Is goed, succes met werken.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:20 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja .. de wil is er!
Maar goe dik ga evenhalen en dan ff doorwerken
ik kom dalijk nog wel weer even buurten!![]()
Ik moet alleen niet werkenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:20 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jaik ga straks eerst eten in Kloetinge en daarna ff shoppen bij de Dirk
Wat heeft ie daar fout gedaan?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Die laatste is nav opmerking van Kasta ea in OUD waarvoor hij permban heeft gehad![]()
Ja, k ga koken voor m'n oom en tantequote:Op maandag 30 mei 2005 10:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik moet alleen niet werken![]()
Donderdagavond pas...
Ga je bij je fam. eten?
valt toch niet op?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:21 schreef Megter het volgende:
[..]
metmiskraamgrapjeskrijgjeiedereenwelopdekastaNova
wat denk je![]()
Beetje rellen tegen vrouwen die een miskraam hebben gehad dus?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:21 schreef Megter het volgende:
[..]
metmiskraamgrapjeskrijgjeiedereenwelopdekastaNova
wat denk je![]()
Zo is het toch goed?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs,
Wie o wie kan me helpen met een onderzoeksmethode verzinnen?
Ik heb op basis van 4 bronnen een onderzoek gedaan, en daar moet ik even een mooi verhaaltje van maken. Maar mn inspriratie en creativiteit is beneden het nulpunt vandaag.
Dus, wie heeft er goede ideeën?
ik niet maar dat had je vast en zeker al wel verwachtquote:Op maandag 30 mei 2005 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs,
Ik heb op basis van 4 bronnen een onderzoek gedaan, en daar moet ik even een mooi verhaaltje van maken. Maar mn inspriratie en creativiteit is beneden het nulpunt vandaag.
I knowquote:Op maandag 30 mei 2005 10:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
http://www.sate-saus.nl/
tussestop jullie kunnen reggen
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja jij ben al geregged sinds board online is
Je mag altijd voor mij kokenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:27 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer voor jou koken hoor![]()
Waar blijven de f*cking emmers?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:30 schreef Megter het volgende:
[..]
Je mag altijd voor mij koken![]()
![]()
Als ik jou het dan lekker mag opeten ben ik helemaal blij![]()
Je hebt eerst je onderzoek gedaan, en gaat nu een methode verzinnenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs,
jaquote:Op maandag 30 mei 2005 10:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Je hebt eerst je onderzoek gedaan, en gaat nu een methode verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |