Jow! Alles goed hier?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef Megter het volgende:
Jow Remzerrr!
Commanderen teardrop style:quote:Op maandag 30 mei 2005 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ken hetzelfde probleem als ik zin heb in koffie maar geen zin heb om te halen blijf ik ook zonder zitten.... best lastig maar goed er is hier geen stagiaire of wat dan ook die lager staat dan mij en die ik kan commanderen om koffie te halen
wie ik? hoe kom je erbij?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, heb geen zin om manisch depressief te worden![]()
Maar die tweaker denkt dat jij een goed woordje kunt gaan doen bij je oomquote:Op maandag 30 mei 2005 09:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, m'n tweaker doet 'tzelfde niveau als mij, is ook ouder... maar toch commandeer ik 'm lekker
ej kerl, ga eens koffie halen.. sta al even droogquote:Op maandag 30 mei 2005 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Commanderen teardrop style:
Zeg lieve stagiair,
zou jij alsjeblieft misschien een overheerlijk kopje koffie voor mij willen halen als je een minuutje over hebt?
Alleen als ze vrouwelijk is hequote:Op maandag 30 mei 2005 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Commanderen teardrop style:
Zeg lieve stagiair,
zou jij alsjeblieft misschien een overheerlijk kopje koffie voor mij willen halen als je een minuutje over hebt?
Of alleen je lege beker omhoog houdenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
ej kerl, ga eens koffie halen.. sta al even droog
daar zou hij nu toch alwel achter gekomen zijn dat ik 't niet doe?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar die tweaker denkt dat jij een goed woordje kunt gaan doen bij je oom![]()
Maar een dollar is toch gelijk aan de euro?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
daar zou hij nu toch alwel achter gekomen zijn dat ik 't niet doe?
sukkel, hij moest een onderzoek doen naar isp's en berekend prijzen in dollars, ja snuggere we wonen in nederland euro's dus
Of vragen of hij nou nog steeds geen koffie gehaald heeft, hij kan toch zien dat je bekertje leeg isquote:Op maandag 30 mei 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of alleen je lege beker omhoog houden
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:12 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Of vragen of hij nou nog steeds geen koffie gehaald heeft, hij kan toch zien dat je bekertje leeg is
ik neem morgen gewoon zo'n belletje mee, *ting *ting ik wil koffiequote:Op maandag 30 mei 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of alleen je lege beker omhoog houden
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik neem morgen gewoon zo'n belletje mee, *ting *ting ik wil koffie
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:12 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Of vragen of hij nou nog steeds geen koffie gehaald heeft, hij kan toch zien dat je bekertje leeg is
Goeiemorgenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morning
leuk weekend gehad allemaal?
ik was er al vóór 9 uur. maar heb mn beoordeling gehadquote:Op maandag 30 mei 2005 09:13 schreef Remzerrr het volgende:
Goddess moggûh
Was ik nou gewoon eerder op mn stage dan jij? Nepstagiair![]()
waarde van de dollar blijft veranderen ten opzichte van de euroquote:Op maandag 30 mei 2005 09:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar een dollar is toch gelijk aan de euro?![]()
en, en, en??quote:Op maandag 30 mei 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik was er al vóór 9 uur. maar heb mn beoordeling gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |