Stage haal ik wel, of ik alle certificaten haal die bij m'n opleiding horen betwijfel ik.quote:Op maandag 30 mei 2005 08:24 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik probeer over stage te praten, je weet toch![]()
Ga je het halen?
Beetje schraal hoor balquote:Op maandag 30 mei 2005 08:28 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Stage haal ik wel, of ik alle certificaten haal die bij m'n opleiding horen betwijfel ik.
Die edit was wel nodig jaquote:
De edit was zeker nodigquote:Op maandag 30 mei 2005 08:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Beetje schraal hoor bal
[..]
Die edit was wel nodig ja![]()
Ik denk dat we het einde van de week niet halen. Heeft die stink-calvobbes toch z'n zin gekregenquote:Op maandag 30 mei 2005 08:30 schreef Megter het volgende:
Laatste weekje van mij hier.....
Ben benieuwd hoelang de reeks nog toegestaan is.
Morgen Tear![]()
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar, zolang hij nog maar 3 weken hier mag staan vind ik het best eigenlijkquote:Op maandag 30 mei 2005 08:30 schreef Megter het volgende:
Laatste weekje van mij hier.....
Ben benieuwd hoelang de reeks nog toegestaan is.
Morgen Tear![]()
Heb ik iets gemist ?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk dat we het einde van de week niet halen. Heeft die stink-calvobbes toch z'n zin gekregen
quote:Op maandag 30 mei 2005 08:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk dat we het einde van de week niet halen. Heeft die stink-calvobbes toch z'n zin gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop dat ie nog t/m donderdag openblijft, dan halen we #200 en ben ik toch klaar
Die van de stagiairs :')
quote:Op maandag 30 mei 2005 08:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Toppunt van schraalheid:
Oh ja, en ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop dat ie nog t/m donderdag openblijft, dan halen we #200 en ben ik toch klaar
Jij gaat maar met je banaan spelenquote:
Laat 'm zichzelf maar voorstellenquote:Op maandag 30 mei 2005 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hé? Wie is die jongen met die vreemde icon?
Ik heb gelezen.... pfff wat een geblaat daarzo heyquote:Op maandag 30 mei 2005 08:34 schreef Megter het volgende:
Vanaf deze post: School en Studie feedback.
Tell mequote:Op maandag 30 mei 2005 08:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb gelezen.... pfff wat een geblaat daarzo hey![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 08:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb gelezen.... pfff wat een geblaat daarzo hey![]()
Ik denk dat hij bang is voor die banaan in je oorquote:Op maandag 30 mei 2005 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
Dat vreemde personage reageert niet meer, zouden we hem weggejaagd hebben?
ik zeg al niets meer hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hé? Wie is die jongen met die vreemde icon?
quote:Op maandag 30 mei 2005 08:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bang is voor die banaan in je oor![]()
Ga maar vissen vangen ofzowquote:
Ja ik weet het, het is nog vroegquote:
Als het goed is wel en anders volgende weekquote:Op maandag 30 mei 2005 08:37 schreef Megter het volgende:
Geitje, je krijgt toch deze week het cijfer van je toets terug?
Geen idee ik ben geen visserquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 08:39 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Als het goed is wel en anders volgende week![]()
Nee, ik ben niet bekend met deze tak van sport. Misschien kunt u ons een beknopte uitleg geven?quote:
nou eehmz, je gooit een hengel ergens in 't water en dan val je in slaapquote:Op maandag 30 mei 2005 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet bekend met deze tak van sport. Misschien kunt u ons een beknopte uitleg geven?
Misschien leren we er nog wat van, dan wordt dit topic ineens erg zinvol en misschien sluiten ze ons dan nietquote:Op maandag 30 mei 2005 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet bekend met deze tak van sport. Misschien kunt u ons een beknopte uitleg geven?
Jij begrijpt mequote:Op maandag 30 mei 2005 08:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien leren we er nog wat van, dan wordt dit topic ineens erg zinvol en misschien sluiten ze ons dan niet
nu pas? ik loop al zeker een half uur te gillen om een emmerquote:Op maandag 30 mei 2005 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoor ergens ver weg een emmer roepen.
En ja, zelfs mét banaan
En wat als je het niet hebt gehaald ?quote:
Aha, klinkt erg interresant. En diegene met de meeste punten wint aan het eind?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou eehmz, je gooit een hengel ergens in 't water en dan val je in slaap
quote:Op maandag 30 mei 2005 08:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu pas? ik loop al zeker een half uur te gillen om een emmer
nee, degene welke 't langste slaapt heeft gewonnenquote:Op maandag 30 mei 2005 08:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha, klinkt erg interresant. En diegene met de meeste punt wint aan het eind?
Aha, klinkt echt als een sport voor jouquote:Op maandag 30 mei 2005 08:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, degene welke 't langste slaapt heeft gewonnen
quote:Op maandag 30 mei 2005 08:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb trouwens nog een nieuwtje voor jullie :
Ik heb het bier ijsje uitgeprobeert..... opzich best lekker koud en het smaakt ook nog wel een beetje naar bier, maar persoonlijk drink ik toch lekker een koud biertje op
Maar het was wel een leuk expiriment
hahahahaquote:Op maandag 30 mei 2005 08:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb trouwens nog een nieuwtje voor jullie :
Ik heb het bier ijsje uitgeprobeert..... opzich best lekker koud en het smaakt ook nog wel een beetje naar bier, maar persoonlijk drink ik toch lekker een koud biertje op
Maar het was wel een leuk expiriment
niet echt, vind er echt geen kloot aanquote:Op maandag 30 mei 2005 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha, klinkt echt als een sport voor jou
Die mag je gewoon inleveren binnen 14 dagen na 31 augustusquote:Op maandag 30 mei 2005 08:43 schreef Megter het volgende:
Net 's gebeld naar school: op 31 augustus word ik automatisch uitgeschreven.
Dat betekent dat ik tot 5 september OV heb terwijl ik in juni al klaar ben![]()
Als het met bier te maken heeft, probeer ik het wel uitquote:Op maandag 30 mei 2005 08:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
hahahaha
we moeten er dus nog 1 bedenken, als we daarmee doorgaan is dit topic mss wel nuttig
quote:Op maandag 30 mei 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als het met bier te maken heeft, probeer ik het wel uit![]()
ik doe meestal zoiets van hoeveel ik er in 1 avond naar binnen kan krijgen en nog thuis kan komen...quote:Op maandag 30 mei 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als het met bier te maken heeft, probeer ik het wel uit![]()
7e dusquote:Uiterste inleverdata 2005
7 februari, 7 maart, 7 april, 9 mei, 7 juni, 7 juli, 5 augustus, 7 september, 7 oktober, 7 november, 7 december.
mja, moet toch ergens verstand van hebben hèquote:
Binnen krijgen is niet zo moeilijk, maar moet je het dan ook nog binnen houden ?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik doe meestal zoiets van hoeveel ik er in 1 avond naar binnen kan krijgen en nog thuis kan komen...
Maar van vissen?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, moet toch ergens verstand van hebben hè
Dan moet ik voor de 5e keer gaan herkansenquote:Op maandag 30 mei 2005 08:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En wat als je het niet hebt gehaald ?
Zie de uitdagingquote:Op maandag 30 mei 2005 08:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik doe meestal zoiets van hoeveel ik er in 1 avond naar binnen kan krijgen en nog thuis kan komen...
Maar dat kan pas in 2006 dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:47 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Dan moet ik voor de 5e keer gaan herkansen![]()
Oooh niet veel aan de hand dus, het is niet zo dat je dan blijft zitten of wat dan ook....quote:Op maandag 30 mei 2005 08:47 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Dan moet ik voor de 5e keer gaan herkansen![]()
uiteraardquote:Op maandag 30 mei 2005 08:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Binnen krijgen is niet zo moeilijk, maar moet je het dan ook nog binnen houden ?![]()
k denk dat het wel ergens in augustus / september kan, maar als ik het nu niet gehaald heb ga ik gewoon met de leraar praten voor een vervangende opdrachtquote:
In feb. ben je toch helemaal klaar met BI?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:49 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k denk dat het wel ergens in augustus / september kan, maar als ik het nu niet gehaald heb ga ik gewoon met de leraar praten voor een vervangende opdracht![]()
als het goed is welquote:Op maandag 30 mei 2005 08:50 schreef Megter het volgende:
[..]
In feb. ben je toch helemaal klaar met BI?
Ik drink geen koffiequote:Op maandag 30 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen, tijd voor een serieuze draai aan het topic:
Hoe doen jullie dat, als je wel koffie nodig hebt, maar geen zin om te lopen?
Ik blijf gewoon zitten zonder koffie, maar mijn lichaam verteld mij dat dat niet de goede oplossing is.
ik stuur dan de tweaker op padquote:Op maandag 30 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
Ik blijf gewoon zitten zonder koffie, maar mijn lichaam verteld mij dat dat niet de goede oplossing is.
Gaat hij dan je koffie ook tweaken?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik stuur dan de tweaker op pad
hij gelooft denk ik dat ik een goed woordje bij m'n oom kan doen voor hem hahaha of andersom natuurlijk als hij niet loopt
hij haalt 'm alleen maar, ik geloof dat ie er niet zoveel mee kan. heeft niets te maken met een pc hèquote:
He, jammerquote:Op maandag 30 mei 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij haalt 'm alleen maar, ik geloof dat ie er niet zoveel mee kan. heeft niets te maken met een pc hè
Ah, gelukkig. Nou kan ik weer rustig verder werken aan mn stagequote:Op maandag 30 mei 2005 08:58 schreef Ballicious het volgende:
Maak jullie geen zorgen, ik leef nog.
alsof wij ons zorgen om jou makenquote:Op maandag 30 mei 2005 08:58 schreef Ballicious het volgende:
Maak jullie geen zorgen, ik leef nog.
Echt gaan werken?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:59 schreef Fisher het volgende:
mensen eigenlijk een vraagje, wat doen we als dit gesloten word?
ik heb m'n ogen nog niet helemaal open dus tjah, zie 't licht nog nietquote:Op maandag 30 mei 2005 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben jullie daar trouwens ook last van? Dat het tl-licht wel erg fel is vandaag?
Ik wel, maar het doet pijn aan mn ogen vandaag.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb m'n ogen nog niet helemaal open dus tjah, zie 't licht nog niet
dan doe je jouw ogen toch weer dicht? ik zie 't probleem nietquote:Op maandag 30 mei 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wel, maar het doet pijn aan mn ogen vandaag.
En met mn zonnebril op gaan zitten, is ook geen succes. Dan kan ik mn toetsenbord niet meer lezen
Heb om 11 uur een bespreking, en moet nog wat afmaken daarvoorquote:Op maandag 30 mei 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan doe je jouw ogen toch weer dicht? ik zie 't probleem niet
mja, ik 10,30 uur.. en eerlijk gezegd wil ik ook nog wat afhebben daarvoor maar ach, zal wel niet lukkenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb om 11 uur een bespreking, en moet nog wat afmaken daarvoor![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik 10,30 uur.. en eerlijk gezegd wil ik ook nog wat afhebben daarvoor maar ach, zal wel niet lukken
hebben we 't hier niet eerder over gehad maar dat ik deze argumenten tegen jou zei?quote:
Ja. En toen begon ik over Bier.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
hebben we 't hier niet eerder over gehad maar dat ik deze argumenten tegen jou zei?
1 voor 1 een nieuw deel openenquote:Op maandag 30 mei 2005 08:59 schreef Fisher het volgende:
mensen eigenlijk een vraagje, wat doen we als dit gesloten word?
ik heb vanochtend geen behoefte aan bier dus 't kan vandaagquote:
als ik je vergelijk met mijzelf 's ochtends altijdquote:
Wat? Ben je eindelijk van je verslaving af?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb vanochtend geen behoefte aan bier dus 't kan vandaag
Dan is iedereen altijd wakker en scherpquote:Op maandag 30 mei 2005 09:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
als ik je vergelijk met mijzelf 's ochtends altijd
welnee, m'n alcoholpercentage is gewoon op peil nuquote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat? Ben je eindelijk van je verslaving af?
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
welnee, m'n alcoholpercentage is gewoon op peil nu
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef tijgerwillie het volgende:
fisher heeft nieuwe icon
goedemorgen iedereen
jah, leef je in m'n wereldquote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan is iedereen altijd wakker en scherp
Goeiemorgenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef tijgerwillie het volgende:
fisher heeft nieuwe icon
goedemorgen iedereen
Ken hetzelfde probleem als ik zin heb in koffie maar geen zin heb om te halen blijf ik ook zonder zitten.... best lastig maar goed er is hier geen stagiaire of wat dan ook die lager staat dan mij en die ik kan commanderen om koffie te halenquote:Op maandag 30 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
jah idd...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef tijgerwillie het volgende:
fisher heeft nieuwe icon
goedemorgen iedereen
warm maar superquote:Op maandag 30 mei 2005 09:07 schreef Megter het volgende:
hee willie, hoe was het zaterdag?
mja, m'n tweaker doet 'tzelfde niveau als mij, is ook ouder... maar toch commandeer ik 'm lekkerquote:Op maandag 30 mei 2005 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ken hetzelfde probleem als ik zin heb in koffie maar geen zin heb om te halen blijf ik ook zonder zitten.... best lastig maar goed er is hier geen stagiaire of wat dan ook die lager staat dan mij en die ik kan commanderen om koffie te halen
Jow! Alles goed hier?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef Megter het volgende:
Jow Remzerrr!
Commanderen teardrop style:quote:Op maandag 30 mei 2005 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ken hetzelfde probleem als ik zin heb in koffie maar geen zin heb om te halen blijf ik ook zonder zitten.... best lastig maar goed er is hier geen stagiaire of wat dan ook die lager staat dan mij en die ik kan commanderen om koffie te halen
wie ik? hoe kom je erbij?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, heb geen zin om manisch depressief te worden![]()
Maar die tweaker denkt dat jij een goed woordje kunt gaan doen bij je oomquote:Op maandag 30 mei 2005 09:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, m'n tweaker doet 'tzelfde niveau als mij, is ook ouder... maar toch commandeer ik 'm lekker
ej kerl, ga eens koffie halen.. sta al even droogquote:Op maandag 30 mei 2005 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Commanderen teardrop style:
Zeg lieve stagiair,
zou jij alsjeblieft misschien een overheerlijk kopje koffie voor mij willen halen als je een minuutje over hebt?
Alleen als ze vrouwelijk is hequote:Op maandag 30 mei 2005 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Commanderen teardrop style:
Zeg lieve stagiair,
zou jij alsjeblieft misschien een overheerlijk kopje koffie voor mij willen halen als je een minuutje over hebt?
Of alleen je lege beker omhoog houdenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
ej kerl, ga eens koffie halen.. sta al even droog
daar zou hij nu toch alwel achter gekomen zijn dat ik 't niet doe?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar die tweaker denkt dat jij een goed woordje kunt gaan doen bij je oom![]()
Maar een dollar is toch gelijk aan de euro?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
daar zou hij nu toch alwel achter gekomen zijn dat ik 't niet doe?
sukkel, hij moest een onderzoek doen naar isp's en berekend prijzen in dollars, ja snuggere we wonen in nederland euro's dus
Of vragen of hij nou nog steeds geen koffie gehaald heeft, hij kan toch zien dat je bekertje leeg isquote:Op maandag 30 mei 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of alleen je lege beker omhoog houden
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:12 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Of vragen of hij nou nog steeds geen koffie gehaald heeft, hij kan toch zien dat je bekertje leeg is
ik neem morgen gewoon zo'n belletje mee, *ting *ting ik wil koffiequote:Op maandag 30 mei 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of alleen je lege beker omhoog houden
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik neem morgen gewoon zo'n belletje mee, *ting *ting ik wil koffie
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:12 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Of vragen of hij nou nog steeds geen koffie gehaald heeft, hij kan toch zien dat je bekertje leeg is
Goeiemorgenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morning
leuk weekend gehad allemaal?
ik was er al vóór 9 uur. maar heb mn beoordeling gehadquote:Op maandag 30 mei 2005 09:13 schreef Remzerrr het volgende:
Goddess moggûh
Was ik nou gewoon eerder op mn stage dan jij? Nepstagiair![]()
waarde van de dollar blijft veranderen ten opzichte van de euroquote:Op maandag 30 mei 2005 09:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar een dollar is toch gelijk aan de euro?![]()
en, en, en??quote:Op maandag 30 mei 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik was er al vóór 9 uur. maar heb mn beoordeling gehad
Goeie morgen poepsie woepsiequote:Op maandag 30 mei 2005 09:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morning
leuk weekend gehad allemaal?
Oow valt dus mee, ik was 08:55 op mn stagequote:Op maandag 30 mei 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat wel weetquote:Op maandag 30 mei 2005 09:14 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waarde van de dollar blijft veranderen ten opzichte van de euro
quote:
En, zie je dat zitten?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ze zijn echt super tevreden. en in een officieel verslag staat weer dat ze me een baan aan willen bieden
Heel nice... gefeliciteerd...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ze zijn echt super tevreden. en in een officieel verslag staat weer dat ze me een baan aan willen bieden
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-stoer-zijn-;-ik-heb-tijgerwillie-warm-gehouden post
hee, netjes meisquote:Op maandag 30 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dat heet gewenningquote:Op maandag 30 mei 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk,
Als je op je stage mag genieten van een overheerlijke hoofdpijn die eigenlijk voor een olifant bedoelt is?
Eh, naar huis gaan...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk,
Als je op je stage mag genieten van een overheerlijke hoofdpijn die eigenlijk voor een olifant bedoelt is?
ja, die sukkel had vanochtend z'n bus gemist zodat hij in dezelfde zat als mij... gelukkig zag ik 'm en ben voorin gaan zittenquote:
Jullie heb wel VAAK gebakquote:Op maandag 30 mei 2005 09:20 schreef tijgerwillie het volgende:
ik krijg zometeen gebak
mede stagiaire is 20 geworden
Misschien is ie het praten verleert, bij gebrekbewuste keuze van geen vriendenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja, die sukkel had vanochtend z'n bus gemist zodat hij in dezelfde zat als mij... gelukkig zag ik 'm en ben voorin gaan zitten
maar met uitstappen wel de lulgelukkig voldoet hmm, en ja en wat mompelen bij 'm als converstatie
wel als ik een maand kan blijven en daarna parttime.... ik wil ook misschien mijn onderzoek binnen mn stagebedrijf doenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
hee, netjes meis
profi
ga je dat doen dan die baan?
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu al hart voor de zaak als stagiaire, dat wordt wat als ik eenmaal echt werk![]()
Beoordeling al gehad ? en je moet nog 5 weken toch ?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
Naar huis gaan... Nou ja, dat heet hart d voor de zaak
En gewenning? Ja, inmiddels wel na 3 dagen
ach jah das niet mijn probleemquote:Op maandag 30 mei 2005 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien is ie het praten verleert, bij gebrekbewuste keuze van geen vrienden
Ben je ook nietquote:Op maandag 30 mei 2005 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, het is maandagochtend. Niemand heeft gezegd dat ik scherp en wakker ben![]()
veldbed?? doorwerken jij!!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zet alvast mn veldbed neer in mn kantoor![]()
ik moet nog 6 weken. het was ook een tussentijdse beoordeling. ik heb ook echt een soort rapport gehad (een deel is uitgeschreven en een deel bestaat uit steekwoorden en dan goed/voldoende/onvoldoende) en het meeste is goed. Natuurlijk ook een paar voldoendes zodat ik ook nog dingen kan veranderen. Maar volgens mij is dat meer voor de show.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Beoordeling al gehad ? en je moet nog 5 weken toch ?
Netjesquote:Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet nog 6 weken. het was ook een tussentijdse beoordeling. ik heb ook echt een soort rapport gehad (een deel is uitgeschreven en een deel bestaat uit steekwoorden en dan goed/voldoende/onvoldoende) en het meeste is goed. Natuurlijk ook een paar voldoendes zodat ik ook nog dingen kan veranderen. Maar volgens mij is dat meer voor de show.
Succesquote:Op maandag 30 mei 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar vandaag ga ik echt ff hard werken. want ik ben al veeeeeel te laat met mijn zelfevaluatie, dus die moet vandaag echt op de post!!!
dus tot vanmiddag waarschijnlijk
dan nog.. doorwerken jij geen pauze, hart voor de zaak enzo...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hé, dat is voor in de pauze's. Je denk toch niet dat ik ga slapen in de baas z'n tijd![]()
Wordt je dik vanquote:Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoezo niet dan wil zeker mijn gebakje, mooi niet![]()
oke have funquote:Op maandag 30 mei 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar vandaag ga ik echt ff hard werken. want ik ben al veeeeeel te laat met mijn zelfevaluatie, dus die moet vandaag echt op de post!!!
dus tot vanmiddag waarschijnlijk
Nah, het is mij een beetje te ver rijden voor slechts een gebakjequote:Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoezo niet dan wil zeker mijn gebakje, mooi niet![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan nog.. doorwerken jij geen pauze, hart voor de zaak enzo...
Koffie dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:26 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nah, het is mij een beetje te ver rijden voor slechts een gebakje![]()
Er moet meer tegenover staan om mij naar zeeland te laten rijden![]()
![]()
Een hele taart danquote:Op maandag 30 mei 2005 09:26 schreef Vigile het volgende:
[..]
![]()
haha, nou diegene die het gebakje bezit/geeftquote:Op maandag 30 mei 2005 09:26 schreef Vigile het volgende:
[..]
![]()
Zijn jullie het 1e officiële stagiairskoppel?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:27 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
haha, nou diegene die het gebakje bezit/geeft![]()
Je collega?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:27 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
haha, nou diegene die het gebakje bezit/geeft![]()
Ik wil je vriendelijk verzoeken op je avator te veranderenquote:
Dat moet in de OPquote:Op maandag 30 mei 2005 09:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Zijn jullie het 1e officiële stagiairskoppel?
jah direct nog een keer..quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wil je vriendelijk verzoeken op je avator te veranderen
Ik krijg er dorst van![]()
*kijkt richting tijgerwillie*quote:Op maandag 30 mei 2005 09:28 schreef Megter het volgende:
[..]
daarom heb ik 'm ook, om het ultieme gevoel van bier te benadrukkenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wil je vriendelijk verzoeken op je avator te veranderen
Ik krijg er dorst van![]()
Erg he die besluiteloosheid ?quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:29 schreef Megter het volgende:
[..]
en zij kijkt richting jou![]()
jij jaloers, want zij heeft gebak
jep echt een heel leuk meisje, blond dun, woont boven pubbels hhahahha weet je nog megterquote:
Weer 's wat anders dan Nee he, dat horen we al zo vaak tegenwoordigquote:Op maandag 30 mei 2005 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ontkenning! Het eerste teken dat Megter zijn vraag met een 'Ja' beantwoord kan worden![]()
Nog zo'n verslaafdequote:Op maandag 30 mei 2005 09:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
daarom heb ik 'm ook, om het ultieme gevoel van bier te benadrukken
Vooral op mijn vragenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:30 schreef Megter het volgende:
[..]
Weer 's wat anders dan Nee he, dat horen we al zo vaak tegenwoordig![]()
ehm, nee?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:30 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep echt een heel leuk meisje, blond dun, woont boven pubbels hhahahha weet je nog megter
Precies, het is tijd dat er vragen met Ja beantwoord wordenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:30 schreef Megter het volgende:
[..]
Weer 's wat anders dan Nee he, dat horen we al zo vaak tegenwoordig![]()
Collega ? leuk meisje ??quote:Op maandag 30 mei 2005 09:30 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep echt een heel leuk meisje, blond dun, woont boven pubbels hhahahha weet je nog megter
ben je homo?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, het is tijd dat er vragen met Ja beantwoord worden
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Collega ? leuk meisje ??
Stuur haar eens een mail met de URL van dit topic
Hij is stonedquote:Op maandag 30 mei 2005 09:31 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
*kijkt terug, wat kijkt hij vreemd uit zijn ogen*![]()
Geil heet zoietsquote:Op maandag 30 mei 2005 09:31 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
*kijkt terug, wat kijkt hij vreemd uit zijn ogen*![]()
Dan moeten ze eerst de regels maar aan ons kenbaar makenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat gaat er nou veranderen aan de Stagiairs topic reeks?
Op deze manier mogen we niet verder heb ik gelezen in feedback...
hequote:Op maandag 30 mei 2005 09:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ws wordt ie gewoon gesloten, details zijn nog niet bekendquote:Op maandag 30 mei 2005 09:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Om dan maar te antwoorden: ik weet niet echt zeker of we de eerste zijnquote:Op maandag 30 mei 2005 09:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Mijn topic wat doen zequote:Op maandag 30 mei 2005 09:32 schreef Megter het volgende:
[..]
Ws wordt ie gewoon gesloten, details zijn nog niet bekend
koninginnedag in ali babba, laat ook maar, heb geen foto sorryquote:
Ik heb iets gemist?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:32 schreef Vigile het volgende:
[..]
Om dan maar te antwoorden: ik weet niet echt zeker of we de eerste zijn![]()
Nou ja, wat kunnen we hier nu mee op de maandagochtend?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:32 schreef Vigile het volgende:
[..]
Om dan maar te antwoorden: ik weet niet echt zeker of we de eerste zijn![]()
Wat?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist?
Heeft Tear toch gescoord (met een jongen?)
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist?
Het is gewoon niet zo´n geslaagd topic...quote:
tear en scoren? hoe kom je erbij?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist?
155 delen in een maand noem je niet geslaagdquote:Op maandag 30 mei 2005 09:34 schreef Vigile het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo´n geslaagd topic...
besluiteloosheid komt veelvuldig voor vandaagquote:
Daar heb je hele handige programma's voor die automatisch enquete vragen inlezenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:35 schreef Remzerrr het volgende:
Ik moet 46 enquêtes invoeren op de pc.
Tot vanmiddag waarschijnlijk
Zou 't zo snel niet weten...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
koninginnedag in ali babba, laat ook maar, heb geen foto sorry
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
155 delen in een maand noem je niet geslaagd
is niet zo veel, laatste keer dati k het moest doen waren het er 200 wv 20 non-responsequote:Op maandag 30 mei 2005 09:35 schreef Remzerrr het volgende:
Ik moet 46 enquêtes invoeren op de pc.
Tot vanmiddag waarschijnlijk
Ik gebruik SPSS maar dr zitten ook een aantal open vragen tussenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar heb je hele handige programma's voor die automatisch enquete vragen inlezen
Heeej IJlien.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
wordt het topic gesloten?? watskebeurt??![]()
hee babba alles goed?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben ontdekt dat jij er niet meer bent en nu willen ze het topic sluitenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Ik neem aan dat dit geen verwijzing is naar mij?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
besluiteloosheid komt veelvuldig voor vandaag
'quote:Op maandag 30 mei 2005 09:36 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ik gebruik SPSS maar dr zitten ook een aantal open vragen tussen
jij hebt geitje alquote:Op maandag 30 mei 2005 09:36 schreef Megter het volgende:
[..]
Zou 't zo snel niet weten...
Is 't iets voor me?![]()
Waarom doet die gast dat eigenlijkquote:Op maandag 30 mei 2005 09:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
en ja, ze vinden 't te onzinnig nadat calvobbes hun erop wees...
Ik heb er 400 ingevoerd met SPSSquote:Op maandag 30 mei 2005 09:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
'
SPSS gebruiken ze hier ook, weet het verder ook niet hoor, heb er alleen maar van gehoord, hoef er verder niet mee te werken gelukkig
Fisher! Een avatar!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
hee babba alles goed?
en ja, ze vinden 't te onzinnig nadat calvobbes hun erop wees...
Interpreteer het zoals je ’t wilt interpreterenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:37 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit geen verwijzing is naar mij?
Fijn dat het goed met je gaatquote:Op maandag 30 mei 2005 09:37 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jitz!![]()
Het gaat goed hoor, ik zit op mn werk
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ok moet ik een forum aanmaken voor het geval calvobbes zijn zin krijgt?
Op een url van mij...?
Mogen jullie bepalen welke url
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
Op een url van mij...?
Inderdaad maar ze vinden dat wij aan het slowchatten zijnquote:Op maandag 30 mei 2005 09:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Fisher! Een avatar!
Meen je niet... dan kan ik er nog wel een paar noemen die onzinnig zijn!![]()
ahhh.. is t nog steeds zo klote ??quote:Op maandag 30 mei 2005 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Fijn dat het goed met je gaat![]()
Ik ben nulekkerop mn stage, wat een ellende
Ja! Kunnen we toch nog door gaanquote:Op maandag 30 mei 2005 09:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
Op een url van mij...?
HOIIII!!!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Fisher! Een avatar!
Hey, als Tijgerwillie en ik koppel 1 zijn, zijn jij en Getije dan nr 2?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:38 schreef Megter het volgende:
[..]
Mag ik dan niet vragen of het wat voor me zou zijn?
jah idd avatatquote:Op maandag 30 mei 2005 09:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Fisher! Een avatar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |