even een lurkvraagje:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:47 schreef creno het volgende:
[snip]
LOL doet me denken aan m'n ex-vriend. Zijn 2 broertjes waren ook homo. Ik had het toen echt te doen met z'n ouders!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef error het volgende:
[..]
even een lurkvraagje:
begrijp ik goed dat jij en je broertje homowzijn?
dat klopt ja !quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef error het volgende:
[..]
even een lurkvraagje:
ja jij toch ook homoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef error het volgende:
[..]
even een lurkvraagje:
ja, feauteau dus!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[die doe ik niet thuis heb mijn vaste sex vriendje]
you read my mindquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:55 schreef xman het volgende:
[..]
LOL doet me denken aan m'n ex-vriend. Zijn 2 broertjes waren ook homo. Ik had het toen echt te doen met z'n ouders!![]()
Ik heb de fotows nog nie gezien, dus nog niet erg SHOCKED.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja jij toch ook homo
ik ben ho en hij is mo![]()
je beide homo erg voor onze ouders he!!
en we hebben ook nog een zusje .... en nee dies geen homo maar hetero maar heeft al een kind op haar 22 SHOCKED???![]()
nee .. jammer![]()
You've could have fooled me!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:02 schreef error het volgende:
[..]
Ik heb de fotows nog nie gezien, dus nog niet erg SHOCKED.
maar dat kan natuurlijk altijd nog komen.
en ik ben geen homo
jij bent zo'n twijfelaar...nog in de kast? zo van ff kijken wat ze te vertellen hebben en dan als de tijd rijp is ga je het ook vertellen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:02 schreef error het volgende:
[..]
Ik heb de fotows nog nie gezien, dus nog niet erg SHOCKED.
maar dat kan natuurlijk altijd nog komen.
en ik ben geen homo
tja, een beetje acteur kan overal voor doorgaanquote:
speciaal voor jou danquote:
o, jij herkent twijfelaars? En, wat vind je van mij?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij bent zo'n twijfelaar...nog in de kast? zo van ff kijken wat ze te vertellen hebben en dan als de tijd rijp is ga je het ook vertellen?of
![]()
Ja hoi.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[afbeelding]
Wie is da?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij bent zo'n twijfelaar...nog in de kast? zo van ff kijken wat ze te vertellen hebben en dan als de tijd rijp is ga je het ook vertellen?of
![]()
Volgens de logica van de voorgaande posts zou dit het neukvriendje moeten zijnquote:
Hijs zo'n goeie acteur dattie naar een eiland is verkast met z'n fok!vriendje. En ze leefden nog lang en gelukkig!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:10 schreef error het volgende:
[..]
Volgens de logica van de voorgaande posts zou dit het neukvriendje moeten zijn
Geilquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[afbeelding]
Ok en wat is z'n nummer?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
![]()
tien punten voor de niet homo onder ons!
jij dat was al lang en breed bekend toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
o, jij herkent twijfelaars? En, wat vind je van mij?
Ja, maar ze kwamen ook af en toe nog terug. Zo ver is Vlieland nou ook weer nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:11 schreef xman het volgende:
[..]
Hijs zo'n goeie acteur dattie naar een eiland is verkast met z'n fok!vriendje. En ze leefden nog lang en gelukkig!
ja ach... misschien twijfel jij bij mijquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij dat was al lang en breed bekend toch?![]()
haha geef me jou nummer maar geef ik het wel aan hem door!quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:13 schreef error het volgende:
[..]
Ja, maar ze kwamen ook af en toe nog terug. Zo ver is Vlieland nou ook weer niet![]()
Twijfel jij aan het vertellen of aan het geheel?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
o, jij herkent twijfelaars? En, wat vind je van mij?
Oi!quote:
nee hoor na die pijpbeurt van twee weken terug zijn mijn twijfels weg gevaagd als sneeuw voor de zon!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:13 schreef woutabest het volgende:
[..]
ja ach... misschien twijfel jij bij mijinteressant om te weten
tsja, ehh...quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:15 schreef error het volgende:
[..]
Twijfel jij aan het vertellen of aan het geheel?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee hoor na die pijpbeurt van twee weken terug zijn mijn twijfels weg gevaagd als sneeuw voor de zon!![]()
Tsja, tis geen W. natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:16 schreef creno het volgende:
hahaha iedereen doet
ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom
je weet niet eens waar je aan twijfelt?quote:
word aan gewerkt, ff geduldquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:16 schreef error het volgende:
Hebben jullie ook een gezellige broertjes foto?
en dankjewelquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:17 schreef error het volgende:
[..]
je weet niet eens waar je aan twijfelt?
Poeh, je hebt nog een lange weg te gaan
Ow, was niet lullig bedoeld hoor, maar wel gemeend.quote:
dat die een eind gaat wegrotten ofzo met zun "kleuter/relnichterig/ ik wil wel ik wil niet" -gedrag !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |