hebben we 't hier niet eerder over gehad maar dat ik deze argumenten tegen jou zei?quote:
Ja. En toen begon ik over Bier.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
hebben we 't hier niet eerder over gehad maar dat ik deze argumenten tegen jou zei?
1 voor 1 een nieuw deel openenquote:Op maandag 30 mei 2005 08:59 schreef Fisher het volgende:
mensen eigenlijk een vraagje, wat doen we als dit gesloten word?
ik heb vanochtend geen behoefte aan bier dus 't kan vandaagquote:
als ik je vergelijk met mijzelf 's ochtends altijdquote:
Wat? Ben je eindelijk van je verslaving af?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb vanochtend geen behoefte aan bier dus 't kan vandaag
Dan is iedereen altijd wakker en scherpquote:Op maandag 30 mei 2005 09:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
als ik je vergelijk met mijzelf 's ochtends altijd
welnee, m'n alcoholpercentage is gewoon op peil nuquote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat? Ben je eindelijk van je verslaving af?
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
welnee, m'n alcoholpercentage is gewoon op peil nu
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef tijgerwillie het volgende:
fisher heeft nieuwe icon
goedemorgen iedereen
jah, leef je in m'n wereldquote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan is iedereen altijd wakker en scherp
Goeiemorgenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef tijgerwillie het volgende:
fisher heeft nieuwe icon
goedemorgen iedereen
Ken hetzelfde probleem als ik zin heb in koffie maar geen zin heb om te halen blijf ik ook zonder zitten.... best lastig maar goed er is hier geen stagiaire of wat dan ook die lager staat dan mij en die ik kan commanderen om koffie te halenquote:Op maandag 30 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen, tijd voor een serieuze draai aan het topic:
Hoe doen jullie dat, als je wel koffie nodig hebt, maar geen zin om te lopen?
Ik blijf gewoon zitten zonder koffie, maar mijn lichaam verteld mij dat dat niet de goede oplossing is.
jah idd...quote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef tijgerwillie het volgende:
fisher heeft nieuwe icon
goedemorgen iedereen
warm maar superquote:Op maandag 30 mei 2005 09:07 schreef Megter het volgende:
hee willie, hoe was het zaterdag?
mja, m'n tweaker doet 'tzelfde niveau als mij, is ook ouder... maar toch commandeer ik 'm lekkerquote:Op maandag 30 mei 2005 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ken hetzelfde probleem als ik zin heb in koffie maar geen zin heb om te halen blijf ik ook zonder zitten.... best lastig maar goed er is hier geen stagiaire of wat dan ook die lager staat dan mij en die ik kan commanderen om koffie te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |