Volgens de logica van de voorgaande posts zou dit het neukvriendje moeten zijnquote:
Hijs zo'n goeie acteur dattie naar een eiland is verkast met z'n fok!vriendje. En ze leefden nog lang en gelukkig!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij bent zo'n twijfelaar...nog in de kast? zo van ff kijken wat ze te vertellen hebben en dan als de tijd rijp is ga je het ook vertellen?of
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:10 schreef error het volgende:
[..]
Volgens de logica van de voorgaande posts zou dit het neukvriendje moeten zijn
Geilquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[afbeelding]
Ok en wat is z'n nummer?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
![]()
tien punten voor de niet homo onder ons!
jij dat was al lang en breed bekend toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
o, jij herkent twijfelaars? En, wat vind je van mij?
Ja, maar ze kwamen ook af en toe nog terug. Zo ver is Vlieland nou ook weer nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:11 schreef xman het volgende:
[..]
Hijs zo'n goeie acteur dattie naar een eiland is verkast met z'n fok!vriendje. En ze leefden nog lang en gelukkig!
ja ach... misschien twijfel jij bij mijquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij dat was al lang en breed bekend toch?![]()
haha geef me jou nummer maar geef ik het wel aan hem door!quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:13 schreef error het volgende:
[..]
Ja, maar ze kwamen ook af en toe nog terug. Zo ver is Vlieland nou ook weer niet![]()
Twijfel jij aan het vertellen of aan het geheel?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
o, jij herkent twijfelaars? En, wat vind je van mij?
Oi!quote:
nee hoor na die pijpbeurt van twee weken terug zijn mijn twijfels weg gevaagd als sneeuw voor de zon!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:13 schreef woutabest het volgende:
[..]
ja ach... misschien twijfel jij bij mijinteressant om te weten
tsja, ehh...quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:15 schreef error het volgende:
[..]
Twijfel jij aan het vertellen of aan het geheel?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee hoor na die pijpbeurt van twee weken terug zijn mijn twijfels weg gevaagd als sneeuw voor de zon!![]()
Tsja, tis geen W. natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:16 schreef creno het volgende:
hahaha iedereen doet
ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom
je weet niet eens waar je aan twijfelt?quote:
word aan gewerkt, ff geduldquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:16 schreef error het volgende:
Hebben jullie ook een gezellige broertjes foto?
en dankjewelquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:17 schreef error het volgende:
[..]
je weet niet eens waar je aan twijfelt?
Poeh, je hebt nog een lange weg te gaan
Ow, was niet lullig bedoeld hoor, maar wel gemeend.quote:
dat die een eind gaat wegrotten ofzo met zun "kleuter/relnichterig/ ik wil wel ik wil niet" -gedrag !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |