ik ga zaterdag ws ook wel weer zoiets doen als het mooi weer is.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag BBQ-en , tvtje buiten zetten en voetbal kijken![]()
Tenminste als het weer een beetje mee zit
echt te moequote:Op maandag 30 mei 2005 10:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
alles goedmet jou ook, houniet?
En je bent vergeten hoe je moet quotenquote:
ach, zolang het leuk wasquote:Op maandag 30 mei 2005 10:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
echt te moezaterdag 12 uur gewerkt, en naar time out geweest.. was rond 6en thuis.. weinig slaap gehad
![]()
dat meen je niet! want?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ach, zolang het leuk was
ik lag zaterdag om 21.30 uur al te slapen![]()
Komt nog wel goed met jouquote:Op maandag 30 mei 2005 10:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat meen je niet! want?
en ja nils, ik leer het wel :p
betersquote:
vrijdag teveel gedronken en me zwaar misdragen. wekker van mn vriend ging alleen al om half 8 af en ik kon ook niet meer slapen. We hebben dus allebei de zaterdag half dronken rondgelopen. 's Avonds op bed gevallen en het klokje rond geslapen. i know errug suf, maar ben nu wel uitgeslapenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat meen je niet! want?
en ja nils, ik leer het wel :p
Ik wilde eigenlijk net hetzelfde gaan zeggen dat het STIL wasquote:Op maandag 30 mei 2005 10:55 schreef Houniet het volgende:
mensen wat is het hier stil
heb ik wat gemist ofzo
Nee, het is belachelijk rustig vandaagquote:Op maandag 30 mei 2005 10:55 schreef Houniet het volgende:
mensen wat is het hier stil
heb ik wat gemist ofzo
Zwaar misdragen ? vertel het ons, wat heb je uitgespooktquote:Op maandag 30 mei 2005 10:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vrijdag teveel gedronken en me zwaar misdragen. wekker van mn vriend ging alleen al om half 8 af en ik kon ook niet meer slapen. We hebben dus allebei de zaterdag half dronken rondgelopen. 's Avonds op bed gevallen en het klokje rond geslapen. i know errug suf, maar ben nu wel uitgeslapen
Pizza!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:46 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Italiaans restaurant, daar heb je de lekkerste pizza's van Middelburg, en helemaal niet duur!
We hebben daar voor 35 euro gegeten met 3 man (hoofdgerecht & nagerecht)![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zwaar misdragen ? vertel het ons, wat heb je uitgespookt
Als je A zegt moet je ook B zeggen godjequote:Op maandag 30 mei 2005 10:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]dat zeg ik niet
laat ik het erop houden dat ik een hoop niet meer weet
uuuuuuuuuuhquote:Op maandag 30 mei 2005 10:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als je A zegt moet je ook B zeggen godje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |