nee, degene welke 't langste slaapt heeft gewonnenquote:Op maandag 30 mei 2005 08:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha, klinkt erg interresant. En diegene met de meeste punt wint aan het eind?
Aha, klinkt echt als een sport voor jouquote:Op maandag 30 mei 2005 08:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, degene welke 't langste slaapt heeft gewonnen
quote:Op maandag 30 mei 2005 08:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb trouwens nog een nieuwtje voor jullie :
Ik heb het bier ijsje uitgeprobeert..... opzich best lekker koud en het smaakt ook nog wel een beetje naar bier, maar persoonlijk drink ik toch lekker een koud biertje op
Maar het was wel een leuk expiriment
hahahahaquote:Op maandag 30 mei 2005 08:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb trouwens nog een nieuwtje voor jullie :
Ik heb het bier ijsje uitgeprobeert..... opzich best lekker koud en het smaakt ook nog wel een beetje naar bier, maar persoonlijk drink ik toch lekker een koud biertje op
Maar het was wel een leuk expiriment
niet echt, vind er echt geen kloot aanquote:Op maandag 30 mei 2005 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha, klinkt echt als een sport voor jou
Die mag je gewoon inleveren binnen 14 dagen na 31 augustusquote:Op maandag 30 mei 2005 08:43 schreef Megter het volgende:
Net 's gebeld naar school: op 31 augustus word ik automatisch uitgeschreven.
Dat betekent dat ik tot 5 september OV heb terwijl ik in juni al klaar ben![]()
Als het met bier te maken heeft, probeer ik het wel uitquote:Op maandag 30 mei 2005 08:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
hahahaha
we moeten er dus nog 1 bedenken, als we daarmee doorgaan is dit topic mss wel nuttig
quote:Op maandag 30 mei 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als het met bier te maken heeft, probeer ik het wel uit![]()
ik doe meestal zoiets van hoeveel ik er in 1 avond naar binnen kan krijgen en nog thuis kan komen...quote:Op maandag 30 mei 2005 08:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als het met bier te maken heeft, probeer ik het wel uit![]()
7e dusquote:Uiterste inleverdata 2005
7 februari, 7 maart, 7 april, 9 mei, 7 juni, 7 juli, 5 augustus, 7 september, 7 oktober, 7 november, 7 december.
mja, moet toch ergens verstand van hebben hèquote:
Binnen krijgen is niet zo moeilijk, maar moet je het dan ook nog binnen houden ?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik doe meestal zoiets van hoeveel ik er in 1 avond naar binnen kan krijgen en nog thuis kan komen...
Maar van vissen?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, moet toch ergens verstand van hebben hè
Dan moet ik voor de 5e keer gaan herkansenquote:Op maandag 30 mei 2005 08:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En wat als je het niet hebt gehaald ?
Zie de uitdagingquote:Op maandag 30 mei 2005 08:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik doe meestal zoiets van hoeveel ik er in 1 avond naar binnen kan krijgen en nog thuis kan komen...
Maar dat kan pas in 2006 dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:47 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Dan moet ik voor de 5e keer gaan herkansen![]()
Oooh niet veel aan de hand dus, het is niet zo dat je dan blijft zitten of wat dan ook....quote:Op maandag 30 mei 2005 08:47 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Dan moet ik voor de 5e keer gaan herkansen![]()
uiteraardquote:Op maandag 30 mei 2005 08:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Binnen krijgen is niet zo moeilijk, maar moet je het dan ook nog binnen houden ?![]()
k denk dat het wel ergens in augustus / september kan, maar als ik het nu niet gehaald heb ga ik gewoon met de leraar praten voor een vervangende opdrachtquote:
In feb. ben je toch helemaal klaar met BI?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:49 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k denk dat het wel ergens in augustus / september kan, maar als ik het nu niet gehaald heb ga ik gewoon met de leraar praten voor een vervangende opdracht![]()
als het goed is welquote:Op maandag 30 mei 2005 08:50 schreef Megter het volgende:
[..]
In feb. ben je toch helemaal klaar met BI?
Ik drink geen koffiequote:Op maandag 30 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen, tijd voor een serieuze draai aan het topic:
Hoe doen jullie dat, als je wel koffie nodig hebt, maar geen zin om te lopen?
Ik blijf gewoon zitten zonder koffie, maar mijn lichaam verteld mij dat dat niet de goede oplossing is.
ik stuur dan de tweaker op padquote:Op maandag 30 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve mensen, tijd voor een serieuze draai aan het topic:
Hoe doen jullie dat, als je wel koffie nodig hebt, maar geen zin om te lopen?
Ik blijf gewoon zitten zonder koffie, maar mijn lichaam verteld mij dat dat niet de goede oplossing is.
Gaat hij dan je koffie ook tweaken?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik stuur dan de tweaker op pad
hij gelooft denk ik dat ik een goed woordje bij m'n oom kan doen voor hem hahaha of andersom natuurlijk als hij niet loopt
hij haalt 'm alleen maar, ik geloof dat ie er niet zoveel mee kan. heeft niets te maken met een pc hèquote:
He, jammerquote:Op maandag 30 mei 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij haalt 'm alleen maar, ik geloof dat ie er niet zoveel mee kan. heeft niets te maken met een pc hè
Ah, gelukkig. Nou kan ik weer rustig verder werken aan mn stagequote:Op maandag 30 mei 2005 08:58 schreef Ballicious het volgende:
Maak jullie geen zorgen, ik leef nog.
alsof wij ons zorgen om jou makenquote:Op maandag 30 mei 2005 08:58 schreef Ballicious het volgende:
Maak jullie geen zorgen, ik leef nog.
Echt gaan werken?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:59 schreef Fisher het volgende:
mensen eigenlijk een vraagje, wat doen we als dit gesloten word?
ik heb m'n ogen nog niet helemaal open dus tjah, zie 't licht nog nietquote:Op maandag 30 mei 2005 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben jullie daar trouwens ook last van? Dat het tl-licht wel erg fel is vandaag?
Ik wel, maar het doet pijn aan mn ogen vandaag.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb m'n ogen nog niet helemaal open dus tjah, zie 't licht nog niet
dan doe je jouw ogen toch weer dicht? ik zie 't probleem nietquote:Op maandag 30 mei 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wel, maar het doet pijn aan mn ogen vandaag.
En met mn zonnebril op gaan zitten, is ook geen succes. Dan kan ik mn toetsenbord niet meer lezen
Heb om 11 uur een bespreking, en moet nog wat afmaken daarvoorquote:Op maandag 30 mei 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan doe je jouw ogen toch weer dicht? ik zie 't probleem niet
mja, ik 10,30 uur.. en eerlijk gezegd wil ik ook nog wat afhebben daarvoor maar ach, zal wel niet lukkenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb om 11 uur een bespreking, en moet nog wat afmaken daarvoor![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik 10,30 uur.. en eerlijk gezegd wil ik ook nog wat afhebben daarvoor maar ach, zal wel niet lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |