quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ja ik met reden.. maar jij geniet ervan zo te ziien..
@ goddess.... ey poepie wor bi kenne we met 3-tjes... misschien....![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:41 schreef Diovarus het volgende:
topic vullers lijken jullie wel
fijn dat je ook bijdraagt eraanquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:41 schreef Diovarus het volgende:
Haal dat 01-06- ff weg in je sigquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:41 schreef Diovarus het volgende:
Kutnewbie van de dag : Diovarusquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:41 schreef Diovarus het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ja ik met reden.. maar jij geniet ervan zo te ziien..
@ goddess.... ey poepie wor bi kenne we met 3-tjes... misschien....![]()
geef een foto van balliquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Mijn zusjes ook![]()
Ik heb alleen nog niets gekocht![]()
Maakt niet uit hoor, ik hoef geen cadeau van jequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Mijn zusjes ook![]()
Ik heb alleen nog niets gekocht![]()
Ho eens... tis een optie...quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Als je je beter in goddess dr leven had verdiept had je geweten dat ze niet aan trio's doet..... ze wil iemand voor zichzelf hebben en niet hoeven delen !!!
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zoals geitje al zei: geen metro mannen meer voor mij. ik hou het maar bij de werkmannen die bezweet thuis komen, met tattoo's enzo...
![]()
en dan lekker samen douchenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zoals geitje al zei: geen metro mannen meer voor mij. ik hou het maar bij de werkmannen die bezweet thuis komen, met tattoo's enzo...
![]()
heb ik dat ooit gezegdquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Als je je beter in goddess dr leven had verdiept had je geweten dat ze niet aan trio's doet..... ze wil iemand voor zichzelf hebben en niet hoeven delen !!!
Dan ben ik bang niet zoveel leuke dingen voor mijn verjaardag te krijgenquote:
2 vlamme tatoos op de kuiten ok? nipple piercing erbij en c'est moiquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
![]()
Dat zei je gister ook nog tegen snopprinsesquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ho eens... tis een optie...
als ik moet kiezen alleen goddess of 40 andere super mooie fotomodellen (:r) ..
dan kies ik zonder twijfel goddess.... en ja schatje je bent mooier als die super mooie modellen...![]()
hoi IJlien, we miste je alquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ging werken vandaag?
hello trouwens![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Dan ben ik bang niet zoveel leuke dingen voor mijn verjaardag te krijgen![]()
Goedendagquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ging werken vandaag?
hello trouwens![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |