even een lurkvraagje:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:47 schreef creno het volgende:
[snip]
LOL doet me denken aan m'n ex-vriend. Zijn 2 broertjes waren ook homo. Ik had het toen echt te doen met z'n ouders!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef error het volgende:
[..]
even een lurkvraagje:
begrijp ik goed dat jij en je broertje homowzijn?
dat klopt ja !quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef error het volgende:
[..]
even een lurkvraagje:
ja jij toch ook homoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef error het volgende:
[..]
even een lurkvraagje:
ja, feauteau dus!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[die doe ik niet thuis heb mijn vaste sex vriendje]
you read my mindquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:55 schreef xman het volgende:
[..]
LOL doet me denken aan m'n ex-vriend. Zijn 2 broertjes waren ook homo. Ik had het toen echt te doen met z'n ouders!![]()
Ik heb de fotows nog nie gezien, dus nog niet erg SHOCKED.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja jij toch ook homo
ik ben ho en hij is mo![]()
je beide homo erg voor onze ouders he!!
en we hebben ook nog een zusje .... en nee dies geen homo maar hetero maar heeft al een kind op haar 22 SHOCKED???![]()
nee .. jammer![]()
You've could have fooled me!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:02 schreef error het volgende:
[..]
Ik heb de fotows nog nie gezien, dus nog niet erg SHOCKED.
maar dat kan natuurlijk altijd nog komen.
en ik ben geen homo
jij bent zo'n twijfelaar...nog in de kast? zo van ff kijken wat ze te vertellen hebben en dan als de tijd rijp is ga je het ook vertellen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:02 schreef error het volgende:
[..]
Ik heb de fotows nog nie gezien, dus nog niet erg SHOCKED.
maar dat kan natuurlijk altijd nog komen.
en ik ben geen homo
tja, een beetje acteur kan overal voor doorgaanquote:
speciaal voor jou danquote:
o, jij herkent twijfelaars? En, wat vind je van mij?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij bent zo'n twijfelaar...nog in de kast? zo van ff kijken wat ze te vertellen hebben en dan als de tijd rijp is ga je het ook vertellen?of
![]()
Ja hoi.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[afbeelding]
Wie is da?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij bent zo'n twijfelaar...nog in de kast? zo van ff kijken wat ze te vertellen hebben en dan als de tijd rijp is ga je het ook vertellen?of
![]()
Volgens de logica van de voorgaande posts zou dit het neukvriendje moeten zijnquote:
Hijs zo'n goeie acteur dattie naar een eiland is verkast met z'n fok!vriendje. En ze leefden nog lang en gelukkig!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:10 schreef error het volgende:
[..]
Volgens de logica van de voorgaande posts zou dit het neukvriendje moeten zijn
Geilquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[afbeelding]
Ok en wat is z'n nummer?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
![]()
tien punten voor de niet homo onder ons!
jij dat was al lang en breed bekend toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
o, jij herkent twijfelaars? En, wat vind je van mij?
Ja, maar ze kwamen ook af en toe nog terug. Zo ver is Vlieland nou ook weer nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:11 schreef xman het volgende:
[..]
Hijs zo'n goeie acteur dattie naar een eiland is verkast met z'n fok!vriendje. En ze leefden nog lang en gelukkig!
ja ach... misschien twijfel jij bij mijquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij dat was al lang en breed bekend toch?![]()
haha geef me jou nummer maar geef ik het wel aan hem door!quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:13 schreef error het volgende:
[..]
Ja, maar ze kwamen ook af en toe nog terug. Zo ver is Vlieland nou ook weer niet![]()
Twijfel jij aan het vertellen of aan het geheel?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
o, jij herkent twijfelaars? En, wat vind je van mij?
Oi!quote:
nee hoor na die pijpbeurt van twee weken terug zijn mijn twijfels weg gevaagd als sneeuw voor de zon!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:13 schreef woutabest het volgende:
[..]
ja ach... misschien twijfel jij bij mijinteressant om te weten
tsja, ehh...quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:15 schreef error het volgende:
[..]
Twijfel jij aan het vertellen of aan het geheel?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee hoor na die pijpbeurt van twee weken terug zijn mijn twijfels weg gevaagd als sneeuw voor de zon!![]()
Tsja, tis geen W. natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:16 schreef creno het volgende:
hahaha iedereen doet
ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom
je weet niet eens waar je aan twijfelt?quote:
word aan gewerkt, ff geduldquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:16 schreef error het volgende:
Hebben jullie ook een gezellige broertjes foto?
en dankjewelquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:17 schreef error het volgende:
[..]
je weet niet eens waar je aan twijfelt?
Poeh, je hebt nog een lange weg te gaan
Ow, was niet lullig bedoeld hoor, maar wel gemeend.quote:
dat die een eind gaat wegrotten ofzo met zun "kleuter/relnichterig/ ik wil wel ik wil niet" -gedrag !quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:20 schreef creno het volgende:
dat die een eind gaat wegrotten ofzo met zun "kleuter/relnichterig/ ik wil wel ik wil niet" -gedrag !
Punten! Scores! Posities! Rugnummers!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja ..... ik ben met hem al verder geweest dan Creno met heel die W![]()
quote:Nou,
Ehm, ik ben Alex, 18 jaar.. ik ben model.. ik heb zelfs bij Kenzo gewerkt(!)..
Hoge IQ,tweetalig(Engels ook moedertaal)
ik ben heel artistiek en creatief.(maak kleding en computer graphics, video clips enzovoort.)
ik weet veel voor mijn leeftijd.Mensen zeggen dat ik speciaal ben, nou ja, let's believe in it then!(blush)
ik weet het zelf wel beter natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:20 schreef error het volgende:
[..]
Ow, was niet lullig bedoeld hoor, maar wel gemeend.![]()
zoek op gay.nl omg roermond en u zult vinden.....quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oi!.
Er staat bij "speciaal voor jou" That's me..
Maarum... wat is z'n nummer?.
Hartelijk dank!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
de middelste is crenorechts is keizerpinguin
ikke dus
![]()
Ik wel iig.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:23 schreef woutabest het volgende:
het valt me overigens op dat veel mensen in dit topic voor de grondwet gaan stemmen...
wat zeg je nu????? heb ik net tegen W gezegt dat hij hier eens mee moet lezen leuk!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:20 schreef creno het volgende:
[..]
dat die een eind gaat wegrotten ofzo met zun "kleuter/relnichterig/ ik wil wel ik wil niet" -gedrag !
Ik wou wel gaan stemmen, maar ik kreeg vandaag te horen dat ik te laat wasquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:23 schreef woutabest het volgende:
het valt me overigens op dat veel mensen in dit topic voor de grondwet gaan stemmen...
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:16 schreef error het volgende:
Hebben jullie ook een gezellige broertjes foto?
is dat zo?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:23 schreef woutabest het volgende:
Kijk! dat is het soort fotows waar ik op zit te wachtenquote:
het is vandaag 1 juni dus je kan vanaf morgen ochtend tot 9 uur stemmen hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:25 schreef error het volgende:
[..]
Ik wou wel gaan stemmen, maar ik kreeg vandaag te horen dat ik te laat was
dus symbolisch je oproepkaart verbranden heeft ook geen nut meer?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:25 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik wel iig.
Ik ben alleen mijn oproepkaart kwijtgeraakt maar ik heb begrepen dat je zonder ook alsnog kunt stemmen, als je identificatie meeneemt.
Ik was niet aanwezig om mijn kaart in ontvangst te kunnen nemenquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:25 schreef error het volgende:
[..]
Ik wou wel gaan stemmen, maar ik kreeg vandaag te horen dat ik te laat was
ppfff nog niet verhuist?!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
Oh gut meiden, me internet doed het noch!
JOEHOE!!!!HALLOOOO???
nog redelijk dichtbij ook nogquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:23 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zoek op gay.nl omg roermond en u zult vinden.....
nee, het is 31 mei en ik had me ergens in maart moeten aanmelden, maar dat kon toen nog nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
het is vandaag 1 juni dus je kan vanaf morgen ochtend tot 9 uur stemmen hoor!![]()
Heeft creno daar nou een matje?quote:
tja de waarheid zal hard aankomen bij hem !quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wat zeg je nu????? heb ik net tegen W gezegt dat hij hier eens mee moet lezen leuk!!!![]()
iedereen krijgt een stemgevalletje thuis gestuurt hoor?!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:29 schreef error het volgende:
[..]
nee, het is 31 mei en ik had me ergens in maart moeten aanmelden, maar dat kon toen nog niet
Hallo Z.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
Oh gut meiden, me internet doed het noch!
JOEHOE!!!!HALLOOOO???
ik had een matje ja ! maar wat je op de foto ziet is een meisje verstopt achter me ! zooo lang was ie niet hoorquote:
Quick thinking!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
iedereen krijgt een stemgevalletje thuis gestuurt hoor?!
of ben je asielzoeker?
Zeker weten?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:31 schreef creno het volgende:
[..]
ik had een matje ja ! maar wat je op de foto ziet is een meisje verstopt achter me ! zooo lang was ie niet hoor
Het zal je broer maar wezen.quote:
Ben je sneller, dan ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Poes, ik heb net de sleutelssinds vandaag joh!!!
Hey!!!
Ja, je hebt maar een klein groepje ervaren volspammers nodigquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:34 schreef woutabest het volgende:
als we zo doorgaan is dit topic voor 9en weer dicht
quote:
Test 1-2 naar V.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hallo Z.
Kom binnen Z.
We horen uit luid en duidelijk.
Over.
Helaas zijn die nu afwezig.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:35 schreef error het volgende:
[..]
Ja, je hebt maar een klein groepje ervaren volspammers nodig
dan kan je het best mij gebruiken!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:35 schreef error het volgende:
[..]
Ja, je hebt maar een klein groepje ervaren volspammers nodig
Morgen komt 'r een gozer om te kijken wat er allemaal moet worden opgeknapt, dat gaan we dan dit weekend ws doen en nog een week komt'ie weer om ff te helpen met overhuizenquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:34 schreef error het volgende:
[..]
Ben je sneller, dan ik![]()
Ben je al aan het sjouwen?
omdat leuke mensen 's nachts leven :pquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:38 schreef creno het volgende:
waarom begint het hier nu pas te lopen, net op het punt dat ik naar mijn bed wil...
Hulptroepen zijn ingeschakeld. Ik herhaal: hulptroepen zijn ingeschakeld. Verwachte aankomst 900 uur. Over.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Test 1-2 naar V.
Test 1-2 naar V.
Connectie loopt op haar laatste adem.
Bericht overgekomen. Begrepen. Morgen is basta. Danku voor uw bericht, V.-crew. Over.
Er is een verschil tussen volspammen en baggeren.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:38 schreef woutabest het volgende:
[..]
dan kan je het best mij gebruiken!
alleen is het dan geen leuke discussie
yeah babyquote:
pff heb vaak zat tot laat zitten chatten hoor, dus ik ben leukquote:
DP heeft klonen?! Nee toch?!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:40 schreef keizerpinguin het volgende:
Even voor alle duidelijkheid als er straks weer eens nieuwe personen op het forum komen en me belachelijk gaan maken is dat de president weer met kloon alleen omdat ik hem niet in mijn msn lijst wil hebben!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |