Slaat dat op je uiterlijk?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ehm het is De Spanjool aka Draco aka DracoAkaik aka Zorro aka Stupido aka Zorro
jij mag wel draak zegge hoor
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik dacht dat het inmiddels weer PANNE(geen N)koeken moest zijn...
ongeluk?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
wie weet er trouwens wat erop de a27 richting breda is gebeurt.. tiefuszooi hier, brandweer, ambulance.. kleine file
tear kom nou zegquote:Op maandag 30 mei 2005 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En als ie dat niet wilt mag je mijn mobiele nummer wel hebben hoor![]()
![]()
Dat heeft ze net verteldquote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
IJlien zit je nu weer op school ofzo of heb je al vakantie ?
Mooiquote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
Eindstand sate-saus.nl
mooi ga hem nu maken
Ter hoogte van ? Bij gorinchem heb ik er nix van gemerkt vanmorgenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
wie weet er trouwens wat erop de a27 richting breda is gebeurt.. tiefuszooi hier, brandweer, ambulance.. kleine file
weet nie waar jij op duid maar of me afkomst of de afkomst van me nicknamequote:
Hey ik was aan het werk hoorquote:
Nee ik wil niet naar jou toe komenquote:
Laten we hem dan maar weghalenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:47 schreef JDude het volgende:
M'n avatar staat nog steeds in de OP
Ondanks dat ik haast niet meer aan posten toekom...
mja, 't veer zit ik nu naar buiten te kijken ernaar alleen zie alleen file en brandweer voorbij komen, net weer 1 terug richting utrechtquote:Op maandag 30 mei 2005 09:47 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ter hoogte van ? Bij gorinchem heb ik er nix van gemerkt vanmorgen
Ik heb al vakantie maar ik werk nu even een paar weekjes fulltime als administratie cq nanny voor mn tante!! Oppassen op mn schattie nichtje en neefjequote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
IJlien zit je nu weer op school ofzo of heb je al vakantie ?
Inderdaad toch aardig van hem dat hij dat ff komt meldenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey ik was aan het werk hoor![]()
en nee ik lees niet terug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |