddag voor het eerst helemaal alleen.... en ik ben 'r nog geen vijf minuten of er kwam al een boot voorbij![]()
XMN8R mag naar eigen blieven en goedvinden de prijs en de betalingsvorm vaststellenquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Betaling? Ik heb ze gratis gekregen.
Nou ja, gratis...
Ze ken een plastic bekertje krijgequote:Op woensdag 1 juni 2005 00:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mag dat lieve huisgenootje nog eens op de koffie komen? of allen als ze dat zelf afwast haha![]()
je asiel is toch goed gekeurd?! daar heeft heel nederland aan mee betaald...quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:44 schreef error het volgende:
[..]
Die zijn bij XMN8R tegen betaling te verkrijgen
En dat doet ie dus ook.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:46 schreef error het volgende:
[..]
XMN8R mag naar eigen blieven en goedvinden de prijs en de betalingsvorm vaststellen
Leeg. Uiteraard.quote:
Daar heb ik nou helemaal nooit last van.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:49 schreef creno het volgende:
hmmm ik krijg allemaal virtuele kussen van latijns-amerikaanse kerels....
die ze mee naar huis moet nemen en iedere keer als ze weer komt dat zelfde bekertje mee nemen hahaquote:
ik krijg van iedereen kussenquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar heb ik nou helemaal nooit last van..
je mag ze hebben hoor, deze latino's komen niet uit een J.LO clipje !quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar heb ik nou helemaal nooit last van..
Truste!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:53 schreef creno het volgende:
en nu ga ik slapen
En daarna zelf afwassen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En een doekje erbij, tegen het kwijlen
Ow.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:52 schreef creno het volgende:
[..]
je mag ze hebben hoor, deze latino's komen niet uit een J.LO clipje !
je bent douchen!!! wie liegt er hier nu eigelijk!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:53 schreef creno het volgende:
en nu ga ik slapen
Wordt er hier gelogen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je bent douchen!!! wie liegt er hier nu eigelijk!!!![]()
Onder de douche. Dat is eens wat anders dan op de wc.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je bent douchen!!! wie liegt er hier nu eigelijk!!!![]()
.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Onder de douche. Dat is eens wat anders dan op de wc.
Creno houdt van afwisseling. [afbeelding].
quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:02 schreef Waxxer het volgende:
Dat zou voor mij een dra-ma zijn, als familie van mij op hetzelfde forum zou zitten - laat staan hetzelfde topic!! Echt....![]()
gelukkig weten mijn broer en ik bijna alles van elkaar.... we hebben dezelfde vrienden en we gaan samen op stap dus.... ik zie het probleem niet...quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:02 schreef Waxxer het volgende:
Dat zou voor mij een dra-ma zijn, als familie van mij op hetzelfde forum zou zitten - laat staan hetzelfde topic!! Echt....![]()
Ja maar dat bedoel ik ook niet!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gelukkig weten mijn broer en ik bijna alles van elkaar.... we hebben dezelfde vrienden en we gaan samen op stap dus.... ik zie het probleem niet...
wij zijn niet de broertjes die elkaar niet kunnen luchten of zien en elkaar in elkaar vechten die tijd is pasé
bijdehand ik.....?quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:06 schreef Waxxer het volgende:
Ow
Hallo!!
Ja maar stel, ik bedoel, denk je lekker even te hangen en de grootste waanzin op het Internet te kunnen zetten zonder gedoe, en dan kwebbelt er de hele tijd een bijdehand figuur met je mee
Volgens mij zijn er wel een paar mensen uit Z. die weten dat ik ben wie ik ben zonder dat ik dat weet dat zij dat weten en meelezenHoi, voor hen!
Láát je ook eens gaan!
echt waar vermoorden dat is een serieuze zaak ik ga Peter .R de Vries een brief schrijven!quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik ook niet!!![]()
Ik bedoel het in mijn eigen situatie
Ze vermoorden me thuis
ja maar over jou ga ik geen brief schrijven?!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:15 schreef Waxxer het volgende:
Nog een week extra in dít huis en ik ben zelf een bloedlustige moordmachine, KP....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |