Nepstagiairquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:44 schreef tijgerwillie het volgende:
ben der ook weer eeeeen, jaja mag alweer om 12 uur naar huis
Ben aan het multitasken. Af en toe blaat ik weer wat onzinnigs, en de rest van de tijd ben ik hard aan het werk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ging werken vandaag?
hello trouwens![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:44 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik heb ze andere dingen horen zeggen.![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
2 vlamme tatoos op de kuiten ok? nipple piercing erbij en c'est moi![]()
Ehm das bullshit... quote me maar danquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zei je gister ook nog tegen snopprinses
ahhhhquote:
goed hoor, slimme jongenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben aan het multitasken. Af en toe blaat ik weer wat onzinnigs, en de rest van de tijd ben ik hard aan het werk.
Hoe gaat het trouwens met je?
mijne een spijkerbroek en een shirtquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:45 schreef Megter het volgende:
[..]
Mijn werkkleding bestaat uit een 3/4 broek en t-shirt![]()
Nee, een klap op je hoofd.quote:
m'n vader laat ik voor me stemmen vanavondquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:46 schreef babba_ het volgende:
goedemorgen iedereen!!al mensen die gestemt hebben??
Nee je bent iemand die vreemdgaat dat is nog veel ergerquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ehm das bullshit... quote me maar dan
dude ik heb misschien een grote fout gemaakt.. maar ik ben geen leugenaar zoals jij![]()
we zullen zachtjes typenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:45 schreef IJlien het volgende:
[..]
ahhhhik ben allerlei papieren uit multomappen in dossierdozen aan t doen dus geen pc voor mij evenetjes! ben even stiekem op de laptop ssst.. dus kben ook zo weer weg! jitz gaat t nog een beetje op je stage?
ja maar jij bent geen werkman.... jij bent een bureaupikkiequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
2 vlamme tatoos op de kuiten ok? nipple piercing erbij en c'est moi![]()
16-11-1983 you do the mathquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:45 schreef Ballicious het volgende:
@ Draco, hoe oud ben jij nou eigenlijk?
yeah wat een eerquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:46 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ja je hebt een maand lange ban van fok! gewonnengefeliciteerd
rellen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee je bent iemand die vreemdgaat dat is nog veel erger
nope.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, een klap op je hoofd.![]()
Mag je ik trouwens een goede raad meegeven? Ook voor jou maken ze gips![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |