?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:40 schreef Megter het volgende:
Nee Vigile
Niet in een apart topic schijnbaarquote:Op maandag 30 mei 2005 09:40 schreef IJlien het volgende:
wat is er mis met slowchatten? dat mag toch?
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:41 schreef tijgerwillie het volgende:
nope ikke is ook hier
Het mag maar niet in de mate zoals wij dat doenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:40 schreef IJlien het volgende:
wat is er mis met slowchatten? dat mag toch?
Is op zich een heel makkelijk programma, maar die open vragen voer ik ergens anders in en dat is meer werk. Maar ik ga nu echt ff aan het 'werk'quote:Op maandag 30 mei 2005 09:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
'
SPSS gebruiken ze hier ook, weet het verder ook niet hoor, heb er alleen maar van gehoord, hoef er verder niet mee te werken gelukkig
Het is nog steeds ellende. En mn lijsten zijn af. Nu bepalen wie de acties uit gaat voeren; ik voel de bui al hangenquote:ahhh.. is t nog steeds zo klote ??
Hoe is t met je lijsten?
hoezo, wil jij weer nummer 1 zijnquote:Op maandag 30 mei 2005 09:40 schreef Megter het volgende:
Nee Vigile
11 topics op een dagquote:Op maandag 30 mei 2005 09:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het mag maar niet in de mate zoals wij dat doen
Nee hoor, jullie zijn nummer 1quote:Op maandag 30 mei 2005 09:41 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoezo, wil jij weer nummer 1 zijn
mooi niet![]()
de sate-saus natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2005 09:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
bs-e.nl
dark-horizon.nl
neukvoer.nl
poetic-coding.nl
sate-saus.nl
Hieruit mogen jullie kiezen
Duidelijk die derde of de vijfdequote:Op maandag 30 mei 2005 09:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
bs-e.nl
dark-horizon.nl
neukvoer.nl
poetic-coding.nl
sate-saus.nl
ow ow...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is nog steeds ellende. En mn lijsten zijn af. Nu bepalen wie de acties uit gaat voeren; ik voel de bui al hangen
Wji zijn de eerstequote:Op maandag 30 mei 2005 09:41 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoezo, wil jij weer nummer 1 zijn
mooi niet![]()
misbruik aub niet de nickname die ik van fisher heb gekregen... bvd De echte Stupidoquote:
sate-saus!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
bs-e.nl
dark-horizon.nl
neukvoer.nl
poetic-coding.nl
sate-saus.nl
Zoo, maar dat is dichtbij. Ja, ik ben nu in Leidenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
ow ow...
zit je eigenlijk in leiden ja toch? (ben nu in zoeterwoude)
Maar wat niet is, kan nog komenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Omdat ik geitje nog nooit gesproken heb in het echt
Hahahaha dat heb ik gemist!!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
misbruik aub niet de nickname die ik van fisher heb gekregen... bvd De echte Stupido
Ja he haha voel je t?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoo, maar dat is dichtbij. Ja, ik ben nu in Leiden
Met veel knoflooksausquote:Op maandag 30 mei 2005 09:44 schreef Megter het volgende:
[..]
Klopt, binnenkort gaan we pannenkoeken eten![]()
En als ie dat niet wilt mag je mijn mobiele nummer wel hebben hoorquote:
Ehm het is De Spanjool aka Draco aka DracoAkaik aka Zorro aka Stupido aka Zorroquote:Op maandag 30 mei 2005 09:44 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahaha dat heb ik gemist!!
geen spanjool meer?
Ik voel het aan mn waterquote:Op maandag 30 mei 2005 09:45 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja he haha voel je t?
ik ben voor sate-saus
yummy..
Ik dacht dat het inmiddels weer PANNE(geen N)koeken moest zijn...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:44 schreef Megter het volgende:
[..]
Klopt, binnenkort gaan we pannenkoeken eten![]()
Slaat dat op je uiterlijk?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ehm het is De Spanjool aka Draco aka DracoAkaik aka Zorro aka Stupido aka Zorro
jij mag wel draak zegge hoor
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik dacht dat het inmiddels weer PANNE(geen N)koeken moest zijn...
ongeluk?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
wie weet er trouwens wat erop de a27 richting breda is gebeurt.. tiefuszooi hier, brandweer, ambulance.. kleine file
tear kom nou zegquote:Op maandag 30 mei 2005 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En als ie dat niet wilt mag je mijn mobiele nummer wel hebben hoor![]()
![]()
Dat heeft ze net verteldquote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
IJlien zit je nu weer op school ofzo of heb je al vakantie ?
Mooiquote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
Eindstand sate-saus.nl
mooi ga hem nu maken
Ter hoogte van ? Bij gorinchem heb ik er nix van gemerkt vanmorgenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
wie weet er trouwens wat erop de a27 richting breda is gebeurt.. tiefuszooi hier, brandweer, ambulance.. kleine file
weet nie waar jij op duid maar of me afkomst of de afkomst van me nicknamequote:
Hey ik was aan het werk hoorquote:
Nee ik wil niet naar jou toe komenquote:
Laten we hem dan maar weghalenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:47 schreef JDude het volgende:
M'n avatar staat nog steeds in de OP
Ondanks dat ik haast niet meer aan posten toekom...
mja, 't veer zit ik nu naar buiten te kijken ernaar alleen zie alleen file en brandweer voorbij komen, net weer 1 terug richting utrechtquote:Op maandag 30 mei 2005 09:47 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ter hoogte van ? Bij gorinchem heb ik er nix van gemerkt vanmorgen
Ik heb al vakantie maar ik werk nu even een paar weekjes fulltime als administratie cq nanny voor mn tante!! Oppassen op mn schattie nichtje en neefjequote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
IJlien zit je nu weer op school ofzo of heb je al vakantie ?
Inderdaad toch aardig van hem dat hij dat ff komt meldenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey ik was aan het werk hoor![]()
en nee ik lees niet terug![]()
nee hoor, voor zover ik ook weet is het gewoon panneNkoekenquote:
Relaxedquote:Op maandag 30 mei 2005 09:48 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik heb al vakantie maar ik werk nu even een paar weekjes fulltime als administratie cq nanny voor mn tante!! Oppassen op mn schattie nichtje en neefje![]()
en vandag even administratie doen dus achter pc!
Je zult alleen iets moeten verzinnen om irritante kloontjes tegen te houden.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
Eindstand sate-saus.nl
mooi ga hem nu maken
kwalvobbesquote:Op maandag 30 mei 2005 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je zult alleen iets moeten verzinnen om irritante kloontjes tegen te houden.
De gemiddelde fok user kennende zullen die er wel een paar komen![]()
* zeg al nix meer *quote:Op maandag 30 mei 2005 09:49 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee hoor, voor zover ik ook weet is het gewoon panneNkoeken![]()
Hey, ik ken nog iemand die daar zit. Industrieterrein Dombosch zeker? Welk bedrijf?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, 't veer zit ik nu naar buiten te kijken ernaar alleen zie alleen file en brandweer voorbij komen, net weer 1 terug richting utrecht
was da?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik duid op je hoofd.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
weet nie waar jij op duid maar of me afkomst of de afkomst van me nickname
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik duid op je hoofd.
En dan met name die foto![]()
CSi, maar ken ook mensen van fintax wie ken jij dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Hey, ik ken nog iemand die daar zit. Industrieterrein Dombosch zeker? Welk bedrijf?
Henk, Kees, Carel en Achmedquote:Op maandag 30 mei 2005 09:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
CSi, maar ken ook mensen van fintax wie ken jij dan?
Ehm ..... forum logged ip .. dus i dun give a fuckquote:Op maandag 30 mei 2005 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ken sinterklaasquote:Op maandag 30 mei 2005 09:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
Een vriendin van me zit bij Finntaxquote:Op maandag 30 mei 2005 09:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
gezien z'n topic verleden duurt 't 2 jaar voordat hij weer over postopkrikken begintquote:Op maandag 30 mei 2005 09:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee die heeft z'n pleziertje al gehad dit weekend...![]()
Dan kunnen we nog 2 jaar doorgaanquote:Op maandag 30 mei 2005 09:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
gezien z'n topic verleden duurt 't 2 jaar voordat hij weer over postopkrikken begint
Wat voor forum ga je gebruiken?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ehm ..... forum logged ip .. dus i dun give a fuck
Tegen die tijd is iedereen hier wel klaar met stage lopen denk ikquote:Op maandag 30 mei 2005 09:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
gezien z'n topic verleden duurt 't 2 jaar voordat hij weer over postopkrikken begint
- A27 Gorinchem->Breda tussen afritquote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
mja, 't was weekeinde dus dan ben ik niet op m'n stagequote:Op maandag 30 mei 2005 09:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
Kloontjes?
En heeft iemand csi ny gezien??? t was vet..
Dat je meerdere users hebt. Om zo met de ene serieus te reageren en met de ander rellen.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
Kloontjes?
En heeft iemand csi ny gezien??? t was vet..
Users die op fok een 2e id aanmaken om te rellen.quote:
Daar woon ik vlakbijquote:Op maandag 30 mei 2005 09:52 schreef JDude het volgende:
[..]
- A27 Gorinchem->Breda tussen afrit
Werkendam en knp. Hooipolder 9 km.
Reden staat er niet bij
Reden --> omdat er heel veel autotjes stil staanquote:Op maandag 30 mei 2005 09:52 schreef JDude het volgende:
[..]
- A27 Gorinchem->Breda tussen afrit
Werkendam en knp. Hooipolder 9 km.
Reden staat er niet bij
noemt ie alleen mijn klonenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Users die op fok een 2e id aanmaken om te rellen.
Denk aan Baukel, Ans Appelmans, Romeo (ofzoiets)![]()
Dat doet me denken aan al die nicks voor Kastanova, 's kijken of ik die topic kan vindenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Users die op fok een 2e id aanmaken om te rellen.
Denk aan Baukel, Ans Appelmans, Romeo (ofzoiets)![]()
mja, hier rijd 't nog een beetjequote:Op maandag 30 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Reden --> omdat er heel veel autotjes stil staan![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik duid op je hoofd.
En dan met name die foto![]()
doe maar ff jaquote:Op maandag 30 mei 2005 09:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan al die nicks voor Kastanova, 's kijken of ik die topic kan vinden
Dat is precies de reden dat ik hem niet post.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]post jou foto eens dan... held op sokke.. ken ik jou ook afzeike
Whehehehe.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Reden --> omdat er heel veel autotjes stil staan![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je meerdere users hebt. Om zo met de ene serieus te reageren en met de ander rellen.
En nee, niet gezien
Dus je geeft al toe dat je erger bentquote:Op maandag 30 mei 2005 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik hem niet post.
Jitz is niet af te zeiken op zijn fotoquote:Op maandag 30 mei 2005 09:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]post jou foto eens dan... held op sokke.. ken ik jou ook afzeike
er lopen er nou eenmaal een stel rond op deze aardklootquote:
Nee, dat maak jij ervan.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dus je geeft al toe dat je erger bent
'cause you're notquote:Op maandag 30 mei 2005 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij ervan.
Ik post hem niet, omdat ik niet wil dat mijn foto op internet staat. Deze kunnen dan weer voor allerlei doeleinden gebruikt worden, waar ik niet mee geassocieerd wil worden.
En niet omdat ik mezelf zo lelijk vind.
mja, ik weet niet meer waar ze zit.. komt uit dongen en heeft dezelfde bus als mijquote:
10minutenkastanovaquote:Op maandag 30 mei 2005 09:56 schreef Megter het volgende:
Niet helemaal waar ik naar op zoek was, maar het zjin er een paar... [Fok! awards 2004] Nominaties in het onderdeel: Users!
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moeilijke lijst
wie z'n klonen zouden dat zijn?![]()
Tot vanmiddagquote:Op maandag 30 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
heeey jongens, ik ga nog even iets doen voor het bedrijf haha
kom vanmiddag nog wel even langs hoor
denk goed na over het stemmen : doe ik ookhaha
doei doeivoor een ieder
Hmm, mijn bekende bij Finntax komt uit Breda met de autoquote:Op maandag 30 mei 2005 09:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik weet niet meer waar ze zit.. komt uit dongen en heeft dezelfde bus als mij
Moet je voor elk account niet een email hebben?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
-knip-
wie z'n klonen zouden dat zijn?![]()
have funquote:Op maandag 30 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
doei doeivoor een ieder
dan is't een onbekende voor mijquote:Op maandag 30 mei 2005 09:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Hmm, mijn bekende bij Finntax komt uit Breda met de auto
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:58 schreef tijgerwillie het volgende:
doei doeivoor een ieder
Denk 't wel?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:59 schreef Vigile het volgende:
[..]
Moet je voor elk account niet een email hebben?
En dat mag tegewoordig geen hotmail meer zijn..quote:Op maandag 30 mei 2005 09:59 schreef Vigile het volgende:
[..]
Moet je voor elk account niet een email hebben?
Jaquote:Op maandag 30 mei 2005 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat mag tegewoordig geen hotmail meer zijn..
Vroegah, toen heb ik mijzelf wel aangemeld met een hotmail adres
ja lach maar, ik heb m'n ark nog niet af!!quote:
aahh, je hebt m daarna toch wel gewijzigd?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jaik moest me aanmelden met mn ouders mailadres..
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja lach maar, ik heb m'n ark nog niet af!!
Ik moest ook heel moeilijk gaan doen, er is namelijk ook een tijd geweest waarin fok mijn wanadoo email adres ook aanzagen voor zo'n gratis ding en toen kon ik nergens een account op makenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jaik moest me aanmelden met mn ouders mailadres..
En wat zijn we blij dat het nu wel gelukt is..quote:Op maandag 30 mei 2005 10:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moest ook heel moeilijk gaan doen, er is namelijk ook een tijd geweest waarin fok mijn wanadoo email adres ook aanzagen voor zo'n gratis ding en toen kon ik nergens een account op maken![]()
Dat is je geraden ook, zonder mij geen stagiaire topicquote:Op maandag 30 mei 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wat zijn we blij dat het nu wel gelukt is..![]()
kan dat?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
aahh, je hebt m daarna toch wel gewijzigd?
me too! me too!!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
Er stopt hier zojuist een geldwagen voor de deur, ik ben even mn salatis aanvullen.
Tot zo.
Als je toch bezig bent, neem voor mij ook even wat meequote:Op maandag 30 mei 2005 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
Er stopt hier zojuist een geldwagen voor de deur, ik ben even mn salatis aanvullen.
Tot zo.
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
ey ik ben ff aan het nieuwe forum werken...
als zal ik ook fok!smilies includen?
ik mis nog altijd 't vrouwelijke geslacht van de mensquote:Op maandag 30 mei 2005 10:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
kan dat?
en fisher.. hoeveel heb je er nog nodig![]()
Uiteraard alle foksmilies moeten erinquote:Op maandag 30 mei 2005 10:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
jah doe dat eensquote:Op maandag 30 mei 2005 10:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
Dat kan in je profiel. Staat linksbovenin je scherm 'Wijzig profiel' en daar kan je het e-mailadres wijzigen.quote:
Zooo, kom je het halen? Of zal ik het komen brengen?quote:
je mag 't overschrijvenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zooo, kom je het halen? Of zal ik het komen brengen?
Jij ook alquote:Op maandag 30 mei 2005 10:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik mis nog altijd 't vrouwelijke geslacht van de mens
Die zijn in opblaasbare vorm voor iedereen verkrijgbaar. Ja, ook voor jouquote:Op maandag 30 mei 2005 10:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
dat is nou ook weer zo wanhopigquote:Op maandag 30 mei 2005 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zijn in opblaasbare vorm voor iedereen verkrijgbaar. Ja, ook voor jou![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ikquote:Op maandag 30 mei 2005 10:09 schreef IJlien het volgende:
wie heeft er dit weekend in de zon gelegen??
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:09 schreef IJlien het volgende:
geen idee, normaal misschien?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, wat dan?
Wat is er erger dan wanhopig?
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
geen idee, normaal misschien?
en erger dan wanhopig, zie tear
nou niet gelegen, had toernooi vraag me nog steeds af waarom ik ben gegaan... m'n armen, m'n gezicht zijn mooi rood...quote:Op maandag 30 mei 2005 10:09 schreef IJlien het volgende:
Een vis-tournooi?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou niet gelegen, had toernooi vraag me nog steeds af waarom ik ben gegaan... m'n armen, m'n gezicht zijn mooi rood...
vergeten in te smeren
Ik!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:09 schreef IJlien het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik![]()
Ik ben echt moeilijk bruin geworden, en verbrand![]()
maar ik heb wel gewonnen, heel de dag geslapen daarquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je maar wel die helm hebt afgedaan, anders heb je nog steeds een wit gezicht
Wanhopig -> wanhopiger -> Teardropquote:Op maandag 30 mei 2005 10:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
geen idee, normaal misschien?
en erger dan wanhopig, zie tear
Nee, niet echt. Ik heb wel wat daagjes zon nodig. Maar als ik het ben, blijf ik echt moeilijk lang bruin. Tot ver in de winter ergensquote:Op maandag 30 mei 2005 10:12 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik ook ja en ik ben volop trots op mijn bruine tintje (als je heel goed kijkt) want meestal word ik alleen rood en moeilijk bruin! JOEHOEEE!!
![]()
![]()
![]()
Word jij makkelijk bruin jitz?
Ik nietquote:Op maandag 30 mei 2005 10:09 schreef IJlien het volgende:
*officieel jaloers*quote:Op maandag 30 mei 2005 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik heb wel wat daagjes zon nodig. Maar als ik het ben, blijf ik echt moeilijk lang bruin. Tot ver in de winter ergens![]()
Ben halfbloedje, dus zo erg is het nooitquote:Op maandag 30 mei 2005 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je maar wel die helm hebt afgedaan, anders heb je nog steeds een wit gezicht
och anders had je toch op fok gezetenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Daar had ik geen tijd voor, zaterdag moest ik van mn pa helpen met het slopen van een muur bij mn tante in huis..... gvd fucking warm en dan moet je een muur gaan slopen
Niet dat ik weet, ik heb geen idee waar mn voorouders vandaan komen. De laatste 4 generaties komen uit Nederland, daarvoor weet ik niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
*officieel jaloers*
heb jij soms ook buitenlandse voorouders (gezien je donkere haar ook)?
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
och anders had je toch op fok gezeten
ik zag dat jullie zelfs gisteren in dit topic aan 't spammen waren
* nog jaloerser *quote:Op maandag 30 mei 2005 10:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ben halfbloedje, dus zo erg is het nooit![]()
Ga jij winkelen dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Moet je vanavond weer werken bij de Dirk?![]()
Dat wordt in de zon liggenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:17 schreef IJlien het volgende:
[..]
* nog jaloerser *
ik wil ook bruin zijn
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
UitdeKastanova
Zaaddodendepastanova
metmiskraamgrapjeskrijgjeiedereenwelopdekastaNova
Die laatste is nav opmerking van Kasta ea in OUD waarvoor hij permban heeft gehadquote:Op maandag 30 mei 2005 10:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
UitdeKastanova
Zaaddodendepastanova
Ja .. de wil is er!quote:
Is goed, succes met werken.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:20 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja .. de wil is er!
Maar goe dik ga evenhalen en dan ff doorwerken
ik kom dalijk nog wel weer even buurten!![]()
Ik moet alleen niet werkenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:20 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jaik ga straks eerst eten in Kloetinge en daarna ff shoppen bij de Dirk
Wat heeft ie daar fout gedaan?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Die laatste is nav opmerking van Kasta ea in OUD waarvoor hij permban heeft gehad![]()
Ja, k ga koken voor m'n oom en tantequote:Op maandag 30 mei 2005 10:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik moet alleen niet werken![]()
Donderdagavond pas...
Ga je bij je fam. eten?
valt toch niet op?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:21 schreef Megter het volgende:
[..]
wat denk je![]()
Beetje rellen tegen vrouwen die een miskraam hebben gehad dus?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:21 schreef Megter het volgende:
[..]
wat denk je![]()
Zo is het toch goed?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs,
Wie o wie kan me helpen met een onderzoeksmethode verzinnen?
Ik heb op basis van 4 bronnen een onderzoek gedaan, en daar moet ik even een mooi verhaaltje van maken. Maar mn inspriratie en creativiteit is beneden het nulpunt vandaag.
Dus, wie heeft er goede ideeën?
ik niet maar dat had je vast en zeker al wel verwachtquote:Op maandag 30 mei 2005 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs,
Ik heb op basis van 4 bronnen een onderzoek gedaan, en daar moet ik even een mooi verhaaltje van maken. Maar mn inspriratie en creativiteit is beneden het nulpunt vandaag.
I knowquote:Op maandag 30 mei 2005 10:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
http://www.sate-saus.nl/
tussestop jullie kunnen reggen
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja jij ben al geregged sinds board online is
Je mag altijd voor mij kokenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:27 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer voor jou koken hoor![]()
Waar blijven de f*cking emmers?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:30 schreef Megter het volgende:
[..]
Je mag altijd voor mij koken![]()
![]()
Als ik jou het dan lekker mag opeten ben ik helemaal blij![]()
Je hebt eerst je onderzoek gedaan, en gaat nu een methode verzinnenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs,
jaquote:Op maandag 30 mei 2005 10:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Je hebt eerst je onderzoek gedaan, en gaat nu een methode verzinnen
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:30 schreef Megter het volgende:
[..]
Je mag altijd voor mij koken![]()
![]()
Als ik jou het dan lekker mag opeten ben ik helemaal blij![]()
Ik ken het hoor. Ik ben ook altijd veel te graag gewoon met m'n onderzoek bezig, waardoor al dat suffe probleemstelling/doelstelling etc.-gedoe een beetje op de achtergrond raaktquote:Op maandag 30 mei 2005 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is eigenlijk best slecht, dus ik probeer nu iets moois te verzinnen om het te verhullen.![]()
Precies, dat had ik dus ook.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ken het hoor. Ik ben ook altijd veel te graag gewoon met m'n onderzoek bezig, waardoor al dat suffe probleemstelling/doelstelling etc.-gedoe een beetje op de achtergrond raakt![]()
Oe, houd een stukje apart voor mijquote:
ik ben zaterdag uit eten geweestquote:Op maandag 30 mei 2005 10:36 schreef Megter het volgende:
[..]
Oe, houd een stukje apart voor mij![]()
Ik heb zaterdag 3 stukjes gebak op, m'n zusjes vierden hun verjaardag![]()
Ja mevrouw goddessquote:Op maandag 30 mei 2005 10:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zijn jullie nog hard aan het werk?
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:38 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja mevrouw goddess![]()
Lukt het een beetje?
Weeral hequote:
Gezellig tochquote:Op maandag 30 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik moet morgen in mijn eentje naar amsterdam rijden
ik zie dr een beetje boel tegenopquote:Op maandag 30 mei 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gezellig toch
Lekker in autotje beetje rijden, radiotje aan en karren maar![]()
Ja weeral, lekker asociaal hequote:Op maandag 30 mei 2005 10:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Weeral he
Ben je trouwens nog naar het huisje van je maatje wezen kijken?
Duidelijk asociaalquote:Op maandag 30 mei 2005 10:42 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ja weeral, lekker asociaal he![]()
Ben niet meer mee geweest, hij was alleen gegaan
Mediterraneo in Middelburgquote:Op maandag 30 mei 2005 10:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Duidelijk asociaal![]()
Waar ben je geweest?
Nee, maar het klinkt zeer goed!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Mediterraneo in Middelburgken je dat?
Italiaans restaurant, daar heb je de lekkerste pizza's van Middelburg, en helemaal niet duur!quote:
Ik ga zaterdag BBQ-en , tvtje buiten zetten en voetbal kijkenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben zaterdag ook uiteten geweest
en vrijdag ge-bbqed
Ik ga zaterdag ook BBQ-enquote:Op maandag 30 mei 2005 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag BBQ-en , tvtje buiten zetten en voetbal kijken![]()
Tenminste als het weer een beetje mee zit
ik ga zaterdag ws ook wel weer zoiets doen als het mooi weer is.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag BBQ-en , tvtje buiten zetten en voetbal kijken![]()
Tenminste als het weer een beetje mee zit
echt te moequote:Op maandag 30 mei 2005 10:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
alles goedmet jou ook, houniet?
En je bent vergeten hoe je moet quotenquote:
ach, zolang het leuk wasquote:Op maandag 30 mei 2005 10:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
echt te moezaterdag 12 uur gewerkt, en naar time out geweest.. was rond 6en thuis.. weinig slaap gehad
![]()
dat meen je niet! want?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ach, zolang het leuk was
ik lag zaterdag om 21.30 uur al te slapen![]()
Komt nog wel goed met jouquote:Op maandag 30 mei 2005 10:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat meen je niet! want?
en ja nils, ik leer het wel :p
betersquote:
vrijdag teveel gedronken en me zwaar misdragen. wekker van mn vriend ging alleen al om half 8 af en ik kon ook niet meer slapen. We hebben dus allebei de zaterdag half dronken rondgelopen. 's Avonds op bed gevallen en het klokje rond geslapen. i know errug suf, maar ben nu wel uitgeslapenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat meen je niet! want?
en ja nils, ik leer het wel :p
Ik wilde eigenlijk net hetzelfde gaan zeggen dat het STIL wasquote:Op maandag 30 mei 2005 10:55 schreef Houniet het volgende:
mensen wat is het hier stil
heb ik wat gemist ofzo
Nee, het is belachelijk rustig vandaagquote:Op maandag 30 mei 2005 10:55 schreef Houniet het volgende:
mensen wat is het hier stil
heb ik wat gemist ofzo
Zwaar misdragen ? vertel het ons, wat heb je uitgespooktquote:Op maandag 30 mei 2005 10:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vrijdag teveel gedronken en me zwaar misdragen. wekker van mn vriend ging alleen al om half 8 af en ik kon ook niet meer slapen. We hebben dus allebei de zaterdag half dronken rondgelopen. 's Avonds op bed gevallen en het klokje rond geslapen. i know errug suf, maar ben nu wel uitgeslapen
Pizza!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:46 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Italiaans restaurant, daar heb je de lekkerste pizza's van Middelburg, en helemaal niet duur!
We hebben daar voor 35 euro gegeten met 3 man (hoofdgerecht & nagerecht)![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zwaar misdragen ? vertel het ons, wat heb je uitgespookt
Als je A zegt moet je ook B zeggen godjequote:Op maandag 30 mei 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]dat zeg ik niet
laat ik het erop houden dat ik een hoop niet meer weet
uuuuuuuuuuhquote:Op maandag 30 mei 2005 10:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als je A zegt moet je ook B zeggen godje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |