He, das vervelend. Ik hoop dat je verkouden wordtquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ben waardeloos, dus vindersloon zit er niet in
idd vervelend, ik verkouden?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
He, das vervelend. Ik hoop dat je verkouden wordt![]()
Komop schatje ik heb net in een mooi gedicht mijn liefde aan jou geuit in het openbaar... ik wil je echt niet kwijt.... gun me de kans om je vertrouwen terug te winnen... ik .... ik.... hou zoveel van jou..quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je hebt een plekje in mijn hart maar ik kan niet van jou op aan.......
Ach, krijg een oorontstekingquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
idd vervelend, ik verkouden?ik hoop dat je een loopneus krijgt
hehe, m'n pa heeft laatst een motor gekocht, dus met goed weer zit ik goedquote:
* Ik ga wel zielig alleen in een hoekje kruipen *quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij friemelt ook bij andere meisjes aan hun staartje![]()
Ja, achteropquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, m'n pa heeft laatst een motor gekocht, dus met goed weer zit ik goed
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
* Ik ga wel zielig alleen in een hoekje kruipen *![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:03 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Komop schatje ik heb net in een mooi gedicht mijn liefde aan jou geuit in het openbaar... ik wil je echt niet kwijt.... gun me de kans om je vertrouwen terug te winnen... ik .... ik.... hou zoveel van jou..
zeur niet zo, krijg een infectie aan je banaanquote:
lekker bij je vader achteropquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, m'n pa heeft laatst een motor gekocht, dus met goed weer zit ik goed
Hou je nou op? Verstuik je enkel maar ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
zeur niet zo, krijg een infectie aan je banaan
Fok!ken moet jequote:Op woensdag 1 juni 2005 11:04 schreef Deedrieen het volgende:
Ik heb net even nagevraagd of er iets is vastgelegd, maar er staat niets in dat ik het maandelijks krijg. Dus hun kunnen zelf zeggen wanneer ik het krijg. maarja bedankt voor de enige hulp... ik nu werr verder met onzinnig stom stagedingese ( nix doen en internette)
dat is nog altijd erg relaxed op motor rijden, maar als hij de motor meeneemt heeft Koen de autoquote:
Graag gedaan, dat is dan 5 euroquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:04 schreef Deedrieen het volgende:
Ik heb net even nagevraagd of er iets is vastgelegd, maar er staat niets in dat ik het maandelijks krijg. Dus hun kunnen zelf zeggen wanneer ik het krijg. maarja bedankt voor de enige hulp... ik nu werr verder met onzinnig stom stagedingese ( nix doen en internette)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |