Slimme jongen?quote:
ik beun bij in het weekend?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja maar jij bent geen werkman.... jij bent een bureaupikkie
Het was sarcastisch bedoeld jitzquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Slimme jongen?![]()
Het gaat trouwens wel op mn stage. Wat wel grappig is, is dat mn 'begeleider' nog niets gezegd/gevraagd heeft over het resultaat. Zo 1,5 week voor het einde
Ik ga helemaal niet vreemdquote:
tear nie die had hier niemand..... buiten zijn verzonne relatie... ik ben helaas een grote fout begaanquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Slimme jongen?![]()
Het gaat trouwens wel op mn stage. Wat wel grappig is, is dat mn 'begelei ijder' nog niets gezegd/gevraagd heeft over het resultaat. Zo 1,5 week voor het einde
nee megter, ik meende t ..quote:
Ik ben rechtsquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je linkerhand telt ook als vreemdgaan![]()
hier niet, op sate saus welquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
tear nie die had hier niemand..... buiten zijn verzonne relatie... ik ben helaas een grote fout begaan
Werk ze nog vandaag.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:49 schreef IJlien het volgende:
[..]
nee megter, ik meende t ..
multitasken vind ik een mooi woord!naja jitz ik hoop dat het nog wel gaat lukken verder
ik ben er iig weer vandoor!
en vreemdgaan is fout!![]()
bye bye iedereen!
jitz![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:49 schreef babba_ het volgende:
maar uh jitz, jij zit dus gewoon 3 uur lang te F5en is het niet?
kort maar krachtigquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:49 schreef IJlien het volgende:
[..]
nee megter, ik meende t ..
multitasken vind ik een mooi woord!naja jitz ik hoop dat het nog wel gaat lukken verder
ik ben er iig weer vandoor!
en vreemdgaan is fout!![]()
bye bye iedereen!
c0mpleX![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |