ja welke??quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:47 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje was vroeger fan van 2 unlimited :p
"vroeger"quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja welke??
deze de enige echte?!
[afbeelding]
of de neppers?!
[afbeelding]
deze twee ganzen?!![]()
Ik luisterde in die tijd naar de beegees en whitney houston. Ik vond House maar baggerquote:
ray slijgaard en anita doth!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:57 schreef petre86 het volgende:
ray en anita doth!
Ik heb m hier liggen..quote:
rippen rippen!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m hier liggen..
Zal k m rippen?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen....Heb slecht geslapen.....viel ik eindelijk in slaap, maakte m'n vriendje me wakker....om te zeggen dat tie niet kon slapen...
Toen zijn we maar wat anders gaan doen.
Speelt hij dan ook WOW?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:31 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen....Heb slecht geslapen.....viel ik eindelijk in slaap, maakte m'n vriendje me wakker....om te zeggen dat tie niet kon slapen...
Toen zijn we maar wat anders gaan doen.
eigenlijk zou je met WOW ook moete kunnen doen dat je net als bij de powerrangers 1 heel groot ding wordt..quote:
Ja, klopt... Deze week loopt wat anders dan anders... Daarom heb ik na een poos op mijn werk toch maar mijn ochtend-TVP geplaatstquote:
Neuh en das best wel jammer....aan de andere kant om nou de hele tijd met computers te gaan slepen om de ene keer bij hem thuis te gaan spelen en dan de andere keer bij mij is ook zo vervelend.quote:
He nee hoor...Ben namelijk erg tevreden dat ik niet smaen hoef te werken als ik dat nie wil....daarom ben ik ook van FFXI over gestapt naar WOW...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
eigenlijk zou je met WOW ook moete kunnen doen dat je net als bij de powerrangers 1 heel groot ding wordt..een grote robot
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |