Ik nietquote:Op maandag 30 mei 2005 10:09 schreef IJlien het volgende:
wie heeft er dit weekend in de zon gelegen??
*officieel jaloers*quote:Op maandag 30 mei 2005 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik heb wel wat daagjes zon nodig. Maar als ik het ben, blijf ik echt moeilijk lang bruin. Tot ver in de winter ergens![]()
Ben halfbloedje, dus zo erg is het nooitquote:Op maandag 30 mei 2005 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je maar wel die helm hebt afgedaan, anders heb je nog steeds een wit gezicht
och anders had je toch op fok gezetenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Daar had ik geen tijd voor, zaterdag moest ik van mn pa helpen met het slopen van een muur bij mn tante in huis..... gvd fucking warm en dan moet je een muur gaan slopen
Niet dat ik weet, ik heb geen idee waar mn voorouders vandaan komen. De laatste 4 generaties komen uit Nederland, daarvoor weet ik niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
*officieel jaloers*
heb jij soms ook buitenlandse voorouders (gezien je donkere haar ook)?
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
och anders had je toch op fok gezeten
ik zag dat jullie zelfs gisteren in dit topic aan 't spammen waren
* nog jaloerser *quote:Op maandag 30 mei 2005 10:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ben halfbloedje, dus zo erg is het nooit![]()
Ga jij winkelen dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Moet je vanavond weer werken bij de Dirk?![]()
Dat wordt in de zon liggenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:17 schreef IJlien het volgende:
[..]
* nog jaloerser *
ik wil ook bruin zijn
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
UitdeKastanova
Zaaddodendepastanova
metmiskraamgrapjeskrijgjeiedereenwelopdekastaNova
Die laatste is nav opmerking van Kasta ea in OUD waarvoor hij permban heeft gehadquote:Op maandag 30 mei 2005 10:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
UitdeKastanova
Zaaddodendepastanova
metmiskraamgrapjeskrijgjeiedereenwelopdekastaNova
Ja .. de wil is er!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |