Maar sgatje.. iemand had thc in me cola gedaan... ik hoorde het later ook pas.....quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nu geloof ik je helemaal niet meer![]()
Ik duw je dan wel op 2 plekkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
@ tear: als je me naar huis duwt, vind ik dat natuurlijk wel leuk (als je dat bedoelt met achter me aan lopen)
Heb je het nou over een rolstoel?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
@ tear: als je me naar huis duwt, vind ik dat natuurlijk wel leuk (als je dat bedoelt met achter me aan lopen)
waar duwt hij dan meequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Harddrugsquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Maar sgatje.. iemand had thc in me cola gedaan... ik hoorde het later ook pas.....![]()
@ snoppie... mja zachtjes aan je oorlelletje knabbelen zoals laatst
Zeg, ga even ergens anders cybersex praktiserenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Maar sgatje.. iemand had thc in me cola gedaan... ik hoorde het later ook pas.....![]()
als het moet wel, maar niet voor m'n plezierquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:24 schreef Megter het volgende:
Dus jij slaat mannen Geitje?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:24 schreef Megter het volgende:
Dus jij slaat mannen Geitje?
hard bijten lukt me ook nog welquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:24 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
als het moet wel, maar niet voor m'n plezier![]()
ho eens.... zo zijn wij nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ga even ergens anders cybersex praktiseren![]()
Jij hebt je kruid verschoten bij goddess nu is het mijn beurtquote:
mooiquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:26 schreef Megter het volgende:
[..]
ik doe niet aan fysiek geweld jegens vrouwen
ik vind je wel leuk enzo, maar niet als je achter me rug om met anderen aanpapt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ookal zo gezelligquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:26 schreef Ballicious het volgende:
De baas een zijn vrouw hebben weer eens ruzie.
en die muis dan..... maak wel een forum voor jullie aanquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij hebt je kruid verschoten bij goddess nu is het mijn beurt![]()
gewoon jaloersquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zag duidelijk termen als:
"Zachtjes aan oorlelletjes knabbelen"
En:
"hard bijten"
![]()
Zal ik bij je komen zitten in dat hoekje, dan kan ik je verwennenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vind je wel leuk enzo, maar niet als je achter me rug om met anderen aanpapt.
ik ga nu ff in een hoekje zitten wenen
zelfs ik vind 'm niet leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
en die muis dan..... maak wel een forum voor jullie aan
www.hamele.nl
doen we ook niet hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor, maak je om mij geen zorgen.
jij komt wel aan je trekken?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor, maak je om mij geen zorgen.
kzat te twijfelen of ik vouwen niet moest veranderen in: "van het andere geslacht"...quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:29 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik doe ook niet aan fysiek geweld jegens vrouwen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:30 schreef Megter het volgende:
[..]
kzat te twijfelen of ik vouwen niet moest veranderen in: "van het andere geslacht"...
Ja dus
jah sorry, ik ben nou eenmaal onnavolgbaarquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooowhh, wacht even. Bedoelde je dat..![]()
Ik bedoelde dat ik geen getuige wil zijn van jullie sexuele uitspattingen.quote:
zoals altijd...quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik geen getuige wil zijn van jullie sexuele uitspattingen.
En dat wordt meteen vertaald als "Ik zou niet aan mn trekken komen"![]()
Ok bij deze.... ik ga alleen voor jou... jij hebt echt iets los gemaakt bij mij.... (o.a. me gulp ) ....quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vind je wel leuk enzo, maar niet als je achter me rug om met anderen aanpapt.
ik ga nu ff in een hoekje zitten wenen
mee eens....quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik geen getuige wil zijn van jullie sexuele uitspattingen.
En dat wordt meteen vertaald als "Ik zou niet aan mn trekken komen"![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ok bij deze.... ik ga alleen voor jou... jij hebt echt iets los gemaakt bij mij.... (o.a. me gulp ) ....
De liefde die jij mij hebt gegeven is onbeschrijfbaar... hoe ik dit ooit heb kunnen doen.. dronken of niet...
mijn hart doet pijn... mijn liefde voor jou is zo sterk... daar kan niemand meer tussen komen....
Om dit te bevestigen.. wil ik jje vragen om met mij in het huwelijksbootje te stappen....
Geen andere vrouw komt nog tussen ons in
[b]O[b/]nze relatie nu is nog maar het begin
[b]D[b/]aar wij laten in het huwelijksbootje stappen
[b]D[b/]aarom is het zonde zo iets moois af te kappen
[b]E[b/]n mijn liefde deel ik met jou alleen
[b]S[b/]amen leuke dingen doen... ik wil overal met je heen
[b]S[b/]amen zijn met jou is mijn wens
Dat had je maar moeten verzinnen voodat je vreemdgingquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ok bij deze.... ik ga alleen voor jou... jij hebt echt iets los gemaakt bij mij.... (o.a. me gulp ) ....
De liefde die jij mij hebt gegeven is onbeschrijfbaar... hoe ik dit ooit heb kunnen doen.. dronken of niet...
mijn hart doet pijn... mijn liefde voor jou is zo sterk... daar kan niemand meer tussen komen....
Om dit te bevestigen.. wil ik jje vragen om met mij in het huwelijksbootje te stappen....
volgens mij heb je hier meer ervaring meequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
bijna goedquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Onze relatie nu is nog maar het begin
Daar wij laten in het huwelijksbootje stappen
Daarom is het zonde zo iets moois af te kappen
En mijn liefde deel ik met jou alleen
Samen leuke dingen doen... ik wil overal met je heen
Samen zijn met jou is mijn wens
hij was idd erg snel hiermee dus je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:33 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
volgens mij heb je hier meer ervaring mee![]()
Je bent hiermee veeel te laat. Om nog maar te zwijgen over de fouten die erin staanquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Onze relatie nu is nog maar het begin
Daar wij laten in het huwelijksbootje stappen
Daarom is het zonde zo iets moois af te kappen
En mijn liefde deel ik met jou alleen
Samen leuke dingen doen... ik wil overal met je heen
Samen zijn met jou is mijn wens
quote:
daar zit wat in....quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat had je maar moeten verzinnen voodat je vreemdging![]()
volgens mij had ie het gewoon klaar liggen en is ze de 8ste die hij ten huwelijk vraagtquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij was idd erg snel hiermee dus je hebt gelijk
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daar zit wat in....
om het goed te maken meot je snop slaan
Schatje jij bent de enige voor mij dat weet je tochquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daar zit wat in....
Hoe slecht ende belachelijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
jij hebt echt iets los gemaakt bij mij.... (o.a. me gulp ) ....
brood.. daar zit wat inquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daar zit wat in....
jaja ik ben bezig, maar liefde maakt blindquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]dat je daar intrapt valt me vies van je tegen.....
Geitje zeg hier nou eens wat van![]()
of hij heeft 'm pas na tig jaar afquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:35 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
volgens mij had ie het gewoon klaar liggen en is ze de 8ste die hij ten huwelijk vraagt![]()
snoppie -->quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daar zit wat in....
Het is inderdaad daarop wachten nuquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
let op nu komt het argument, ik sla geen vrouwen
Kom je kopje koffie drinken bij mij ?quote:
Heb je Balli z'n laskap nodig?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:36 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
jaja ik ben bezig, maar liefde maakt blind
jij mag ook nix zeggen, jij zit die muis onder te kwijlenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Schatje jij bent de enige voor mij dat weet je toch![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:36 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
jij mag ook nix zeggen, jij zit die muis onder te kwijlen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Dat is geen slijmen dat is alleen maar aardig zijn voor een newbie
Goddess is de enige in mijn leven![]()
Je wordt pot?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik denk dat ik mannen afschaf....
metro mannen, zoals draco en tearquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Het is allang 10 uur geweestquote:
Schatje, what about me ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
misschien moet ik eens in de vrouwenhoek gaan zoeken....
ja ik met reden.. maar jij geniet ervan zo te ziien..quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ja ik met reden.. maar jij geniet ervan zo te ziien..
@ goddess.... ey poepie wor bi kenne we met 3-tjes... misschien....![]()
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:41 schreef Diovarus het volgende:
topic vullers lijken jullie wel
fijn dat je ook bijdraagt eraanquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:41 schreef Diovarus het volgende:
Haal dat 01-06- ff weg in je sigquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:41 schreef Diovarus het volgende:
Kutnewbie van de dag : Diovarusquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:41 schreef Diovarus het volgende:
[..]
geef een foto van balliquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Mijn zusjes ook![]()
Ik heb alleen nog niets gekocht![]()
Maakt niet uit hoor, ik hoef geen cadeau van jequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Mijn zusjes ook![]()
Ik heb alleen nog niets gekocht![]()
Ho eens... tis een optie...quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Als je je beter in goddess dr leven had verdiept had je geweten dat ze niet aan trio's doet..... ze wil iemand voor zichzelf hebben en niet hoeven delen !!!
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zoals geitje al zei: geen metro mannen meer voor mij. ik hou het maar bij de werkmannen die bezweet thuis komen, met tattoo's enzo...
![]()
en dan lekker samen douchenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zoals geitje al zei: geen metro mannen meer voor mij. ik hou het maar bij de werkmannen die bezweet thuis komen, met tattoo's enzo...
![]()
heb ik dat ooit gezegdquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Als je je beter in goddess dr leven had verdiept had je geweten dat ze niet aan trio's doet..... ze wil iemand voor zichzelf hebben en niet hoeven delen !!!
Dan ben ik bang niet zoveel leuke dingen voor mijn verjaardag te krijgenquote:
2 vlamme tatoos op de kuiten ok? nipple piercing erbij en c'est moiquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
![]()
Dat zei je gister ook nog tegen snopprinsesquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ho eens... tis een optie...
als ik moet kiezen alleen goddess of 40 andere super mooie fotomodellen (:r) ..
dan kies ik zonder twijfel goddess.... en ja schatje je bent mooier als die super mooie modellen...![]()
hoi IJlien, we miste je alquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ging werken vandaag?
hello trouwens![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Dan ben ik bang niet zoveel leuke dingen voor mijn verjaardag te krijgen![]()
Goedendagquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
hello trouwens![]()
![]()
Nepstagiairquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:44 schreef tijgerwillie het volgende:
ben der ook weer eeeeen, jaja mag alweer om 12 uur naar huis
Ben aan het multitasken. Af en toe blaat ik weer wat onzinnigs, en de rest van de tijd ben ik hard aan het werk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
hello trouwens![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:44 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik heb ze andere dingen horen zeggen.![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
2 vlamme tatoos op de kuiten ok? nipple piercing erbij en c'est moi![]()
Ehm das bullshit... quote me maar danquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zei je gister ook nog tegen snopprinses
ahhhhquote:
goed hoor, slimme jongenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben aan het multitasken. Af en toe blaat ik weer wat onzinnigs, en de rest van de tijd ben ik hard aan het werk.
Hoe gaat het trouwens met je?
mijne een spijkerbroek en een shirtquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:45 schreef Megter het volgende:
[..]
Mijn werkkleding bestaat uit een 3/4 broek en t-shirt![]()
Nee, een klap op je hoofd.quote:
m'n vader laat ik voor me stemmen vanavondquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:46 schreef babba_ het volgende:
goedemorgen iedereen!!al mensen die gestemt hebben??
Nee je bent iemand die vreemdgaat dat is nog veel ergerquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ehm das bullshit... quote me maar dan
dude ik heb misschien een grote fout gemaakt.. maar ik ben geen leugenaar zoals jij![]()
we zullen zachtjes typenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:45 schreef IJlien het volgende:
[..]
ahhhhik ben allerlei papieren uit multomappen in dossierdozen aan t doen dus geen pc voor mij evenetjes! ben even stiekem op de laptop ssst.. dus kben ook zo weer weg! jitz gaat t nog een beetje op je stage?
ja maar jij bent geen werkman.... jij bent een bureaupikkiequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
2 vlamme tatoos op de kuiten ok? nipple piercing erbij en c'est moi![]()
16-11-1983 you do the mathquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:45 schreef Ballicious het volgende:
@ Draco, hoe oud ben jij nou eigenlijk?
yeah wat een eerquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:46 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ja je hebt een maand lange ban van fok! gewonnengefeliciteerd
rellen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee je bent iemand die vreemdgaat dat is nog veel erger
nope.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, een klap op je hoofd.![]()
Mag je ik trouwens een goede raad meegeven? Ook voor jou maken ze gips![]()
Slimme jongen?quote:
ik beun bij in het weekend?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja maar jij bent geen werkman.... jij bent een bureaupikkie
Het was sarcastisch bedoeld jitzquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Slimme jongen?![]()
Het gaat trouwens wel op mn stage. Wat wel grappig is, is dat mn 'begeleider' nog niets gezegd/gevraagd heeft over het resultaat. Zo 1,5 week voor het einde
Ik ga helemaal niet vreemdquote:
tear nie die had hier niemand..... buiten zijn verzonne relatie... ik ben helaas een grote fout begaanquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Slimme jongen?![]()
Het gaat trouwens wel op mn stage. Wat wel grappig is, is dat mn 'begelei ijder' nog niets gezegd/gevraagd heeft over het resultaat. Zo 1,5 week voor het einde
nee megter, ik meende t ..quote:
Ik ben rechtsquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je linkerhand telt ook als vreemdgaan![]()
hier niet, op sate saus welquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
tear nie die had hier niemand..... buiten zijn verzonne relatie... ik ben helaas een grote fout begaan
Werk ze nog vandaag.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:49 schreef IJlien het volgende:
[..]
nee megter, ik meende t ..
multitasken vind ik een mooi woord!naja jitz ik hoop dat het nog wel gaat lukken verder
ik ben er iig weer vandoor!
en vreemdgaan is fout!![]()
bye bye iedereen!
jitz![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:49 schreef babba_ het volgende:
maar uh jitz, jij zit dus gewoon 3 uur lang te F5en is het niet?
kort maar krachtigquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:49 schreef IJlien het volgende:
[..]
nee megter, ik meende t ..
multitasken vind ik een mooi woord!naja jitz ik hoop dat het nog wel gaat lukken verder
ik ben er iig weer vandoor!
en vreemdgaan is fout!![]()
bye bye iedereen!
c0mpleX![]()
http://www.hema.nl/site/HEMA-NL/FOTOSERVICE/default.aspxquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:49 schreef Ballicious het volgende:
Waar kan ik ergens foto's uploaden?
Tear komt op werkquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je linkerhand telt ook als vreemdgaan![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:50 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
http://www.hema.nl/site/HEMA-NL/FOTOSERVICE/default.aspx
Geitjequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:50 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
http://www.hema.nl/site/HEMA-NL/FOTOSERVICE/default.aspx
Vervang de naam Tear door Draco en je hebt het echte verhaal....quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Tear komt op werk
ey heb gister trio gehad![]()
collega's in koor: zo met wie
tear: link en rechts![]()
En zo is het.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:51 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ja dus? vreemdgaan bij jezelf thuis mag niet, en bij de buren in de tuin wel?
Nee vreemdgaan is foutquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:51 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ja dus? vreemdgaan bij jezelf thuis mag niet, en bij de buren in de tuin wel?
help bekende met verhuize somsquote:
ook in bedquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:52 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ga nooit vreemd, ken iedereen
www.imageshack.usquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:52 schreef Ballicious het volgende:
Maar goed, ik wil dus ergens wat foto's neer kunnen knallen, zodat ik hier het een en ander kan posten.
hoi hoiquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:52 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ga nooit vreemd, ken iedereen
Hoppa je bent goddess kwijt ga je meteen door naar de volgende ?quote:
she aint no victim... she's the chosen onequote:
Ik mag wel op de bruiloft komen he, want afterall heb ik je naar Fok! gesleept!quote:
ben ik haar kwijt ja.... ik dacht het niet hooorquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoppa je bent goddess kwijt ga je meteen door naar de volgende ?
dat heb je altijd bij die spanjaarden. die hebben teveel passie (lees: te korte spanningsboog)quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoppa je bent goddess kwijt ga je meteen door naar de volgende ?
Dus jij hebt dit alles veroorzaaktquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik mag wel op de bruiloft komen he, want afterall heb ik je naar Fok! gesleept!
En ik heb dit topic gemaakt dus dan mag ik ook komenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:54 schreef Megter het volgende:
[..]
ag ik krijg helemaal geen vergoedingquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:55 schreef Deedrieen het volgende:
Ik heb deze maand en vorige maand geenstagevergoeding gekregen terwijl me dit wel belooft is, ongeveer ¤250p/m. Ze geven voor dit argument dat ik me uurstrookje te laat heb ingeleverd, dit terwijl ik al aan het begin van vorige maand heb ingeleverd, en ze willen me niet meer uitbetalen voor deze maand. Maar me volgend maand alles uitbetalen. Maar ik heb het geld hard nodig en heb er wel op gerekent dat ik het zou krijgen. Nu zou ik graag weten of dit wel juist is hoe ze hier handelen, ze hebben wel een afspraak met mij gemaakt dat ik het krijg, en nu faalt hun administratie, waar ik nu de dupe van ben. Weet iemand of ik iets hiertegen kan beginnen??
Schatje ik blijf van jou houden hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat heb je altijd bij die spanjaarden. die hebben teveel passie (lees: te korte spanningsboog)
staat dat schriftelijk vast in een contract?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:55 schreef Deedrieen het volgende:
Ik heb deze maand en vorige maand geenstagevergoeding gekregen terwijl me dit wel belooft is, ongeveer ¤250p/m. Ze geven voor dit argument dat ik me uurstrookje te laat heb ingeleverd, dit terwijl ik al aan het begin van vorige maand heb ingeleverd, en ze willen me niet meer uitbetalen voor deze maand. Maar me volgend maand alles uitbetalen. Maar ik heb het geld hard nodig en heb er wel op gerekent dat ik het zou krijgen. Nu zou ik graag weten of dit wel juist is hoe ze hier handelen, ze hebben wel een afspraak met mij gemaakt dat ik het krijg, en nu faalt hun administratie, waar ik nu de dupe van ben. Weet iemand of ik iets hiertegen kan beginnen??
ik ben Nederlandsquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat heb je altijd bij die spanjaarden. die hebben teveel passie (lees: te korte spanningsboog)
heb je iets op papier staan? en dan nog is't betwijfelbaar, je hebt geen recht op een vergoeding...quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:55 schreef Deedrieen het volgende:
is goed jongenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:54 schreef Megter het volgende:
[..]
dat is mooi kut. volgens mij kan je hier niets tegen maken (heb het weleens met mn salaris gehad bij mn bijbaantje. kon er mooi op wachten)quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:55 schreef Deedrieen het volgende:
-knip-
Hoi, alles goed?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:55 schreef Deedrieen het volgende:
kan ik wat geld van je lenen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:55 schreef Deedrieen het volgende:
Als ik jou was zou ik even een je contract/cao even goed doorlezen of hier iets van in staat...quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:55 schreef Deedrieen het volgende:
dan ga je trouwenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:56 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
is goed jongen
ps volgende week vrijdag moet ik trouwens dus ben ik er savonds niet (die donderdag in ijzendijke ook niet)
ik denk dat ik het gewoon bij mijn eigen vriendje hou, mijn parketleggerquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Schatje ik blijf van jou houden hoor![]()
![]()
tuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En ik heb dit topic gemaakt dus dan mag ik ook komen
pff megter jij hebt het ook altijd druk, heb je wel tijd voor mij?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:56 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
is goed jongen
ps volgende week vrijdag moet ik trouwens dus ben ik er savonds niet (die donderdag in ijzendijke ook niet)
spanjool of niet... mijn liefde voor jou is eeuwig..quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Maar ik ben toch nog wel je Fok! vriendje dan he ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik denk dat ik het gewoon bij mijn eigen vriendje hou, mijn parketlegger
Zegt de econoom die zelf in een veel te dure ramvan rijdtquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even een je contract/cao even goed doorlezen of hier iets van in staat...
als het goed is heb je een stageovereenkomst gekregen... lees die ook even goed door...
je hebt getekend dus hun zijn verplicht uit te betalen... ik zou ook even naar de arbo bellen ervoor
ennuh tip: hou geen rekening met geld wat je nog niet hebt
Fworp?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:58 schreef Ballicious het volgende:
Fwirp
ze hebben aangegeven dat ze het gaan uitbetalen, alleen later door een administratieve fout. er kan dus niets tegen gedaan worden (ze komen hun afspraken wel na)quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even een je contract/cao even goed doorlezen of hier iets van in staat...
als het goed is heb je een stageovereenkomst gekregen... lees die ook even goed door...
je hebt getekend dus hun zijn verplicht uit te betalen... ik zou ook even naar de arbo bellen ervoor
ennuh tip: hou geen rekening met geld wat je nog niet hebt
lol heb nie eens me rijbewijs.... was puur om uit te lullen...quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zegt de econoom die zelf in een veel te dure ramvan rijdt![]()
dat was eenmalig hoor.. het is niet mn beroepquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik denk dat ik het gewoon bij mijn eigen vriendje hou, mijn parketlegger
Tuurlijk heb ik tijd voor jouquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:58 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
pff megter jij hebt het ook altijd druk, heb je wel tijd voor mij?
en jij hebt gelijk!quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze hebben aangegeven dat ze het gaan uitbetalen, alleen later door een administratieve fout. er kan dus niets tegen gedaan worden (ze komen hun afspraken wel na)
Sloeberquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
lol heb nie eens me rijbewijs.... was puur om uit te lullen...
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dat was eenmalig hoor.. het is niet mn beroep![]()
Als ze het daarop berusten is er idd geen beginnen aan... helaas...quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze hebben aangegeven dat ze het gaan uitbetalen, alleen later door een administratieve fout. er kan dus niets tegen gedaan worden (ze komen hun afspraken wel na)
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dat was eenmalig hoor.. het is niet mn beroep![]()
En ik danquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]wil je mijn fok vriendje worden?
eindelijk vraag je tquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
................quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben waardeloos, dus vindersloon zit er niet inquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb een gevaar op de weg gevonden, krijg ik nu vindersloon?![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij friemelt ook bij andere meisjes aan hun onderbroekje![]()
Niet waarquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij friemelt ook bij andere meisjes aan hun onderbroekje![]()
He, das vervelend. Ik hoop dat je verkouden wordtquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ben waardeloos, dus vindersloon zit er niet in
idd vervelend, ik verkouden?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
He, das vervelend. Ik hoop dat je verkouden wordt![]()
Komop schatje ik heb net in een mooi gedicht mijn liefde aan jou geuit in het openbaar... ik wil je echt niet kwijt.... gun me de kans om je vertrouwen terug te winnen... ik .... ik.... hou zoveel van jou..quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je hebt een plekje in mijn hart maar ik kan niet van jou op aan.......
Ach, krijg een oorontstekingquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
idd vervelend, ik verkouden?ik hoop dat je een loopneus krijgt
hehe, m'n pa heeft laatst een motor gekocht, dus met goed weer zit ik goedquote:
* Ik ga wel zielig alleen in een hoekje kruipen *quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij friemelt ook bij andere meisjes aan hun staartje![]()
Ja, achteropquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, m'n pa heeft laatst een motor gekocht, dus met goed weer zit ik goed
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
* Ik ga wel zielig alleen in een hoekje kruipen *![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:03 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Komop schatje ik heb net in een mooi gedicht mijn liefde aan jou geuit in het openbaar... ik wil je echt niet kwijt.... gun me de kans om je vertrouwen terug te winnen... ik .... ik.... hou zoveel van jou..
zeur niet zo, krijg een infectie aan je banaanquote:
lekker bij je vader achteropquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, m'n pa heeft laatst een motor gekocht, dus met goed weer zit ik goed
Hou je nou op? Verstuik je enkel maar ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
zeur niet zo, krijg een infectie aan je banaan
Fok!ken moet jequote:Op woensdag 1 juni 2005 11:04 schreef Deedrieen het volgende:
Ik heb net even nagevraagd of er iets is vastgelegd, maar er staat niets in dat ik het maandelijks krijg. Dus hun kunnen zelf zeggen wanneer ik het krijg. maarja bedankt voor de enige hulp... ik nu werr verder met onzinnig stom stagedingese ( nix doen en internette)
dat is nog altijd erg relaxed op motor rijden, maar als hij de motor meeneemt heeft Koen de autoquote:
Graag gedaan, dat is dan 5 euroquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:04 schreef Deedrieen het volgende:
Ik heb net even nagevraagd of er iets is vastgelegd, maar er staat niets in dat ik het maandelijks krijg. Dus hun kunnen zelf zeggen wanneer ik het krijg. maarja bedankt voor de enige hulp... ik nu werr verder met onzinnig stom stagedingese ( nix doen en internette)
wie moet er ophouden? krijg jij ff snel kramp in je nekquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hou je nou op? Verstuik je enkel maar ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |