nee hoor, voor zover ik ook weet is het gewoon panneNkoekenquote:
Relaxedquote:Op maandag 30 mei 2005 09:48 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik heb al vakantie maar ik werk nu even een paar weekjes fulltime als administratie cq nanny voor mn tante!! Oppassen op mn schattie nichtje en neefje![]()
en vandag even administratie doen dus achter pc!
Je zult alleen iets moeten verzinnen om irritante kloontjes tegen te houden.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
Eindstand sate-saus.nl
mooi ga hem nu maken
kwalvobbesquote:Op maandag 30 mei 2005 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je zult alleen iets moeten verzinnen om irritante kloontjes tegen te houden.
De gemiddelde fok user kennende zullen die er wel een paar komen![]()
* zeg al nix meer *quote:Op maandag 30 mei 2005 09:49 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee hoor, voor zover ik ook weet is het gewoon panneNkoeken![]()
Hey, ik ken nog iemand die daar zit. Industrieterrein Dombosch zeker? Welk bedrijf?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, 't veer zit ik nu naar buiten te kijken ernaar alleen zie alleen file en brandweer voorbij komen, net weer 1 terug richting utrecht
was da?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik duid op je hoofd.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
weet nie waar jij op duid maar of me afkomst of de afkomst van me nickname
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik duid op je hoofd.
En dan met name die foto![]()
CSi, maar ken ook mensen van fintax wie ken jij dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Hey, ik ken nog iemand die daar zit. Industrieterrein Dombosch zeker? Welk bedrijf?
Henk, Kees, Carel en Achmedquote:Op maandag 30 mei 2005 09:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
CSi, maar ken ook mensen van fintax wie ken jij dan?
Ehm ..... forum logged ip .. dus i dun give a fuckquote:Op maandag 30 mei 2005 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ken sinterklaasquote:Op maandag 30 mei 2005 09:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
Een vriendin van me zit bij Finntaxquote:Op maandag 30 mei 2005 09:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
gezien z'n topic verleden duurt 't 2 jaar voordat hij weer over postopkrikken begintquote:Op maandag 30 mei 2005 09:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee die heeft z'n pleziertje al gehad dit weekend...![]()
Dan kunnen we nog 2 jaar doorgaanquote:Op maandag 30 mei 2005 09:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
gezien z'n topic verleden duurt 't 2 jaar voordat hij weer over postopkrikken begint
Wat voor forum ga je gebruiken?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ehm ..... forum logged ip .. dus i dun give a fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |