Fworp?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:58 schreef Ballicious het volgende:
Fwirp
ze hebben aangegeven dat ze het gaan uitbetalen, alleen later door een administratieve fout. er kan dus niets tegen gedaan worden (ze komen hun afspraken wel na)quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even een je contract/cao even goed doorlezen of hier iets van in staat...
als het goed is heb je een stageovereenkomst gekregen... lees die ook even goed door...
je hebt getekend dus hun zijn verplicht uit te betalen... ik zou ook even naar de arbo bellen ervoor
ennuh tip: hou geen rekening met geld wat je nog niet hebt
lol heb nie eens me rijbewijs.... was puur om uit te lullen...quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zegt de econoom die zelf in een veel te dure ramvan rijdt![]()
dat was eenmalig hoor.. het is niet mn beroepquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik denk dat ik het gewoon bij mijn eigen vriendje hou, mijn parketlegger
Tuurlijk heb ik tijd voor jouquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:58 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
pff megter jij hebt het ook altijd druk, heb je wel tijd voor mij?
en jij hebt gelijk!quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze hebben aangegeven dat ze het gaan uitbetalen, alleen later door een administratieve fout. er kan dus niets tegen gedaan worden (ze komen hun afspraken wel na)
Sloeberquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
lol heb nie eens me rijbewijs.... was puur om uit te lullen...
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dat was eenmalig hoor.. het is niet mn beroep![]()
Als ze het daarop berusten is er idd geen beginnen aan... helaas...quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze hebben aangegeven dat ze het gaan uitbetalen, alleen later door een administratieve fout. er kan dus niets tegen gedaan worden (ze komen hun afspraken wel na)
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dat was eenmalig hoor.. het is niet mn beroep![]()
En ik danquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]wil je mijn fok vriendje worden?
eindelijk vraag je tquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
................quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben waardeloos, dus vindersloon zit er niet inquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb een gevaar op de weg gevonden, krijg ik nu vindersloon?![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij friemelt ook bij andere meisjes aan hun onderbroekje![]()
Niet waarquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij friemelt ook bij andere meisjes aan hun onderbroekje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |