quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:24 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
als het moet wel, maar niet voor m'n plezier![]()
ho eens.... zo zijn wij nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ga even ergens anders cybersex praktiseren![]()
Jij hebt je kruid verschoten bij goddess nu is het mijn beurtquote:
mooiquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:26 schreef Megter het volgende:
[..]
ik doe niet aan fysiek geweld jegens vrouwen
ik vind je wel leuk enzo, maar niet als je achter me rug om met anderen aanpapt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Maar sgatje.. iemand had thc in me cola gedaan... ik hoorde het later ook pas.....![]()
@ snoppie... mja zachtjes aan je oorlelletje knabbelen zoals laatst
ookal zo gezelligquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:26 schreef Ballicious het volgende:
De baas een zijn vrouw hebben weer eens ruzie.
en die muis dan..... maak wel een forum voor jullie aanquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij hebt je kruid verschoten bij goddess nu is het mijn beurt![]()
gewoon jaloersquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zag duidelijk termen als:
"Zachtjes aan oorlelletjes knabbelen"
En:
"hard bijten"
![]()
Zal ik bij je komen zitten in dat hoekje, dan kan ik je verwennenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vind je wel leuk enzo, maar niet als je achter me rug om met anderen aanpapt.
ik ga nu ff in een hoekje zitten wenen
zelfs ik vind 'm niet leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
en die muis dan..... maak wel een forum voor jullie aan
www.hamele.nl
doen we ook niet hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor, maak je om mij geen zorgen.
jij komt wel aan je trekken?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor, maak je om mij geen zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |