Duidelijk die derde of de vijfdequote:Op maandag 30 mei 2005 09:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
bs-e.nl
dark-horizon.nl
neukvoer.nl
poetic-coding.nl
sate-saus.nl
Hieruit mogen jullie kiezen
ow ow...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is nog steeds ellende. En mn lijsten zijn af. Nu bepalen wie de acties uit gaat voeren; ik voel de bui al hangen
Wji zijn de eerstequote:Op maandag 30 mei 2005 09:41 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoezo, wil jij weer nummer 1 zijn
mooi niet![]()
misbruik aub niet de nickname die ik van fisher heb gekregen... bvd De echte Stupidoquote:
sate-saus!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
bs-e.nl
dark-horizon.nl
neukvoer.nl
poetic-coding.nl
sate-saus.nl
Hieruit mogen jullie kiezen
Zoo, maar dat is dichtbij. Ja, ik ben nu in Leidenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
ow ow...
zit je eigenlijk in leiden ja toch? (ben nu in zoeterwoude)
Maar wat niet is, kan nog komenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Omdat ik geitje nog nooit gesproken heb in het echt
Hahahaha dat heb ik gemist!!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
misbruik aub niet de nickname die ik van fisher heb gekregen... bvd De echte Stupido
Ja he haha voel je t?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoo, maar dat is dichtbij. Ja, ik ben nu in Leiden
Met veel knoflooksausquote:Op maandag 30 mei 2005 09:44 schreef Megter het volgende:
[..]
Klopt, binnenkort gaan we pannenkoeken eten![]()
En als ie dat niet wilt mag je mijn mobiele nummer wel hebben hoorquote:
Ehm het is De Spanjool aka Draco aka DracoAkaik aka Zorro aka Stupido aka Zorroquote:Op maandag 30 mei 2005 09:44 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahaha dat heb ik gemist!!
geen spanjool meer?
Ik voel het aan mn waterquote:Op maandag 30 mei 2005 09:45 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja he haha voel je t?
ik ben voor sate-saus
yummy..
Ik dacht dat het inmiddels weer PANNE(geen N)koeken moest zijn...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:44 schreef Megter het volgende:
[..]
Klopt, binnenkort gaan we pannenkoeken eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |