quote:Op maandag 30 mei 2005 10:30 schreef Megter het volgende:
[..]
Je mag altijd voor mij koken![]()
![]()
Als ik jou het dan lekker mag opeten ben ik helemaal blij![]()
Ik ken het hoor. Ik ben ook altijd veel te graag gewoon met m'n onderzoek bezig, waardoor al dat suffe probleemstelling/doelstelling etc.-gedoe een beetje op de achtergrond raaktquote:Op maandag 30 mei 2005 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is eigenlijk best slecht, dus ik probeer nu iets moois te verzinnen om het te verhullen.![]()
Precies, dat had ik dus ook.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ken het hoor. Ik ben ook altijd veel te graag gewoon met m'n onderzoek bezig, waardoor al dat suffe probleemstelling/doelstelling etc.-gedoe een beetje op de achtergrond raakt![]()
Oe, houd een stukje apart voor mijquote:
ik ben zaterdag uit eten geweestquote:Op maandag 30 mei 2005 10:36 schreef Megter het volgende:
[..]
Oe, houd een stukje apart voor mij![]()
Ik heb zaterdag 3 stukjes gebak op, m'n zusjes vierden hun verjaardag![]()
Ja mevrouw goddessquote:Op maandag 30 mei 2005 10:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zijn jullie nog hard aan het werk?
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:38 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja mevrouw goddess![]()
Lukt het een beetje?
Weeral hequote:
Gezellig tochquote:Op maandag 30 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik moet morgen in mijn eentje naar amsterdam rijden
ik zie dr een beetje boel tegenopquote:Op maandag 30 mei 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gezellig toch
Lekker in autotje beetje rijden, radiotje aan en karren maar![]()
Ja weeral, lekker asociaal hequote:Op maandag 30 mei 2005 10:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Weeral he
Ben je trouwens nog naar het huisje van je maatje wezen kijken?
Duidelijk asociaalquote:Op maandag 30 mei 2005 10:42 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ja weeral, lekker asociaal he![]()
Ben niet meer mee geweest, hij was alleen gegaan
Mediterraneo in Middelburgquote:Op maandag 30 mei 2005 10:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Duidelijk asociaal![]()
Waar ben je geweest?
Nee, maar het klinkt zeer goed!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Mediterraneo in Middelburgken je dat?
Italiaans restaurant, daar heb je de lekkerste pizza's van Middelburg, en helemaal niet duur!quote:
Ik ga zaterdag BBQ-en , tvtje buiten zetten en voetbal kijkenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben zaterdag ook uiteten geweest
en vrijdag ge-bbqed
Ik ga zaterdag ook BBQ-enquote:Op maandag 30 mei 2005 10:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag BBQ-en , tvtje buiten zetten en voetbal kijken![]()
Tenminste als het weer een beetje mee zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |