Je bent hiermee veeel te laat. Om nog maar te zwijgen over de fouten die erin staanquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ok bij deze.... ik ga alleen voor jou... jij hebt echt iets los gemaakt bij mij.... (o.a. me gulp ) ....
De liefde die jij mij hebt gegeven is onbeschrijfbaar... hoe ik dit ooit heb kunnen doen.. dronken of niet...
mijn hart doet pijn... mijn liefde voor jou is zo sterk... daar kan niemand meer tussen komen....
Om dit te bevestigen.. wil ik jje vragen om met mij in het huwelijksbootje te stappen....
Geen andere vrouw komt nog tussen ons in
Onze relatie nu is nog maar het begin
Daar wij laten in het huwelijksbootje stappen
Daarom is het zonde zo iets moois af te kappen
En mijn liefde deel ik met jou alleen
Samen leuke dingen doen... ik wil overal met je heen
Samen zijn met jou is mijn wens
quote:
daar zit wat in....quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat had je maar moeten verzinnen voodat je vreemdging![]()
volgens mij had ie het gewoon klaar liggen en is ze de 8ste die hij ten huwelijk vraagtquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij was idd erg snel hiermee dus je hebt gelijk
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daar zit wat in....
om het goed te maken meot je snop slaan
Schatje jij bent de enige voor mij dat weet je tochquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daar zit wat in....
Hoe slecht ende belachelijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
jij hebt echt iets los gemaakt bij mij.... (o.a. me gulp ) ....
brood.. daar zit wat inquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daar zit wat in....
jaja ik ben bezig, maar liefde maakt blindquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]dat je daar intrapt valt me vies van je tegen.....
Geitje zeg hier nou eens wat van![]()
of hij heeft 'm pas na tig jaar afquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:35 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
volgens mij had ie het gewoon klaar liggen en is ze de 8ste die hij ten huwelijk vraagt![]()
snoppie -->quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daar zit wat in....
Het is inderdaad daarop wachten nuquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
let op nu komt het argument, ik sla geen vrouwen
Kom je kopje koffie drinken bij mij ?quote:
Heb je Balli z'n laskap nodig?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:36 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
jaja ik ben bezig, maar liefde maakt blind
jij mag ook nix zeggen, jij zit die muis onder te kwijlenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Schatje jij bent de enige voor mij dat weet je toch![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:36 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
jij mag ook nix zeggen, jij zit die muis onder te kwijlen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Dat is geen slijmen dat is alleen maar aardig zijn voor een newbie
Goddess is de enige in mijn leven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |