Jullie heb wel VAAK gebakquote:Op maandag 30 mei 2005 09:20 schreef tijgerwillie het volgende:
ik krijg zometeen gebak
mede stagiaire is 20 geworden
Misschien is ie het praten verleert, bij gebrekbewuste keuze van geen vriendenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja, die sukkel had vanochtend z'n bus gemist zodat hij in dezelfde zat als mij... gelukkig zag ik 'm en ben voorin gaan zitten
maar met uitstappen wel de lulgelukkig voldoet hmm, en ja en wat mompelen bij 'm als converstatie
wel als ik een maand kan blijven en daarna parttime.... ik wil ook misschien mijn onderzoek binnen mn stagebedrijf doenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
hee, netjes meis
profi
ga je dat doen dan die baan?
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu al hart voor de zaak als stagiaire, dat wordt wat als ik eenmaal echt werk![]()
Beoordeling al gehad ? en je moet nog 5 weken toch ?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik was er al vóór 9 uur. maar heb mn beoordeling gehad
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
Naar huis gaan... Nou ja, dat heet hart d voor de zaak
En gewenning? Ja, inmiddels wel na 3 dagen
ach jah das niet mijn probleemquote:Op maandag 30 mei 2005 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien is ie het praten verleert, bij gebrekbewuste keuze van geen vrienden
Ben je ook nietquote:Op maandag 30 mei 2005 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, het is maandagochtend. Niemand heeft gezegd dat ik scherp en wakker ben![]()
veldbed?? doorwerken jij!!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zet alvast mn veldbed neer in mn kantoor![]()
ik moet nog 6 weken. het was ook een tussentijdse beoordeling. ik heb ook echt een soort rapport gehad (een deel is uitgeschreven en een deel bestaat uit steekwoorden en dan goed/voldoende/onvoldoende) en het meeste is goed. Natuurlijk ook een paar voldoendes zodat ik ook nog dingen kan veranderen. Maar volgens mij is dat meer voor de show.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Beoordeling al gehad ? en je moet nog 5 weken toch ?
Netjesquote:Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet nog 6 weken. het was ook een tussentijdse beoordeling. ik heb ook echt een soort rapport gehad (een deel is uitgeschreven en een deel bestaat uit steekwoorden en dan goed/voldoende/onvoldoende) en het meeste is goed. Natuurlijk ook een paar voldoendes zodat ik ook nog dingen kan veranderen. Maar volgens mij is dat meer voor de show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |